Vierailija

Isä on työmatkalla Singaporessa, mulla on pian jooga ja sitten Carouselliin aamiaiselle ystävättärien kanssa.

• ylös 56
  • alas 168

Sivut

Kommentit (136)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä mieltä olet carousellista? Minusta se on aika kulahtanut ja saisivat remontoida ja petrata laadussa. Kuten ursulakin

• ylös 181
  • alas 1
Vierailija

Laitoin lapsille aamupalaa: cafe au lait, croissanteja ja itsetehtyä kirsikkamarmeladia.

Nuorimmaisen vien päiväkotiin matkalla joogasalille. Puen hänelle Ver de Terren haalarin.

Isot lapset kävelee kouluun itse. Lastenhuoneissa käy kova kuhina, kun etsitään vaatteita. Onneksi molemmilla tytöillä on walk-init.

• ylös 38
  • alas 188
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet carousellista? Minusta se on aika kulahtanut ja saisivat remontoida ja petrata laadussa. Kuten ursulakin

Menettelee. Kuva kun saa ottaa koiran mukaan. Ja onhan se tässä lähellä.

Käydään siellä ihan vanhasta muistista, kun meidän bebisklubben kokoontui siellä.

• ylös 11
  • alas 61
Vierailija

Hei! Mikä määrittää tässä sen sivistyksen? Jos on varakas miksi pitää lähteä töihin? Ja vielä ulkomaille asti.

Meillä henkisesti sivistyneempää ja vauraampaa, sopii hyvin ketjuun : Lapsen hoitaminen 6-vuotiaaksi ei taida olla yleistä?

Jos on varakas miksi ei voi nauttia siitä lasten kanssa?

• ylös 107
  • alas 6
Vierailija

Cafe Ursula on parempi kuin Carousel, mikset mene sinne? Ursula ei motään remonttia kaipaa. Miksi olit ruotsinkielisessä vauvaryhmässä? Mitkä on walk-init? Miten lapsi pääsee pissalle jos se on sellainen haalari?

• ylös 51
  • alas 24
Vierailija

Eira on takahikiä ilman palveluita ja elämää. Terveisiä Punavuoresta, täällä on hauskaa

• ylös 139
  • alas 7
Vierailija

Millä perusteella olet sivistynyt? Sivistynyt voi olla vain, jos on toisen tai kolmannen polven sivistyneistöä. Silloin sinulla on jo lapsuudestasti lähtien aito sivistyneistön itsevarmuus. Ensimmäisen polven sivistyneistö tekee kaikkea hassua vaikuttaakseen sivistyneeltä. Itse vetäisin aamulla palan näkkäriä ja kupin juhlamokkaa. Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä joku siitä ajattelee, koska itsevarmuus.

• ylös 96
  • alas 18
Vierailija

Laitan joogaan Pranan joogahousut ja -topin, Uhanan kukallisen bomberin ja Timberlandin maiharin. Mies soitti Singsporesta, toivotti hyvää huomenta ja lähetti lapsille suukkoja. Ihana mies!

• ylös 10
  • alas 53
Vierailija

Voi ei! Juuri kun mun piti lähteä niin mun äiti soitti kartanolta! Kysyy tullaanko viikonlopulla maalle. juteltiin pitkään. Nyt olen myöhässä. Olisikohan parempi ottaa taksi niin ei tarvitse etsiä parkkipaikkoja?

• ylös 15
  • alas 34
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Cafe Ursula on parempi kuin Carousel, mikset mene sinne? Ursula ei motään remonttia kaipaa. Miksi olit ruotsinkielisessä vauvaryhmässä? Mitkä on walk-init? Miten lapsi pääsee pissalle jos se on sellainen haalari?

Kyllä Ursula ulkoalue on kulahtanut. Tyylikkäin on maitolaiturilla. Olisipa kesä. Birgitanranta on kiva

• ylös 17
  • alas 6
Vierailija

Elämän sisältö? Miten on henkisten/hengellisten asioiden laita? Kovin on pintaa tuo elämä - tai sitten tämä oli päivän hauskin provo.

• ylös 42
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.