Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hej! Saatte kurkistaa tämän päivän ajan vauraan ja sivistyneen eiralaisperheen elämään!

Vierailija
16.03.2017 |

Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti käy Caruselin tai Ursulan kaltaisissa meluisissa ja pilviin hinnoitelluissa paikoissa, joissa ei ole edes PÖYTIINTARJOILUA. Minä käyn kivemmissa ja tyylikkäämmissä paikoissa, joissa ei tarvitse itse jonottaa tarjottimen kanssa linjastolla ja maksan saman hinnan (ehkä jopa vähemmän). 

Asiasta kukkaruukuun, olen just paluumuuttanut Helsinkiin ja kiinnostaisi tietää missä on kahvila jossa on pöytiintarjoilu, vinkkaatko pls. Kiitti! : )

Vierailija
42/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän lapset ovat. Entä katumaasturi ja kultainennoutaja?

Eivät kuulu varakkaiden eivätkä etenkään varakkaiden eiralaisperheiden elämäntapaan. Ovat ihan tavisduunarijuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä mikä tuossa kuviossa tekee teistä jotain vauraan ja SIVISTYNEEN. Etenkin tuossa aamupalassa.

Vierailija
44/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti käy Caruselin tai Ursulan kaltaisissa meluisissa ja pilviin hinnoitelluissa paikoissa, joissa ei ole edes PÖYTIINTARJOILUA. Minä käyn kivemmissa ja tyylikkäämmissä paikoissa, joissa ei tarvitse itse jonottaa tarjottimen kanssa linjastolla ja maksan saman hinnan (ehkä jopa vähemmän). 

Asiasta kukkaruukuun, olen just paluumuuttanut Helsinkiin ja kiinnostaisi tietää missä on kahvila jossa on pöytiintarjoilu, vinkkaatko pls. Kiitti! : )

Ekbergissä ainakin! :)

Vierailija
45/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hej! Tulin just joogasta ja hörppään nopeasti itsetehdyn vihersmoothien ennenkuin vaihdan farkut, Busnellin pitkän villatakin ja kevyttoppiksen ja lähden pissittämään Esmée'tä ja sitten sinne Carouseliin.

Ihana ilma, missähän mun aurinkolasit (aidot Wayfarerit 1980-luvulta) mahtaa olla?

Juu, ilma on hieno. Nauti päivästäsi. Ei se ole meiltä köyhemmiltä pois, että olette varakkaita. Itse en osaa kadehtia, koska en tunne elämääsi. Kaikilla on luurankonsa ja kipupisteensä, niin rikkailla kuin köyhillä.

Nuo mainitsemasi merkit eivät kerro minulle mitään, kolme yliopistotutkintoa suorittaneelle (yksi niistä tohtoritasoa) naiselle, joka on kotoisin Kainuusta ja tehnyt ikänsä vain työtä ja pyörittänyt perhettä (ilman esim. isovanhempien tai kenenkään muun kuin miehen apua/yhdessä).

En ole ehtinyt sinällään rentouttavia naistenlehtiä lueskella, joten olen ihan pihalla muodista ja merkeistä sun muusta. Ei haittaa, elämäni on siten yksinkertaisempaa kun en edes yritä pysyä kärryillä "the must"- tavaroista ja asioista.

Ja itselleni on käynyt kovien elämänvaiheiden ja niistä selviämisen jälkeen niin, että tavarat eivät edes kiinnosta, lukuun ottamatta kirjoja. Niille olen perso. :) Mutta mihinkään maalliseen minua ei saa enää kiintymään kovin helposti. Nautin hurjasti jos on aikaa itselle (luksusta), kaunis ilma (kuten tänään), hyvä kirja ja musiikkia radiosta.

Vierailija
46/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin mielelläni lisää tuosta sivistyksestä. Mitä se on, ja miten se näkyy elämässä? 

Vierailija
47/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hej! Tulin just joogasta ja hörppään nopeasti itsetehdyn vihersmoothien ennenkuin vaihdan farkut, Busnellin pitkän villatakin ja kevyttoppiksen ja lähden pissittämään Esmée'tä ja sitten sinne Carouseliin.

Ihana ilma, missähän mun aurinkolasit (aidot Wayfarerit 1980-luvulta) mahtaa olla?

Juu, ilma on hieno. Nauti päivästäsi. Ei se ole meiltä köyhemmiltä pois, että olette varakkaita. Itse en osaa kadehtia, koska en tunne elämääsi. Kaikilla on luurankonsa ja kipupisteensä, niin rikkailla kuin köyhillä.

Nuo mainitsemasi merkit eivät kerro minulle mitään, kolme yliopistotutkintoa suorittaneelle (yksi niistä tohtoritasoa) naiselle, joka on kotoisin Kainuusta ja tehnyt ikänsä vain työtä ja pyörittänyt perhettä (ilman esim. isovanhempien tai kenenkään muun kuin miehen apua/yhdessä).

En ole ehtinyt sinällään rentouttavia naistenlehtiä lueskella, joten olen ihan pihalla muodista ja merkeistä sun muusta. Ei haittaa, elämäni on siten yksinkertaisempaa kun en edes yritä pysyä kärryillä "the must"- tavaroista ja asioista.

Ja itselleni on käynyt kovien elämänvaiheiden ja niistä selviämisen jälkeen niin, että tavarat eivät edes kiinnosta, lukuun ottamatta kirjoja. Niille olen perso. :) Mutta mihinkään maalliseen minua ei saa enää kiintymään kovin helposti. Nautin hurjasti jos on aikaa itselle (luksusta), kaunis ilma (kuten tänään), hyvä kirja ja musiikkia radiosta.

Kolme tutkintoa sinulle maksoimme ja vastineeksi saimme lapsen tasolla ajattelevan kansalaisen. Voi itku.

Vierailija
48/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. taidat olla ruotsinkielinen. Kysynkin sinulta: känner du nån granibo?

Ap on wannabe ruotsinkielinen.

Jos olet niin suomenruotsalainen seurapiiri-ihminen kun väität, kerropas Ritarihuoneella toukokuussa vihittävän parin nimikirjaimet? Yli 500 kutsuvierasta tulossa.

LOL näitä testejä. Ritarihuoneen häät ja granibo... Ei saatana miten pientä ja haurasta joidenkin elämä on, kun pitää niin vakavasti ottaa, että ihan tosissaan tullaan kirjoittamaan Ritarihuone-testejä.

Vierailija
49/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej täältä Carouselista! Ollan täällä ystävättärien kanssa brunssilla ja rakas pikku Esmée on tietenkin mukana.

Ihana katsella HSS:n laitureille ja kimmeltelevälle merelle. Ystävättären pojalla on kohta näyttökonsertti (Liszt, Ravel, Saint-Saens) johon saatiin kutsut (ja sen jälkeen karonkkaan). Minä sitten rakastan romantiikan ajan musiikkia, erityisesti Ravelia (paitsi Boleroa, joka on vähän rahvaanomainen).

Vierailija
50/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilaako Esmee anaalirauhasiaan pitkin Carouselin eteismattoa?

Vierailija
51/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hej täältä Carouselista! Ollan täällä ystävättärien kanssa brunssilla ja rakas pikku Esmée on tietenkin mukana.

Ihana katsella HSS:n laitureille ja kimmeltelevälle merelle. Ystävättären pojalla on kohta näyttökonsertti (Liszt, Ravel, Saint-Saens) johon saatiin kutsut (ja sen jälkeen karonkkaan). Minä sitten rakastan romantiikan ajan musiikkia, erityisesti Ravelia (paitsi Boleroa, joka on vähän rahvaanomainen).

Kimmeltävälle merelle :D Miten on, liplattavatko laineet siellä parhaillaan tyynesti, vai onko kova aallokko?

Vierailija
52/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et aja (kumminkaan) Jaguarilla?

Jaguar on espoolaisten ja kauniaislaisten 45+ ikäisten elistien juttu.

Vierailija
53/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap haaveillut joskus kirjailijan urasta tai edes siitä että  pääsisit johonkin lehteen kirjoittamaan jotain pienois tarinoita? Yritys on kova. Jutuista 6/10

Vierailija
54/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Eira?

Vierailija
55/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaguar on ylihintainen Mondeo.

Paitsi museokilvissä olevat.

Vierailija
56/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myöskin ollut kovia elämänvaiheita, taloudellisesti välillä tiukkaa ja läheisten kuolemia työhön liittyvissä tilanteissa. Et silti saa tuolla näennäisälyllisellä arvostelullasi minulta sen paremmin sympatiaa, ymmärrystä kuin kunnioitustakaan. Miksi tehdä elämästä hankalampaa ja värittömämpää kuin se on? Kun on muuten kovaa niin nauttii sitäkin enemmän kaikesta kauniista, valmiista, ylellisestä. Elämän kuuluu olla hauskaa.

Vierailija
57/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaguar on ylihintainen Mondeo.

Paitsi museokilvissä olevat.

Euroopan markkinoiden Jaguar valmistetaan edelleen brittien työläiskaupunki Coventryssä. Siellä valmistetaan myös Aston Martineja. Jaguarissa on paljon samoja osia kuin Aston Martinissa, johtuen juuri tästä. Tiedän koska isäni omistaa uuden Jaguarin, sattuupa vieläpä olemaan lähes kuuskymppinen yritysjohtaja ja asuu Espoossa :)

Vierailija
58/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraiden perheiden naiset lukevat Eevaa tai Damernas Världiä, juovat vain erikoiskahveja, ja kokkaavat parsaa, kampasimpukoita tai rapuja.

Minulla on näitä asiakkaina, joten tiedän :))

Vierailija
59/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauraiden perheiden naiset lukevat Eevaa tai Damernas Världiä, juovat vain erikoiskahveja, ja kokkaavat parsaa, kampasimpukoita tai rapuja.

Minulla on näitä asiakkaina, joten tiedän :))

Minäkin haluaisin kuulla siitä sivistyneisyydestänne. Varmaan muutkin täällä, joten annapa tulla :D

Vierailija
60/136 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssi kävi voimille! Tultiin Esméen kanssa kotiin torkuille. Hyvin nukuttiin.

Nyt lähden iltapäiväksi Yliopiston kirjastoon tutkimaan vanhoja käsikirjoituksia. Ajattelin väitellä filosofian tohtoriksi.

Macbook Airin laitan Hermès'n kauniisti patinoituneeseen ruskeaan vintage-laukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi