Huomenta! mitäs me juntit olemme tänään syöneet aamupalaksi? (jatkoa eiliselle ketjulle)
Itse vedin mukillisen mustaa kahvia ja kävin röökillä, en syö aamupalaa . Seuraneitinä oli miehen 17v tytär, joka ei myöskään tahdo muuta aamulla kuin kahvin ja röökin... siinä sitten kyykittiin partsilla hupparien huput silmillä, mukit kädessä ja tupakat huulessa .D
Kommentit (33)
Kaurapuuroa, jossa mansikoita, mustikoita ja paistettua kananmunaa. Laihtarilla ja koko ajan vittuuntunut siitä miten paljon joudun kärsimään ja miten hitaasti kärsimys polttaa rasvaa. VITUTTAA!!!1 ÄÄÄÄRGHHHHH!!!
Vierailija kirjoitti:
Mies heitti ennen töihin lähtöä minua Pepsitölkillä ja suklaapatukalla. On saakelinmoinen kankkunen, lähdettiin kaverin kanssa eilen "yksille".. Olen 45vuotias, työtön ja lapset lentäneet pesästä, mulla on täysi oikeus kuulkaa vetää päiväkännit keskellä viikkoa! :D
Kohta tilaan rullakebabin. Kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta,,
Yyh, raskaana ja nyt kävi jo oksennus kurkussa..
Liddlin rahkatasku ja energiajuoma, nauttittuna autossa.
Puoli kuppia lämmintä maitoa, yksi ruisleipä edamilla, lasi appelsiinimehua ja vauvan puuron jämät. Niin ja pari kaurakeksiä.
Kapselicappucino ja lapsille kapselikaakaot, valmiscroisantteja nutellalla.
Join kupillisen vanilijateetä rommiaromisella hunajalla ja söin palan paahtoleipää, poika sai kaurapuuroa mansikkahillolla
Juntit eivät nöyristy junteille koska piratismin kytkennät ovat juntilla tasolla ja juntti voi olla manipuloituna juntille. Teksti on uskottavampi kuin tarhan aamupala.
Banaanipuuro (kaurahiutaleita, auringonkukan siemeniä, banaani, kanelia ja kananmuna) ja iso maitokahvi.
Vierailija kirjoitti:
Juntit eivät nöyristy junteille koska piratismin kytkennät ovat juntilla tasolla ja juntti voi olla manipuloituna juntille. Teksti on uskottavampi kuin tarhan aamupala.
Kuis toi feminismi?
Lautasellinen Nalle 4 viljan puuroa.
m40+
Mies heitti ennen töihin lähtöä minua Pepsitölkillä ja suklaapatukalla. On saakelinmoinen kankkunen, lähdettiin kaverin kanssa eilen "yksille".. Olen 45vuotias, työtön ja lapset lentäneet pesästä, mulla on täysi oikeus kuulkaa vetää päiväkännit keskellä viikkoa! :D
Kohta tilaan rullakebabin. Kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta,,