Huomenta! mitäs me juntit olemme tänään syöneet aamupalaksi? (jatkoa eiliselle ketjulle)
Itse vedin mukillisen mustaa kahvia ja kävin röökillä, en syö aamupalaa . Seuraneitinä oli miehen 17v tytär, joka ei myöskään tahdo muuta aamulla kuin kahvin ja röökin... siinä sitten kyykittiin partsilla hupparien huput silmillä, mukit kädessä ja tupakat huulessa .D
Kommentit (33)
Mää join kahveeta, kakarat kapselikaakaot, sitte syätiin kauraleipää ullan pakarilta ja metrivurstia ja hillitöntä goudaa ja otettiin vitamiinit purkista. Omenalohkoja oli tarjolla myäs.
Vettä ja suolakeksejä. Oon neljättä päivää antibioottiripulin kourissa, mitään ei oikein uskalla syödä..
Näkkileipä, paistettu kananmuna ja lasi mehua.
Mielin määrin kahvii ja tupakkaa. Eli kaksi kuppia kahvia ja tupakka sekä vettä puolisen litraa. Aamulla ei maistu ruoka, oksettaa ajatuskin.
Näkkäriä ja eilen tehdyn tzatzikin jämät. Lopuksi tuopilli en vettä. Nyt jaksaa työtön lorvia päivälliseen asti.
Pekonia ja paistettu muna ruisleivällä, kahvia kermalla.
Vierailija kirjoitti:
Vettä ja suolakeksejä. Oon neljättä päivää antibioottiripulin kourissa, mitään ei oikein uskalla syödä..
Hae precosa kuuri! Auttoi miehellä heti.
Oli kans antibioottikuurin takia vekkulilla.
Miksi annat sen 17-vuotiaan vetää röökiä? Tiedät varmasti tupakan terveysvaikutuksista ja saatkin aikuisena tehdä mitä haluat, mutta mielestäni on vastuutonta hyväksyä alaikäisen polttaminen. Varsinkin niin että vedätte sitä röökiä yhdessä. Noh, jokainen tyylillään.
Mäkin vetäsen kahvit ja röökit. Sitten nappaan jääkaapista kokiksen. Paitsi etten tunne itseäni kovin juntiksi, mulla on vaan huonot tavat :-) Kohta lähden tenttiin, wish me luck!
Muroja rahkalla ja mustikkakeitolla. Kahvi. Yhtä mustana kuin sieluni..
Kaurapuuroa mehukeitolla, minkä oksensin saman tien. Sen jälkeen mukin mehua, minkä myös oksensin. Sitten söin vielä riisifruti
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat sen 17-vuotiaan vetää röökiä? Tiedät varmasti tupakan terveysvaikutuksista ja saatkin aikuisena tehdä mitä haluat, mutta mielestäni on vastuutonta hyväksyä alaikäisen polttaminen. Varsinkin niin että vedätte sitä röökiä yhdessä. Noh, jokainen tyylillään.
On saanut 13-vuotiaasta polttaa äitinsä nähden.. mies koetti puuttua siihen,mutta päätti sitten "valita taistelunsa", tyttö on kuitenkin muuten ihan fiksu eikä mikään ongelmatapaus! Ja kun itsekin poltan , miksi itäisi vaatia tyttöä polttamaan jossain piilossa?
Ap
Kiivi, greippi ja pari pientä leipää, jossa päällä kinkkua, juustoa, rucolaa ja paprikaa. Kupillinen kahvia ja lasi tuorepuristettua mehua.
Erittäin tummapaahtoista kahvia mustana! I like my coffee how i like myself, , dark Bitter and too hot for you.
Päälle sähköröökiä alasti lakanoissa.
2 kuppia kahvia, 2 paistettua munaa, 2 hapankorppua juustolla, kurkkua ja miniluumutomaatteja ja tietysti vettä. Teki mieli syödä vähän tukevammin.
Kahvia täysmaidolla ja niitä ihania Pirkan suklaatyynyjä