Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! mitäs me juntit olemme tänään syöneet aamupalaksi? (jatkoa eiliselle ketjulle)

Vierailija
16.03.2017 |

Itse vedin mukillisen mustaa kahvia ja kävin röökillä, en syö aamupalaa . Seuraneitinä oli miehen 17v tytär, joka ei myöskään tahdo muuta aamulla kuin kahvin ja röökin... siinä sitten kyykittiin partsilla hupparien huput silmillä, mukit kädessä ja tupakat huulessa .D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heitti ennen töihin lähtöä minua  Pepsitölkillä ja suklaapatukalla. On saakelinmoinen kankkunen, lähdettiin kaverin kanssa eilen "yksille".. Olen 45vuotias, työtön  ja lapset lentäneet pesästä, mulla on täysi oikeus kuulkaa vetää päiväkännit keskellä viikkoa! :D

Kohta tilaan rullakebabin. Kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta,,

Vierailija
22/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, jossa mansikoita, mustikoita ja paistettua kananmunaa. Laihtarilla ja koko ajan vittuuntunut siitä miten paljon joudun kärsimään ja miten hitaasti kärsimys polttaa rasvaa. VITUTTAA!!!1 ÄÄÄÄRGHHHHH!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies heitti ennen töihin lähtöä minua  Pepsitölkillä ja suklaapatukalla. On saakelinmoinen kankkunen, lähdettiin kaverin kanssa eilen "yksille".. Olen 45vuotias, työtön  ja lapset lentäneet pesästä, mulla on täysi oikeus kuulkaa vetää päiväkännit keskellä viikkoa! :D

Kohta tilaan rullakebabin. Kuola valuu jo pelkästä ajatuksesta,,

Yyh, raskaana ja nyt kävi jo oksennus kurkussa..

Vierailija
24/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liddlin rahkatasku ja energiajuoma, nauttittuna autossa. 

Vierailija
25/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kuppia lämmintä maitoa, yksi ruisleipä edamilla, lasi appelsiinimehua ja vauvan puuron jämät. Niin ja pari kaurakeksiä.

Vierailija
26/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselicappucino ja lapsille kapselikaakaot,   valmiscroisantteja nutellalla. 

Vierailija
27/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join  kupillisen vanilijateetä rommiaromisella hunajalla ja söin palan paahtoleipää, poika sai kaurapuuroa mansikkahillolla

Vierailija
28/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijajugurttia

Vierailija
29/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit eivät nöyristy junteille koska piratismin kytkennät ovat juntilla tasolla ja juntti voi olla manipuloituna juntille. Teksti on uskottavampi kuin tarhan aamupala.

Vierailija
30/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espresso ja sätkä.

Vierailija
31/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanipuuro (kaurahiutaleita, auringonkukan siemeniä, banaani, kanelia ja kananmuna) ja iso maitokahvi.

Vierailija
32/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit eivät nöyristy junteille koska piratismin kytkennät ovat juntilla tasolla ja juntti voi olla manipuloituna juntille. Teksti on uskottavampi kuin tarhan aamupala.

Kuis toi feminismi?

Vierailija
33/33 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasellinen Nalle 4 viljan puuroa.

m40+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan