Oletko kokenut elämässä asioita mitä useimmat ihmiset eivät koe koskaan?
Kommentit (44)
15 vuotta seksittömyyttä, olettaen että sukupuolielämä alkaa siinä 16v paikkeilla.
Vedän käteen, jos siltä tuntuu.
Olen kokenut sellaista, mitä harva suomalainen on kokenut. Tosin muualla maailmassa monilla on samoja kokemuksia.
Mielestäni se on tavoiteltavaa. Ei ole mielekästä elää jo kertaalleen elettyä elämää.
Monessakin asiassa kyllä. Hyvässä ja pahassa.
Olen selviytyjä, taistelija.
Isäni käytti minua hyväksi. Yli 30 vuotta olin täysin traumatisoitunut asian vuoksi.
Olen. Lapsuus kuin jossain aikakapselissa noin alkajaisiksi. Olisi hyvin voinut olla 50-luku itärajalla, ei hyvinvointipaikkakunta 70/80-luvulla. Nuoret, mutta nepsyt vanhemmat, jotka taantuivat taaksepäin. Siihen päälle kaikki muut happeningit.
Vierailija kirjoitti:
Isäni käytti minua hyväksi. Yli 30 vuotta olin täysin traumatisoitunut asian vuoksi.
Minua taas äitini. Kävin läpi pitkät terapiat.
Olen ollut monessa kolmen tähden ravintolassa Pariisissa ja myös Pariisin oopperassa.
Minulla on päämäärä, on aina ollut. Iso tavoite, joka on laittanut jaksamaan. Ilman sitä voisi jossitella eri suuntiin.
Olen voittanut Euroopan mestaruuden. Ei täällä varmaan moni ole samaa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen mieleltäni terve enkä ole katsonut Osmoa ja Peltsiä enkä katso.
Tuota palstan 50+ tädit eivät todellakaan ole kokeneet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Olen naimisissa suomalaisen naisen kanssa, joka ei ole ylipainoinen eikä mt ongelmainen. On pitkälle opiskellut, käy vakitöissä eikä ole tehnyt lapsia muiden miesten kuin minun kanssa.
Todellinen lottovoitto tämä nainen.
M42
Samaa ei voi sanoa ukosta!
N50
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että villasukkien kutomisessa järjestetään Euroopanlaajuisia kilpailuja.
Miltä tuntuu kun mies haluu sua. Olen jo reilu 30v nainen. En tiedä miltä tuntuu kun on ystäviä jotka välittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että villasukkien kutomisessa järjestetään Euroopanlaajuisia kilpailuja.
Olen meinannut herätä kesken leikkauksen. On kuulemma harvinaista.
Olen tavannut Pupan oikeassa elämässä! 🤠🥸😎
Vierailija kirjoitti:
Olen meinannut herätä kesken leikkauksen. On kuulemma harvinaista.
Epäpätevä anestesiologi.
Tavallaan. Koin todella vaikean ja rankan lapsuuden.