Hej! Saatte kurkistaa tämän päivän ajan vauraan ja sivistyneen eiralaisperheen elämään!
Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Missähän lapset ovat. Entä katumaasturi ja kultainennoutaja?
Taidat olla juntti. Kultainennoutaja ja katumaasturi ovat ennemminkin kivitalossa asuvan rikastuneen vantaalaisen taksi-isännän juttu - tai korkeintaan espoolaisen dippa-inssi + sh -perheen juttu.
Sivistynyt eiralainen perhe on eri asia. Mahdollinen koira on jorkki tai chihu. Auto on elegantti ja ehkä jopa Tesla.
Vierailija kirjoitti:
Ap. taidat olla ruotsinkielinen. Kysynkin sinulta: känner du nån granibo?
Ap on wannabe ruotsinkielinen.
Jos olet niin suomenruotsalainen seurapiiri-ihminen kun väität, kerropas Ritarihuoneella toukokuussa vihittävän parin nimikirjaimet? Yli 500 kutsuvierasta tulossa.
Hihhih, naurattaa. 😁
Me herättiin koko perhe vähän ennen seitsemää. Syötiin yhdessä aamupalaa: koululaiset ja mies jugurttia, mysliä, marjoja ja hunajaa, minä taaperon kanssa puuroa marjoilla. Miehen kanssa hörpättiin kupilliset Juhlamokkaa. Nyt mies on jo lähtenyt töihin, hali ja pusutteli meidät lähtiessään. Koululaiset lähtee ihan hetken päästä, katsovat Pikku Kakkosta. Taisivat pukeutua telkkarin ääressä. Taaperon kanssa on ohjelmassa lakanoiden vaihto sänkyihin ja
sitten lähdetään kävelylle. Laitan jalkaan Eccon goretexit, Icepeakin softshellhousut ja päälle r-collectionin softshelltakin. Koululaisilla on Poppia ja taaperolla Reimaa.
Terkkuja maaseudulta. ;)
Nauttiiko nuorimmainen latten tuttista?
Haluaisin nähdä kuvan siitä, millaisin ilmein he luonnehtivat itsetehtyä kirsikkamarmelaatia, mieluiten äänen kanssa.
Minä vuonna teidän talo on rakennettu?
Vain idiootti käy Caruselin tai Ursulan kaltaisissa meluisissa ja pilviin hinnoitelluissa paikoissa, joissa ei ole edes PÖYTIINTARJOILUA. Minä käyn kivemmissa ja tyylikkäämmissä paikoissa, joissa ei tarvitse itse jonottaa tarjottimen kanssa linjastolla ja maksan saman hinnan (ehkä jopa vähemmän).
Minäkin ihmettelin, että lapset saivat aamupalaksi kahvia. Ja ap. taisi lähteä kotipaikkakuntansa Kouvolan apsille.
Ihan normiarkea siis. Samanlaista se on täällä muuallakin.
Provohan tämä on. Kuulostaa ihan samalta, kuin omat barbileikit kavereiden kanssa 10-vuotiaana. "Äiti soitti KARTANOLTA", kuka oikeasti noin sanoisi. 😁 Mutta se, mitä tulin sanomaan oli että vaikka joku oikeasti noin elääkin, niin kuulostaa ihan järkyn sisällöttömältä. Oma pääni leviäisi ihan just.
Olen hiivasieni, ja tahdon tutustua haaroväliisi!
En kysy sopiiko se!
Apua ihan superhauska ketju!
ei kai nyt hyvänen aika tätä hetkeäkään aitona ole pitänyt?
Keksikää lisää jatkoa?! :) Eikö Cafe succes ole enää mitään eiralaisille? ;)
Hauska :) todellisuudessa kestäisin tuollaista saippuasarjaelämää noin kaksi viikkoa, ja sitten hyppisin seinille järjellisen tekemisen puutteesta.
Mitä muuta päivän aikana tapahtuu? Miten lounas ja päivällinen hoidetaan, vai onko palvelusväkeä tätä varten kotona? :D
Hej! Tulin just joogasta ja hörppään nopeasti itsetehdyn vihersmoothien ennenkuin vaihdan farkut, Busnellin pitkän villatakin ja kevyttoppiksen ja lähden pissittämään Esmée'tä ja sitten sinne Carouseliin.
Ihana ilma, missähän mun aurinkolasit (aidot Wayfarerit 1980-luvulta) mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on. Kuulostaa ihan samalta, kuin omat barbileikit kavereiden kanssa 10-vuotiaana. "Äiti soitti KARTANOLTA", kuka oikeasti noin sanoisi. 😁 Mutta se, mitä tulin sanomaan oli että vaikka joku oikeasti noin elääkin, niin kuulostaa ihan järkyn sisällöttömältä. Oma pääni leviäisi ihan just.
Kartanolta = pihasta. Kartanosta = talosta.
Mitä mieltä olet siitä, että naapurisi Jussi on pian puolueen puheenjohtaja?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin lapsille aamupalaa: cafe au lait, croissanteja ja itsetehtyä kirsikkamarmeladia.
Nuorimmaisen vien päiväkotiin matkalla joogasalille. Puen hänelle Ver de Terren haalarin.
Isot lapset kävelee kouluun itse. Lastenhuoneissa käy kova kuhina, kun etsitään vaatteita. Onneksi molemmilla tytöillä on walk-init.
Hyi miten epäterveellinen eväs mahtaa olla joku rakennekynsin klähmitty rasvapaakku ja kuivahtaneista pavuista väkisin väännetty sumppi.
Meillä kaurapuuronkin keittää oma kotikokki, joka on itse kasvattanut kauran sukutilallaan sekä kirnunnut voin. Saatteko edes köyhäinapua?
Surettaa miten huonosti Suomessa on asiat kun rikkaaksi pääsee, vaikka on hätinä keskiluokkaa. Meillä postinjakajakin ajaa mersua kun ei sitä muuten kehtaa päästää porteista sisään. Tun köyhät.
Ap. taidat olla ruotsinkielinen. Kysynkin sinulta: känner du nån granibo?