Hej! Saatte kurkistaa tämän päivän ajan vauraan ja sivistyneen eiralaisperheen elämään!
Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.
Kommentit (136)
Halutaan jatkoa tälle satiirille. Lisää eiralaiselämää meille muille.
Minäkin tykkään kuvitella vaihtoehtoista todellisuutta. Kuvailen mielessäni yksityiskohtaisesti unelmaelämääni. -Toisinaan haaveilen jopa tosissani erilaisesta elämästä, lähes vakavissani näen itseni hyvässä työpaikassa virkanaisena. Tykkään kuvitella tulevaisuuden saavutuksia, joita työssäni saan aikaiseksi. Energisyyteni ohessa ostan kotipalvelua, olen iloinen ja positiivinen, harrastan tietenkin jotain miellyttävää sekä olen sosiaalinen.....
Kumma kun Eirassa ei koskaan näe todellisuudessa merkkikamaporukkaa, suurin osa kulkee ihan tavisvaatteissa ja jopa niissä tuulipuvuissa. Joskus näkee turkiksia mummoilla.
onko teillä katumaastur vai kitymaastur?
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun Eirassa ei koskaan näe todellisuudessa merkkikamaporukkaa, suurin osa kulkee ihan tavisvaatteissa ja jopa niissä tuulipuvuissa. Joskus näkee turkiksia mummoilla.
Oh, nyt laitetaan polyesteria ja koinsyömiä raatoja ostoslistalle. Chic!
Herranjumala mitä pintaliitäjiä täällä kuhisee. Pää ja sielu kalisee tyhjyyttä.Koska alatte elämään?
Vierailija kirjoitti:
Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.
Asut siis isäsi kanssa. Oletko jo aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kunnan yksiössä asuva yh-mamma Eurassa.
Hauska!😆
Vierailija kirjoitti:
Hej! Tulin just joogasta ja hörppään nopeasti itsetehdyn vihersmoothien ennenkuin vaihdan farkut, Busnellin pitkän villatakin ja kevyttoppiksen ja lähden pissittämään Esmée'tä ja sitten sinne Carouseliin.
Ihana ilma, missähän mun aurinkolasit (aidot Wayfarerit 1980-luvulta) mahtaa olla?
Kantsis varmaan käydä tässä välissä suihkussa, ettei seura kaikkoa. Vai lisäätkö vaan hajuvettä, niin että lemuaa Kauppatorille asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.[/quo
Eli mies on työmatkalla, sinä viet lapsen hoitoon matkallasi joogaan ja myöhemmin menet kavereiden kanssa kahville. Mitä erikoista tässä pitäisi olla?
No se ainakin, että naisen isä on Singsporessa.
Sellaista paikkaa ei ole maailmassa. Olisiko kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Laitan joogaan Pranan joogahousut ja -topin, Uhanan kukallisen bomberin ja Timberlandin maiharin. Mies soitti Singsporesta, toivotti hyvää huomenta ja lähetti lapsille suukkoja. Ihana mies!
Soitti sulle, että et sitten keskeytä puhelullasi mitään kivaa...siellä kun on ilta...
Onko kotinne sisustuksessa huomiotu sivistys?
Meillä on.
Kesäkeitto kirjoitti:
Onko kotinne sisustuksessa huomiotu sivistys?
Meillä on.
Ai niinku, että vessanovi on paikoillaan?
Vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ap onkin Eiran henkinen porvoolainen
Vierailija kirjoitti:
Laitoin lapsille aamupalaa: cafe au lait, croissanteja ja itsetehtyä kirsikkamarmeladia.
Nuorimmaisen vien päiväkotiin matkalla joogasalille. Puen hänelle Ver de Terren haalarin.
Isot lapset kävelee kouluun itse. Lastenhuoneissa käy kova kuhina, kun etsitään vaatteita. Onneksi molemmilla tytöillä on walk-init.
Aika epäterveellinen aamiainen lapsilla, ei mitään terveellistä, höttöhiilaria ja sokeria.. olisin kuvitellut että tarjolla olisi ollut ehkä hedelmälohkoja, kolmensorttista leipää, sveitsiläistä mysliä joko maidolla tai jogurtilla lisäksi pähkinöitä ja siemeniä ja auyerveda-teetä sekä juustoviipaleita ja leikkeleitä ja kasviksia. Mun lapset syö paremmin kun teillä vaikka ei mitään hienostelijoita ollakaan.
Joo, provohan tää on, mutta olisi nyt hieman panostanut edes oikeinkirjoitukseen, niin menisi sulavammin tää juttu.... Sivistys.... Niinpä.... Siinähän se, että luetellaan vaatteita ja ei osata kirjoittaa....
T. rakennusmestarin ja kirjanpitäjän lapsi pohjoisesta, joka asianajaja ja juridiikkaa työkseni tehnyt 20 v (+ 6 v opintoihin), asuu Kontulassa 2 h ja keittiö+sauna. Tuli töihin kumppareissa ja toppahousuissa + mekko+ anorakilta näyttävä sadetakki... Eipä tarvi hirveesti vaatteita huudella, mutta veikkaan, että sivistyneisyys löytyy.... Tosin, mitähän se edes tarkoittaa???
Fatalji
:D Musta tää on uskomattoman hauska satiiri, ette kai te nyt ota tosissanne?