Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hej! Saatte kurkistaa tämän päivän ajan vauraan ja sivistyneen eiralaisperheen elämään!

Vierailija
16.03.2017 |

Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syvästi masentunut työtön pohjois-karjalalainen piristyin tätä lukiessani! Hymy pyrki väkisinkin. Kiitos tästä. Etenkin minua piristi lukea ystävättären pojan näyttökonsertista. Ravel todellakin on jotenkin niin tylsä. Se ikuinen Bolero. Vaikka kyllähän se aina värisyttää (salaisesti tietenkin). Saint-Saens on mestari. (Näiden säveltäjien mainitseminen on kuin suoraan Bourdieun habitus tutkimuksesta....hih.).

Pystyn tämän ketjun avulla kivasti kuvittelemaan kaikenlaista, koska minulla ei ole muuta kuin aikaa. Lisää tälläisiä ketjuja! Masentuneet ilahtuvat, työttömyys häviää, maassa suuri nousukausi.

Saisinko vinkkejä hyvästä shampanjasta? Teittinger oli ok, mutta etsin uutta.

Vierailija
62/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä olette vaurautenne hankkineet? Lottovoitto? Perintö? Sijoitukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttiiko nuorimmainen latten tuttista?

Haluaisin nähdä kuvan siitä, millaisin ilmein he luonnehtivat itsetehtyä kirsikkamarmelaatia, mieluiten äänen kanssa.

Minä vuonna teidän talo on rakennettu?

Mikä helvetti on tuttis? Tai tutti tässä tapauksessa? Luultavasti tarkoitit tuttipulloa, mutta lempinimi siitä, eli tuttis, kääntyy muotoon 'tuttiksesta' eli 'Nauttiiko nuorimmainen latten tuttiksesta?'.

Vierailija
64/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa jonkun vanhemman rikkaan gentlemanin nuorelta, vastanaidulta lompakkoloisvaimolta, joka toimii yli-innokkaana äitipuolena herran lapsille.

Ps Eira ei ole oikea paikka esittää suomenruotsalaista.

Vierailija
65/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen mitä isäsi näillä työmatkoilla tekee? Saattaa pettää äitiäsi.

Vierailija
66/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hej täältä Carouselista! Ollan täällä ystävättärien kanssa brunssilla ja rakas pikku Esmée on tietenkin mukana.

Ihana katsella HSS:n laitureille ja kimmeltelevälle merelle. Ystävättären pojalla on kohta näyttökonsertti (Liszt, Ravel, Saint-Saens) johon saatiin kutsut (ja sen jälkeen karonkkaan). Minä sitten rakastan romantiikan ajan musiikkia, erityisesti Ravelia (paitsi Boleroa, joka on vähän rahvaanomainen).

Herää pahvi, se on Carusel eikä Carousel.

Vierailija
67/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti käy Caruselin tai Ursulan kaltaisissa meluisissa ja pilviin hinnoitelluissa paikoissa, joissa ei ole edes PÖYTIINTARJOILUA. Minä käyn kivemmissa ja tyylikkäämmissä paikoissa, joissa ei tarvitse itse jonottaa tarjottimen kanssa linjastolla ja maksan saman hinnan (ehkä jopa vähemmän). 

Asiasta kukkaruukuun, olen just paluumuuttanut Helsinkiin ja kiinnostaisi tietää missä on kahvila jossa on pöytiintarjoilu, vinkkaatko pls. Kiitti! : )

Café Engelissä ainakin on. Tää on muuten todella viihdyttävä ketju! Melkein tulee mieleen, onko kirjoittaja mies, jolla on stereotyyppinen käsitys yläluokan naisten elämästä tai joka huvikseen usuttaa naisia toistensa kimppuun. Ollaan mieheni kanssa molemmat jo useamman polven tohtorisihmisiä. Ollaan vakavaraisia, mutta asutaan ihan tavallisella alueella reippaasti alle varojemme. Taloudellista ja sosiaalista hyvinvointiamme pyritään käyttämään muiden ihmisten hyväksi parhaamme mukaan. Näin on meitä "vauraissa ja sivistyneissä" kodeissamme opetettu. Tykkään kyllä vaatteistakin (enemmän tyylistä kuin muodista), mutta nyt on ollut töissä sen verran kiirettä, että uusien ostaminen on ollut ehkä viimeisenä asialistalla. Äsken just vedin ison kupin ihan tavallista suodatinkahvia, kun ollut vähän väsyttävä päivä.

Vierailija
68/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et osaa kirjoittaa tuon kahvilan nimeä?

Vierailija
69/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Isä on matkalla Singaporessa".

Ootko teini siis?

Vai kutsuuko rikkaat eiralaiset miestään isäksi :D?

Vierailija
70/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syvästi masentunut työtön pohjois-karjalalainen piristyin tätä lukiessani! Hymy pyrki väkisinkin. Kiitos tästä. Etenkin minua piristi lukea ystävättären pojan näyttökonsertista. Ravel todellakin on jotenkin niin tylsä. Se ikuinen Bolero. Vaikka kyllähän se aina värisyttää (salaisesti tietenkin). Saint-Saens on mestari. (Näiden säveltäjien mainitseminen on kuin suoraan Bourdieun habitus tutkimuksesta....hih.).

Pystyn tämän ketjun avulla kivasti kuvittelemaan kaikenlaista, koska minulla ei ole muuta kuin aikaa. Lisää tälläisiä ketjuja! Masentuneet ilahtuvat, työttömyys häviää, maassa suuri nousukausi.

Saisinko vinkkejä hyvästä shampanjasta? Teittinger oli ok, mutta etsin uutta.

En ole ap, ja tämä on OT, mutta pakko sanoa tähän, että Bollinger

Vierailija
71/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brunssi kävi voimille! Tultiin Esméen kanssa kotiin torkuille. Hyvin nukuttiin.

Nyt lähden iltapäiväksi Yliopiston kirjastoon tutkimaan vanhoja käsikirjoituksia. Ajattelin väitellä filosofian tohtoriksi.

Macbook Airin laitan Hermès'n kauniisti patinoituneeseen ruskeaan vintage-laukkuun.

Kerrohan hieman tarkemmin, mistä käsikirjoista (noin suunnilleen) on kysymys ja keitä filosofian laitokselta tunnet ja arvostat.

Vierailija
72/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähden iltapäiväksi Yliopiston kirjastoon tutkimaan vanhoja käsikirjoituksia. Ajattelin väitellä filosofian tohtoriksi.

Macbook Airin laitan Hermès'n kauniisti patinoituneeseen ruskeaan vintage-laukkuun.

Kerrohan hieman tarkemmin, mistä käsikirjoista (noin suunnilleen) on kysymys ja keitä filosofian laitokselta tunnet ja arvostat.

Niin ja mikä on mielipiteesi vastikään kuohuttaneeseen Kärcherin tapaukseen. Onko mielestäsi tullut esiin uutta, aikaisempaa ajattelua mullistavaa tietoa, vai onko edelleen luottaminen vanhoihin tutkimustuloksiin?

Vierailija
73/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filosofian tohtoriksi voi toki väitellä muustakin kuin filosofiasta. Enemmän tässä hämää se, että käsikirjoitusten luulisi löytyvän kirjastosta, joka on jo pitempään tunnettu Kansalliskirjastona. Tai ehkä Kansallisarkistosta. Muistathan jättää Hermès-laukkusi kirjaston lukkokaappiin ;)

Vierailija
74/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. taidat olla ruotsinkielinen. Kysynkin sinulta: känner du nån granibo?

Ap on wannabe ruotsinkielinen.

Jos olet niin suomenruotsalainen seurapiiri-ihminen kun väität, kerropas Ritarihuoneella toukokuussa vihittävän parin nimikirjaimet? Yli 500 kutsuvierasta tulossa.

Niin, sitä joko ollaan kalenterissa Ritarihuoneen postituslistalla, tai sitten ei olla. Sinä et taida olla, koska teet asiasta kielikysymyksen.

Vierailija
75/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajattelit väitellä" huutonaurua 😂😂😂

Vierailija
76/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet carousellista? Minusta se on aika kulahtanut ja saisivat remontoida ja petrata laadussa. Kuten ursulakin

Menettelee. Kuva kun saa ottaa koiran mukaan. Ja onhan se tässä lähellä.

Käydään siellä ihan vanhasta muistista, kun meidän bebisklubben kokoontui siellä.

Oletko sinä se joka kuljettaa sitä bokseria lastenvaunuissa ja höpisee sille koiralle. Ja sitten muiskauttaa pusun suoraan turpaan. Hyi. 

Vierailija
77/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti käy Caruselin tai Ursulan kaltaisissa meluisissa ja pilviin hinnoitelluissa paikoissa, joissa ei ole edes PÖYTIINTARJOILUA. Minä käyn kivemmissa ja tyylikkäämmissä paikoissa, joissa ei tarvitse itse jonottaa tarjottimen kanssa linjastolla ja maksan saman hinnan (ehkä jopa vähemmän). 

Asiasta kukkaruukuun, olen just paluumuuttanut Helsinkiin ja kiinnostaisi tietää missä on kahvila jossa on pöytiintarjoilu, vinkkaatko pls. Kiitti! : )

Kosmoksest saa sufeeta ja on muistaakseni pöytiintarjoilu, tai ainakin on valkoiset pöytäliinat. Itse en sinne voi mennä kun sain porttarin mut parempaa onnee sulle. 

Vierailija
78/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. En ollut koskaan ajatellut tätä aiemmin, mutta tuo pöytiin tarjoileminen on täällä etelä-euroopassa, niin itsestäänselvyys, ettei niin halpaa baaria/kahvilaa ole, etteikö sinne pöytiin tarjoilla, jos käy pöytään istumaan, Eri asia jos haluaa sitten tiskillä seisoen juoda.

Kai se on vakiintunut tuo itsetarjoilu kahvilaankin, kun koulussa on opetettu jonottamaan ruokaa.

Vierailija
79/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et aja (kumminkaan) Jaguarilla?

Jaguar on espoolaisten ja kauniaislaisten 45+ ikäisten elistien juttu.

Jaguar on ylihintainen Mondeo.

Paitsi museokilvissä olevat.

Euroopan markkinoiden Jaguar valmistetaan edelleen brittien työläiskaupunki Coventryssä. Siellä valmistetaan myös Aston Martineja. Jaguarissa on paljon samoja osia kuin Aston Martinissa, johtuen juuri tästä. Tiedän koska isäni omistaa uuden Jaguarin, sattuupa vieläpä olemaan lähes kuuskymppinen yritysjohtaja ja asuu Espoossa :)

On mullakin Jaguar ollut. Alusta ja jarrut suoraan Mondeosta. Ja koko ajan rikki. Korjaamolla ei edes avattu konepeltiä alle 500€. Silloin kun Ford osti Jaguarin niin markkinoille tuli 2.1 litranen V6 koneella varustettu malli. Olikohan jostan varastosta löytynyt vanhan Taunuksen moottoreita...?

Vierailija
80/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.[/quo

Eli mies on työmatkalla, sinä viet lapsen hoitoon matkallasi joogaan ja myöhemmin menet kavereiden kanssa kahville. Mitä erikoista tässä pitäisi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi