Kun ei ole ikkunalautoja niin mihin laitat illalla 2 kynttilää palamaan?
Ideahan niissä olisi nimenomaan se, että näkyvät ulos, valaisevat pimeyttä sitäkin kautta.
Kommentit (29)
Eikö voi jotain tasoa, tuolia tai pöytää siirtää vähäksi aikaa ikkunan viereen? Jos ei, niin sitten ei voi mitään, poltat niitä vaan silti missä voit - ajatus on tärkein.
Laitan korkean kotitalousjakkaran ja kynttilät siihen.
Soitat isännöitsijälle ja käsket sen heti tuleen tekeen sulle ikkunalaudan. Tai sitte vaa siirrät pöydän tms siihen ikkunan eteen. Toivottavasti tollaset ihmiset ei lisäänny.
Mulla olis sivupöytä jonka voi siirtää ikkunan eteen. Mutta vain yksi kynttilänjalka. Mietin jo että kierränkö kyntteliköstä viisi kynttilää sammuksiin. Toimisikohan se?
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan tuuletusikkunoiden väliin paristolla toimivat led-kynttilät.
Sähkövalo ei ole kynttilä.
Miehen työhuoneeseen pöydän päälle.
Edes sääntösuomi ei pakota kynttilöiden paikkaa. Ainakaan vielä kop, kop. Niksipirkan sukkahousu ja jeesusteippi ratkaisut on aika huonoja kynttilöille. No ledit olisi helppo sujauttaa sukkahousuihin ja teipata ne ikkunaan.
Kyllä mä näkisin että sä seisot kynttilät kourassa ikkunan edessä. Et varmaan jaksa kahta tuntia koita silti ole yllytyshullu.
Lipaston päällä iso kynttilä valaisee mukavasti uloskin asti. 😇
En mihinkään. Eikä ulkona edes kukaan näkisi, toivottavasti...
Vierailija kirjoitti:
Laitan korkean kotitalousjakkaran ja kynttilät siihen.
Eipä ole moista jakkaraa ollenkaan. EIkä tikapuitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen työhuoneeseen pöydän päälle.
Oijoi, mäkin voisin laittaa illalla miehen työpöydän päälle...
Kuinka kauan palstalija jaksaa pitää kahta kynttilää ikkunan edessä? Kompakysymys ei palstailija ehdi ikkunan eteen pitämään kynttilöitä käsissään. Varsinkaan keskustelujen poistajalla ei ole aikaa muuhun.
Tämä on itsenäisen Suomen älykkyyden taso. Missä poltat kynttilää? Älä lisäänny
Keittiön pöytä on valmiiksi ikkunan edessä.
Ei niitä pakko ole laittaa. Jos et mitään paikkaa keksi niin anna olla.
Mä laitan tuuletusikkunoiden väliin paristolla toimivat led-kynttilät.