Miksi miesten kiinnostus lopahtaa AINA parin kk jälkeen?
Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin etin Tarkoititko, että naisen tulee hillitä epäinhimillisellä tavalla kaikki halunsa:
naisen tulee karttaa ja inhota seksiä, ilonpitoa, tanssia, urheilua, ylensyömistä,
alkoholia, nauramista ja pelaamista -
kunnes tapaa Miehen - ensimmäiseen näkemänsä 2-lahkeiseen haisuliin hänen on tyydyttävä ja tämän kanssa naisella vasta on lupa elämän nautintoihin-
tai nainen on "ei-koskematon" ja "huono"?...
Niinkö?Nainenko ei sinun mielestäsi ansaitse täyttä ihmisarvoa - vaan on alempaa rotua kuin mies?
Tätä on jo kokeiltu ihmiskunnan historiassa.
Se oli kauheaa. Ei toimi.Missä määrin ei toimi? Masennus ja elämäänsä tyytymättömyys on lisääntynyt. Avioliitot rikkoontuvat useammin ja jatkuvasti pienemmistä syistä.
.Ihailet siis Arabiemiraattia?
Ja Iran, se on varmasti sinun unelmamaasi.Nämä tyypit samaan aikaan vihaavat muslimeja ja haluavat ihan samoja "arvoja". Koskaan tajuamatta asiaa. Se on kyllä saavutus omassa sarjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?
Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?
Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.
Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.
Eikö tämä ole vähän säälittävää? Ryhtyä kusipääksi seksin takia?
Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.
Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?
Tottakai se on miesvihaa, jos yleistät tuon toiminnan. Noita pelimiehiä on miehistä aika pieni osa, mutta he ovat näissä tapauksissa suurelta osin edustettuna.
Tässä ketjussa on nyt sanottu, että tuo on miehille ihan yleinen toimintatapa ja he tekevät mitä vain saadakseen seksiä ja huijaavat, vaikka heitä ei mikään parisuhde oikeasti kiinnosta, mutta nyt sitten taas homma kääntyikin niin, että näin tekee vain se pieni pelimiesvähemmistö. Eli miten se nyt menee? Puhuttiinko tässä nyt sittenkin vain pelimiehistä? Miten voit sanoa, että pelimiehiä on pieni osa, mutta he ovat suurelta osin edustettuna? Voitko avata, miksi?
V*tun daijua olettaa, että anonyymissä keskusteluketjussa olisi vain yksi vastakeskuselija ja sitten haastaa tuolla tavalla. :D Vielä hullumpaa olisi toki ajatella, että on kaksi puoluetta, jotka ovat täysin yksimielisiä kaikesta, ja vaatia sillä perustelulla jotain perustelemaan, jonkun toisen väitettä/ajatusta.
Ilmeisesti tässä kuitenkin kyseessä nainen, jolla jo sukupuolensa puolesta heikko looginen ajattelukyky, joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama ongelma on meillä miehillä.
Itse tapailin juuri naisen kanssa vähän päälle 3kk ja sieltä tuli sitten yllättäen tekstari että ei ole kemiaa.
Minä joka olisin todella sitoutumishaluinen en saa tilaisuutta siihen :/
Täällä toinen 25 v herrasmies ja on ollut tuollaisia naisia muutama ja sen lisäksi sellaisia jotka on pyörittäny jopa kahta muuta itseni lisäksi ja sitten tulee se perus " ei ole kemiaa " joka tarkoittaa ettei kiinnosta tai haluaa alkaa henkilön herra x kanssa mutta ei kertakaikkiaan voi aiemmin sitä sanoa ettei kiinnosta
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Se mitä yritin sanoa tässä oli, että jonkun kusipää, voi olla jonkun toisen unelmamies, joka ei petä ei jätä.
Kyllä minä tuon ymmärrän, mutta ei sitä kusipäisyyttä oikein voi puolustella sillä, että "kun minä nyt vain halusin seksiä, niin luulin, etten ole kusipää".
Ei se ole mitään puolustelua, vaan elämää. Naiset ovat monella tavalla kusipäitä ihan tietämättään, mutta se vain on sitä naiseutta.
Aivan helmi kommentti. Se on juurikin noin :) Nainen, itsepetoksen mestari. Minusta tuntuu, että suurin osa naisista on jonkinlaisen hormonaalisen sumun keskellä. Järki on vain ajoittaista. Surullista, että nuo vajaat olennot saa nykyään äänestää.
Olet "ihan kiva". Se on syy. Minä olen semmoinen aika persoonallinen, rasittavat piirteet näkyy heti ja itsetunto on hyvä. Kaikki miehet ei minusta kiinnostu. Olen saanut paljon näpeilleni jo heti siinä, kun olen yrittänyt jotain bongailla. Mutta kun saan sen miehen, ne rakastuu, eikä jätä.
Kaverini on taas herttainen perusnainen, jossa ei ole mitään ikävää näkyvillä. Saa kaikki miehet, jotka vaan haluaa. Mutta hänellä on sama ongelma kuin ap:lla. Persoona jää jotenkin taustalle ja miehen on helppo alkaa hänen kanssaan suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä miehiä sitten vaivaa, jotka jo kahden kuukauden jälkeen kyllästyvät ja haluavat noin äkkiä vaihtelua? Ovatko tosiaan "kaikki" miehet täysin kykenemättömiä oikeaan parisuhteeseen?
Miksi miehen pitäisi pilata loppuelämänsä toteuttamalla jonkun naisen parisuhdeperheleikkihaaveet, jos voi saada suht pienellä vaivalla uutta seuraa entisen käydessä ahdistavaksi?
Sanoinko, että näin pitäisi tehdä? Mutta on minusta kummallista, että halutaan parisuhteita, mutta kuitenkin niihin kyllästytään jo parin kuukauden jälkeen. Kyllähän tuo nuorilla ihmisillä varmaan toimii, mutta mikä järki siinä oikeasti on pidemmän päälle. Olet "parisuhteessa" ihmisen kanssa, jonka nimeä et edes muista enää parin vuoden päästä, koska hänen jälkeensä on ollut kymmeniä uusia "parisuhteita". Irtosuhteet ja säätäminen ovat asia erikseen, mutta miksi pitää johonkin suhteeseen lähteä veivaamaan, jos niissä ei ole tarkoituskaan pysyä.
Seksin saamisen takia. Monesti naiset ei halua irtoseksiä vaan seksiä vasta parisuhteessa. Saadakseen seksiä mies huijaa haluavansa parisuhteen.
Eikö tämä ole vähän säälittävää? Ryhtyä kusipääksi seksin takia?
Tottakai se on säälittävää ja itsekästä ja urpoa ja kusipäistä ja törkeää :D . Mutta todellisuutta liian usein silti.
Eli tässä ketjussa nyt väitetään seuraavaa:- Naiset haluavat parisuhteita, miehet eivät- Miehet haluavat seksiä, naiset haluavat sitä vain parisuhteissa- Miehet joutuvat tämän takia huijaamaan naisia parisuhteisiin, että saavat seksiä- Miehet toimivat siis moraalittomasti vain k**linsä johdattamanaTämä on siis miesten myöntämä ajatusmalli ja naiset ovat tyhmiä, kun eivät tätä tajua. MUTTA jos sanon, että miehet ovat yleisesti kusipäitä (joo, ne muutamat poikkeukset on olemassa) se on miesvihaa. Miehet myöntävät toimivansa kusipäisesti, mutta jos minä en voi naisena sanoa sitä ääneen, eikö totta?
Tottakai se on miesvihaa, jos yleistät tuon toiminnan. Noita pelimiehiä on miehistä aika pieni osa, mutta he ovat näissä tapauksissa suurelta osin edustettuna.
Tässä ketjussa on nyt sanottu, että tuo on miehille ihan yleinen toimintatapa ja he tekevät mitä vain saadakseen seksiä ja huijaavat, vaikka heitä ei mikään parisuhde oikeasti kiinnosta, mutta nyt sitten taas homma kääntyikin niin, että näin tekee vain se pieni pelimiesvähemmistö. Eli miten se nyt menee? Puhuttiinko tässä nyt sittenkin vain pelimiehistä? Miten voit sanoa, että pelimiehiä on pieni osa, mutta he ovat suurelta osin edustettuna? Voitko avata, miksi?
Pelimiesten touhuahan tuo on. Tosin monella miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa pelaamaan jos haluaa säännöllisesti seksiä.
Mies tietää saavansa säännöllistä seksiä ainoastaan parisuhteessa joten mies on pakotettu pelaamaan ja leikkimään parisuhdetta. Tämä selvä, mutta mikä ihmeen vika siinä ihan oikeassa parisuhteessa sitten oikein on kun se ei miehelle kelpaa? Sitä miehelle tärkeää säännöllistä seksiä siinäkin on.
Sä et ilmeisesti ole ollut naisen kanssa parisuhteessa. :)
Seksiä, jopa säännöllistä saa (jos ei tylsisty samaan), mutta samalla saa kyllä paljon muutakin, ja kaikki ei miehestä olekaan enää niin hauskaa. Jo ihan se, että joutuu viettämään jatkuvasti aikaa sellaisen kohtalaisen yksinkertaisen eläimen kanssa, jolla on hormonaalinen häiriö, josta seuraa mielipuolista käytöstä, voi monelle miehelle olla syy viettää noita 2kk seurusteluja. Ja siis nämä elukat kutsuvat usein itseään ihan mukaviksi ja tavallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vastaukset kuin 50 -luvulta:D että pitäis pihdata ja kiinnostus lopahtaa, jos nainen on "deittaillut liikaa". Jep jep.
ei kyllä muuta sitä asiaa että miehet ajattelevat edelleen usein sillä tavalla vuonna 2017 kin. Jotkut kelpa petikaveriksi kyllä mutta vaimoksi ei kyllä "käytettyjä patjoja" haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian aikaisin sänkyyn olisi mun veikkaukseni.
Mikä sitten on liian aikaisin? Sitä on mahdotonta sanoa, riippuu henkilöstä.
Itse tiedän omasta kokemuksestani, että nuoruudessa nainen kyllä kiinnosti paljon enemmän, jos sänkyhommia joutui odottamaan esim. kymmenen treffikertaa sen yhden tai kahden sijasta. Jännitys ja kutkuttava kiusoittelu, suoraan 1950-lukulaisesti sanottuna siis hameiden jahtaaminen, olivat parasta naisten tapailussa kuitenkin.
Mun mielestä sänkyyn menon ajankohtaa oleellisempi asia olisi tietää minkälainen mies on.
Onko se jännämies vai kiltti ja kunnollinen mies. Eihän se mies muutu siitä miksikään vaikka kuinka kauan odottaisi sänkyyn menemistä.
Pelimies kaveri sanoi, että jos nainen ei anna tokalla trefillä niin kolmansia ei tule, paitsi jos on kännissä.
Hänen touhuja seuranneena on noi Laasasenkin teoriat kyllä tullut jotenkin hyvin tosiksi ja siis miellyttävä seuramies kaveri, mutta täysin itsekäs ja siis täysin alapään vietävissä. Eikä ole turhan tarkka ketä panee, eli laidasta laitaan on ollut, pääasiassa kyllä ihan hyvännäköistä ja laitettua.
Ei ole merkitystä sillä millainen olet, milloin annat, takerrutko, oletko epävakaa, yms. Itse olen kaikkea noita ja paljon muuta vikaa päälle, mutta miehistä ja suhteista ei ole ollut pulaa. Olen ollut aina helposti ihastuva ja totaalisen intohimoisesti kumppanistani hullantuvaa tyyppiä. Veikkaan, että liian asialinjalla ja kliinisesti ja käytännölisesti etenevät rationalistit eivät suhdeasioissa menesty kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4255 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajasta kaveripiiristäni kolmella sama juttu. Analysoidaan.
1. Takertuja. Epävarma. Kuukauden jälkeen alkaa kyselemään miksi ei nähdä useammin, eikö miestä kiinnosta, miksi ei vastannut viestiin, eikö olekaan tosissaan, miksi ei laita kuin yhden-kaksi viestiä päivässä, eikö halua yhteistä tulevaisuutta, miksi ei koskaan ehdota tapaamista, eikö halukaan sitoutua. Mies ahdistuu ja jättää.
2. Lievästi narsistinen prinsessa. Vaatii ehdotonta palvontaa ja runsaasti palveluksia kuten drinkkien tarjoamista. Rankat elämäntavat, juhlii pikkutunneille useampana päivänä viikossa, elää osingoilla eikä tee tavallista työtä, paljon pikku valheita, myöhästelee aina. Loisii mielellään muiden rahoilla. Kukaan ei jaksa tuollaista käytöstä.
3. Epävakaa. Aluksi vaikuttaa ihanalta, spontaanilta, boheemilta. Sitten alkaa oudot suutahdukset. "Mitä tarkoitit kun sanoit sellaisella äänensävyllä moi?" Homma menee mahdottomaksi. Ei ole diagnosoitu, mutta maallikko diagnoosilla sekaisin on. Käynyt kyllä jossain terapiassa.Mitä olen Tinderiä selaillut, niin naisia on moneen lähtöön.
Epävakaita yksilöitä on erittäin paljon. Aletaan yhtäkkiä tiuskimaan jostain asiasta, vaikka ei edes vielä kunnolla tunneta toisiamme. En itse koskaan kehtaisi käyttäytyä vastaavasti noin tuntemattoman ihmisen seurassa. Osa taas on masentuneita, takertuvia, ylivilkkaita ja ties mitä. Hylkyyn menee välittömästi tuollainen nainen. Osa saattaa pitää seksikumppanina.
Ylimielisyys on myös hyvin yleistä. Etenkin nuoret korkeasti koulutetut naiset ovat todella pahoja ainakin jos itse on matalammin koulutettu. Tämä usein yhdistyy vielä siihen, että nainen ei ole kovinkaan älykäs, mutta pitää itseään sellaisena. Näiden kanssa ei voi keskustella oikein mistään, koska heillä on vahvat mielipiteet asioista ja he suoraan sanottuna suuttuvat jos heidän kanssaan on eri mieltä. He eivät kykene rakentavaan keskusteluun. Tietenkin tämä ylimielisyys voi näkyä pelkästään sitenkin, että nainen asettaa itsensä palkinnoksi, jota miehen pitää tavoitella. Itselläni on aivan liikaa itsekunnioitusta, että lähtisin kerjäämään jonkun seuraa. Moni hyväksyy tällaiset panoiksi, mutta eivät halua näitä suhteeseen, vaikka alun jälkeen nainen muuttuisikin vähän lempeämmäksi.
Tyhmiä ja tahdottomia naisia on myös paljon. Näiden kanssa keskustelusta ei tule oikein mitään, koska naisella ei ole koskaan mitään sanottavaa. Näiltä naisilta saa yleensä helposti seksiä ja heidän kanssaan on periaatteessa helppo olla, koska he eivät osaa vaatia mitään. On selvää jo alusta lähtien, että tällaisen kanssa ei mitään kunnollista juttua aio viritellä, mutta käydään panemassa ja ehkä pidetään muutenkin seuraa samalla. Näitä tavallaan hieman myös säälii samalla, kun ovat viattoman oloisia ja heitä hyväksikäytetään oikealta ja vasemmalta. Heillä ei kuitenkaan ole vain mitään aitoa annettavaa suhteeseen. Kyllä naisella pitää olla mielipiteitä ja omaa elämää, eikä vain kulkea miehen talutusnuorassa.
l
Olipa kattavat esimerkit. Not.
Oletko itse huomannut, ettet oikein pidä naisista?
Mahdatko pitää ihmisistä ylipäätään, miehistäkään. Listasi nimittäin kertoo sellaisesta ihmistyypistä, jolla on hyvin rajoittunut sietokyky ihmisseuran suhteen.Taitaa "laaja kaveripiirisi" olla peräkammarin velipoika, isäsi ja serkkupoeka.
Esimerkkiongelmistasi pika-analyysi:
1. Jos mies haluaa tavata vain mesessä ja ahdistuu ja pakenee, kun nainen ehdottaa tapaamista, hänellä on sosiaalinen ongelma.
Eristäytyvä persoonallisuushäiriö, jossa sosiaalisten tilanteiden pelkoja ja paniikkihäiriö.
Tällaista miestä ei Tinderit auta, päinvastoin.
Sulje Tinder ja hae lääkeapua.
Älä pyri tapailemaan ja treffailemaan naisia,
koska se ahdistaa kohtuuttomasti sinua.2. Mies, joka ei kykene vastavuoroiseen keskusteluun ja toisen huomioimiseen,
ei ole valmis parisuhteeseen, tuskin edes ystävyyteen.
Jos naisen "vaatimukset palveluksista" häiritsevät, se on merkki siitä että mies ei kestä läheisyyttä.
Naisen kavereiden ja juhlimisen kyttääminen ja paheksunta kielii,
et miehellä on pelko, että naisella on hauskempaa kuin hänellä. Miehen oma jäyhä käytös ja niukka kaveripiiri alkavat hävettää.
Kellon kyttääminen, rahojen laskeminen ja naisen vakoileminen pienten alheiden ja epätarkkuuksien etsimiseksi paljastavat,
että miehellä on kontrolloiva persoonallisuushäiriö,
jossa viitteitä riippuvaisesta/ ripustautuvasta häiriöstä. Tällaisen miehen voi parantaa: lääkkeet, terapia ja jokin kiva harrastus, jossa saa juttuseuraa.3. Miehellä on epärealistisia odotuksia naisesta.
Juoksee mielenkiintoisen, boheemin kaunottaren perässä ja ihailee tätä,
koska on itse niin arka, jäyhä ja täysin aloitekyvytön.
Aluksi mies paistattelee ekstrovertin naisen rinnalla, seuraa tätä, kuuntelee joka sanan,
koska itsellään ei ole mitään mielipiteitä tai puhuttavaa.
Lopulta nainen väsyy murjottavaa statistiin,
joka on suhteessa kuin jokin persoonaton varjo vailla omaa tahtoa.
Mies loukkaantuu, jos nainen on temperamenttinen: hän ei ole vakaa ja arkaa miestä pelottaa. Hän raivostuu ja alkaa syytellä naista.
Miehen ongelma on estyneisyys, aloitekyvyttömyys, ja passiivisaggressiivisuus, joka saattaa puhjeta myös varsinaiseksi raivoksi miehen ollessa silloin vaaraksi ympäristölleen.
Oman käytöksensä epäloogisuutta ja epärehellisyyttä mies ei huomaa.
Aggressiivinen persoonallisuushäiriö,
jossa myös skitsoideja piirteitä. Tällainen mies antaa omalaatuisen vaikutelman,
inhoaa raivokkaasti niitä joita pelkää,
tässä tapauksessa naisia,
haluaa huomion kohdistuvan omaan itseensä,
eikä kestä minkäänlaista itseensäkohdistuvaa arvostelua.
Lääkitys sekä sopiva palveluasumisen muoto olisivat paikallaan. Kaikenlaiset Tinderit pois näin vajaakuntoiselta mieheltä.
Vastasitko mahdollisesti väärään viestiin vai oletko kännissä, koska viestissäsi ei ollut mitään tolkkua. Kuitenkin alku osui oikeaan, koska olen valikoiva seurani suhteen, enkä jaksa olla epävakaiden tai tyhmien ihmisen seurassa. Siedän kyllä heitä sen verran kuin tarvitsee, mutta sen jälkeen poistun. Haluan viettää aikaa tasapainoisten ihmisten kanssa, jotka toimivat pääosin järkevästi ja osaavat käyttäytyä asiallisesti. Suuri osa Tinderin naisista ei täytä näitä kriteerejä. En minä tosin sitä odotakaan, mutta naisten huono taso on kyllä päässyt yllättämään minut. Kuitenkin joukossa on myös mukavia naisia, joten noiden huonojen läpi kahlaaminen on sen arvoista. Olen kieltäytynyt tapaamisesta jos nainen ei ole vaikuttanut tapaamisen arvoiselta. Kuitenkin olen tavannut naisia joskus jopa yhden illan keskustelun jälkeen, kun nainen on selvästi osoitttanut olevansa fiksu ja tasapainoinen. Koska esikarsintani on tiukka, niin en ole joutunut yhteenkään huonoon tapaamiseen.
Pelimiehen heila kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että en vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mielestäni osoitan kyllä kiinnostukseni ja olen muutenkin huomaavainen ja ajattelevainen. En ole takertuvainen, osaan antaa tilaa enkä halua koko ajan ketään nähdä. Riippuu vähän miehestäkin ja siitä kuinka paljon hän haluaa nähdä, en siis itse ole aina ehdottelemassa näkemistä vaan miehet myös. Seksiä en heti anna mutta kyllähän yleensä 2 kk ajassa tulee jo sitäkin harrastettua. En vaan ymmärrä.
-ap
Miehet on metsästäjiä. Niiden kanssa pitää pelata "ota kiinni jos saat" leikkiä. Loputtomasti.
Minäkin juuri parhaillaan yhden pelimiehen kanssa pelaan kissa ja hiiri-leikkiä. Onnistuneesti ;-)
Miehen pitää saada tunne, että hän on "ansainnut" naisen. Ei ole mitään väliä kuinka kaunis tai haluttava nainen on. Jos hän on kokoajan saatavilla miehen mielenkiinto lopahtaa. Ja kun se on lopahtanut, on sitä hyvin vaikea enää herätellä.
Paljon helpompaa on pitää miehen mielenkiintoa yllä. Se ei itseasiassa edes ole kovin vaikeaa, kun tietää niksit. Katsokaa netistä. Siellä on aiheesta paljon matskua.
Niin ja tämä toimii myös meidän naisten suuntaan. Me tosin saamme sen "pesänrakennus" vietin paljon aiemmin kuin miehet, joten meidän kesyttäminen on helpompaa.
Tämä on ihan puhdasta evoluutiotiedettä. Meidän vaistot elää vieläkin sitä 30.000 vuoden takaista aikaa, vaikka kehitys on muilta osin mennyt huimasti eteenpäin. Sama koskee meidän ruuansulatusjärjestelmää. Sekin elää vielä kivikautta ja siksi olemme niin sairaita. Mutta tämä vaatisi ihan oman topiikkinsa.
Haluatko kertoa vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sulla ei vaan ole osunut oikea mies kohdalle. Kyllä se oikea sieltä vielä tulee :)
Tai sitten ei tule. Fiksu ihminen ei laske tuon naurettavan latteuden varaan yhtään mitään. Ja ap, olen itse huomannut ihan saman ja enää en oikeastaan edes uskalla kiinnostua kenestäkään.
Eihän tuo mikään latteus ole, vaan puhdasta matematiikkaa. Yhteensopivan ihmisen löytäminen on pirun vaikeaa ja ainoa millä onnistumisprosenttia voi nostaa, on tavata mahdollisimman paljon ihmisiä. Kotona istumallahan se ei löydy, se on selvää.
Itse olin kerran suhteessa naiseen vuoden. Nainen alkoi puolen vuoden seurustelun jälkeen puhua kuinka olin "täydellinen poikaystävä ?" ja hän jopa alkoi suhteen loppuvaiheessa puhua "koska muutetaan yhteen?", "lapsemme tulee olemaan kauniita", "rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta, ethän vain kyllästy minuun ? haluan olla kanssasi lopun elämäni", olin täysillä mukana ja rakastin häntä yli kaiken, olin onneni kukkuloilla ja vaikutti että oli hänkin.
Mutta 3pv myöhemmin kun emme olleet puhuneet, hän vain tuli ja sanoi "parisuhteesta kanssasi ei ollu mihinkään, se on loppu nyt!", lähti ovet paukkuen menemään, eikä koskaan selittänyt mitä oli tapahtunut.
Hän jopa suhteen alkuaikoina syytti minua pettämisestä ja valehtelemisesta, vaikka häntä en pettänyt koskaan suhteen aikana saatika valehdellut kertaakaan. Mutta vähän myöhemmin hän tunnusti että hän oli itse minua pettänyt, ja suhteen lopussa alkoi syyttää että kyllästyn häneen, hän itse päätti suhteen vaikka edellisenä lauseenaan vakuutti haluavansa lapsia kanssani.
Monesti olen tämän saman asian huomannut että naiset ovat minua syyttäneet asioista joihin ovat itse olleet syyllisiä, vahvasti narsistista käyttäytymistä.
Terveisiä vain Heidille.
En nyt tähän väliin ehtinyt lukea koko keskustelua. Aloituksen suhteen jäin kyllä ihmettelemään, että ihanko oikeasti ap on ollut jokaisesta tapailemastaan miehestä niin kiinnostunut, että olisi ollut valmis vakavaan suhteeseen? Jos niitä suhteita on ollut useita lyhyitä, niin ihan oikeasti jokainen olisi ollut ihan riittävän hyvä ap:n mielestä? Tästä tulee väkisinkin mieleen, että ihan kuka vain kelpaisi jos vain on riittävän ok ja sillä tapaillulla miehellä on vain välinearvo, jonka kanssa voi saavuttaa tietty vakiintunut elämäntapa. Ei se ihme ole, että se ei riittänyt miehille.
Itsekään en löytänyt sitä elämän kumppania ennen kuin se kolmikymppisenä, mutta kyllähän sitä nyt hyvänen aika tuli itsekin niitä pakkeja annettua. Oli sellaisia miehiä, jotka olivat ihan mukavia ja aluksi kiinnosti, mutta sitten lähemmin tutustuessa tajusi, että ei tämä ole kuitenkaan sitä mitä loppuelämäni haluan. Joskus pakit tuli toki itsellekin. Mutta ei sitä nyt hyvänen aika jokaiseen rakastunut. Välillä toki oli myös pitkiä aikoja niin ettei tapaillut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 28-vuotias ihan nätti, normaalivartaloinen ja muuten normaali nainen. En ole seurustellut nyt viiteen vuoteen koska jokaikisen miehen kiinnostus lopahtaa parin kuukauden jälkeen. Olen tapaillut monia miehiä. Kaikki on tuntunut menevän hyvin ja olen ihastunut. Mutta lopulta jokainen, josta olen ollut kiinnostunut, ja siis jatkanut tapailua, on parin kuukauden jälkeen ilmoittanut että ei haluakaan sitoutua/ei ole tarpeeksi tunteita/en ole se oikea. Olen kuulemma kiva ymsyms mussa ei ole vikaa.
Miten on näin helvetin vaikeaa löytää kumppani? Mikä mussa voi olla vikana?Miesten kärsivällisyys nykypäivänä...
Poikien pitäisi ensinnäkin käydä koulunsa poikakoulussa, jotta tytöt saavat opiskella rauhassa, ja tulla kukkoilemaan ja hätyyttämään naisia vasta aikuisena työpaikoille.
Vähenisi se naisten aliarvostus ja sortaminen.
Ai vähän niin kuin musilimimaissa, pidetään naiset erillään ettei niistä saa oikein minkäänlaista käsitystä. Sitten tullaan länsimaihin raiskaamaan, kun luonnolliset vietit saa vihdoin vapauttaa ja kotona on opetettu, ettei naisen arvo ole kuin puolet miehen arvosta ja länsimaisella naisella ei ole sitäkään arvoa? Aliarvostus ja sortaminen, salli mun nauraa.
Pelimiehen heila kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että en vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mielestäni osoitan kyllä kiinnostukseni ja olen muutenkin huomaavainen ja ajattelevainen. En ole takertuvainen, osaan antaa tilaa enkä halua koko ajan ketään nähdä. Riippuu vähän miehestäkin ja siitä kuinka paljon hän haluaa nähdä, en siis itse ole aina ehdottelemassa näkemistä vaan miehet myös. Seksiä en heti anna mutta kyllähän yleensä 2 kk ajassa tulee jo sitäkin harrastettua. En vaan ymmärrä.
-ap
Miehet on metsästäjiä. Niiden kanssa pitää pelata "ota kiinni jos saat" leikkiä. Loputtomasti.
Minäkin juuri parhaillaan yhden pelimiehen kanssa pelaan kissa ja hiiri-leikkiä. Onnistuneesti ;-)
Miehen pitää saada tunne, että hän on "ansainnut" naisen. Ei ole mitään väliä kuinka kaunis tai haluttava nainen on. Jos hän on kokoajan saatavilla miehen mielenkiinto lopahtaa. Ja kun se on lopahtanut, on sitä hyvin vaikea enää herätellä.
Paljon helpompaa on pitää miehen mielenkiintoa yllä. Se ei itseasiassa edes ole kovin vaikeaa, kun tietää niksit. Katsokaa netistä. Siellä on aiheesta paljon matskua.
Niin ja tämä toimii myös meidän naisten suuntaan. Me tosin saamme sen "pesänrakennus" vietin paljon aiemmin kuin miehet, joten meidän kesyttäminen on helpompaa.
Tämä on ihan puhdasta evoluutiotiedettä. Meidän vaistot elää vieläkin sitä 30.000 vuoden takaista aikaa, vaikka kehitys on muilta osin mennyt huimasti eteenpäin. Sama koskee meidän ruuansulatusjärjestelmää. Sekin elää vielä kivikautta ja siksi olemme niin sairaita. Mutta tämä vaatisi ihan oman topiikkinsa.
Paskan marjat tuolle metsästykselle ja 30.000 vuoden takaisille vaistoille. Tuo pitää ehkä paikkansa juurikin pelimiesten kanssa, jos niiden kanssa jostain syystä haluaa lähteä pelailemaan. Nehän eivät niinkään halua sitä naista juuri sen naisen vuoksi, vaan haluavat sen kaadon. Tavallista miestä ei kiinnosta mikään ylimääräinen pelailu ja jahtaaminen, vaan halutaan että se nainenkin haluaisi sen miehen ja myös osoittaisi sen selvästi. Ei meitä kiinnosta mikään perässä juokseminen yhtään sen enempää kuin teitä naisiakaan. Haluamme vain löytää jonkun, josta tykkäämme ja että se henkilö tykkäisi meistä takaisin. Ei se sen monimutkaisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kerran suhteessa naiseen vuoden. Nainen alkoi puolen vuoden seurustelun jälkeen puhua kuinka olin "täydellinen poikaystävä ?" ja hän jopa alkoi suhteen loppuvaiheessa puhua "koska muutetaan yhteen?", "lapsemme tulee olemaan kauniita", "rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta, ethän vain kyllästy minuun ? haluan olla kanssasi lopun elämäni", olin täysillä mukana ja rakastin häntä yli kaiken, olin onneni kukkuloilla ja vaikutti että oli hänkin.
Mutta 3pv myöhemmin kun emme olleet puhuneet, hän vain tuli ja sanoi "parisuhteesta kanssasi ei ollu mihinkään, se on loppu nyt!", lähti ovet paukkuen menemään, eikä koskaan selittänyt mitä oli tapahtunut.
Hän jopa suhteen alkuaikoina syytti minua pettämisestä ja valehtelemisesta, vaikka häntä en pettänyt koskaan suhteen aikana saatika valehdellut kertaakaan. Mutta vähän myöhemmin hän tunnusti että hän oli itse minua pettänyt, ja suhteen lopussa alkoi syyttää että kyllästyn häneen, hän itse päätti suhteen vaikka edellisenä lauseenaan vakuutti haluavansa lapsia kanssani.
Monesti olen tämän saman asian huomannut että naiset ovat minua syyttäneet asioista joihin ovat itse olleet syyllisiä, vahvasti narsistista käyttäytymistä.
Terveisiä vain Heidille.
Heidi ei kyllä kuulosta ihan tasapainoiselta. Minusta tuo alussa saamasi suitsutuskin oli vähän pelottavan kuuloista. Vähän pakkomielteinen viba jotenkin, eikö? Toki tuo varmaan tuntuisi itsestäkin hyvältä, jos olisi itse ihan korviaan myöten rakastunut. Tulisi tunne, että tuo ei ainakaan halua jättää minua, joten ehkä tämä onnistuu. Vaan kuinkas sitten kävikään.
Itselläni oli kerran kesäromanssina jonkinlainen epävakaa persoonallisuus. Kaikki oli joko taivasta tai helvettiä, sellaista normaalia ei oikein ollut olemassa. Lisäksi vaihto taivaan ja helvetin välillä saattoi tapahtua silmänräpäyksessä ja täysin odottamatta. Ihan käsittämätöntä menoa, eikä tahtonut pysyä perässä millään.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin sinkku, huomasin kyllä aina, milloin mies oikeasti oli ihastunut. Kyllä sen huomaa. Miehestä kuin miehestä tulee tietynlainen, kun hän ihastuu tosissaan naiseen. Sitten oli niitä, jotka kyllä sanallisesti kertoivat olevansa ihastuneita, mutta käytös kertoi ihan muuta. Oltiin etäisiä, itse sai olla koko ajan se joka soittaa ym. En sitten tiedä, olenko jotenkin erityisen herkkä aistimaan toisen ihmisen tunnetiloja. Vaikka kyllä mun mielestä rakastuneen miehen tunnistaa jo kilometrien päähän.
Sanokoon kliseeksi, mutta silmistä sen näkee. 😊
Vierailija kirjoitti:
Miehet "tiputtelee" ilmaan vihjeitä siitä, että kokevatko he naisen heidän haaveidensa vaimoksi (eli näkevätkö naisen henkilönä, jonka kanssa haluavat vakiintua ja johon ovat oikeasti ihastuneet). Ja miehet "tiputtelee" ilmaan vihjeitä siitä, jos näin ei ole vaikka he pitäisivät naisesta kyllä. Noita pieniä vihjeitä pitää oppia tunnistamaan ja lukemaan. Usein nainen on itse ihastunut, eikä siksi osaa objektiivisesti arvioida eikä nähdä noita vihjeitä. Tai tulkitsee miehen vihjeitä omasta ihastumisesta käsin, ja tulkinta menee siksi pieleen. Ne pienet vihjeet tulee usein sivulauseissa tai "lipsahduksissa" tai siinä mitä jättää sanomatta. Joskus hiljaa oleminen jostain asiasta tai aiheen välttely kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Vihje voi tulla siinä tilanteessa kun mies esittelee sinut kaverilleen (kuinka innoissaan esittelee ja millä sanoin esittelee). Tai vihje voi tulla siinä että miten mies sinulle
Oiskohan mahdollista sanoa nämä iha suoraan eikä vihjeiden kautta?
Oon tapaillut muutaman kuukauden tyyppiä, jonka kanssa viihdyn ja hän on saanut mut aivan ihastumaan häneen. Nyt kun oon itse lämmennyt, tiputellut vihjeitä ja vahingossa sanonut ikävääkin niin mies on ottanut etäisyyttä vaikka alkuun oli tosi innokas näkemään ja juttelemaan, ehdotteli tekemisiä, tiputteli kohteliaisuuksia jne. Kuitenkin jos nähdään niin tulee lähelle, on hellä jne. Seksiä ei ole ollut. Nyt yhtäkkiä hänellä on kauheasti tekemistä ja menoa ja kavereita vaikka aiemmin viihtyi mun kanssa ja teki aikaa vaikka olikin kiireitä.
Tää tuntuu tosi pahalta ja oikeasti iskee kun itse valikoin tarkasti keneen uskallan ihastua ja luottaa. Kerran kysyin mitä hän haluaa minusta enkä saanut suoraa vastausta. Hänelle olen vahingossa ihastuksissani sanonut asioita missä mun tunteet ei jää epäselväksi.
En halua ahdistella enkä tosiaan pommita vaikka tässä on kova ikävä mutta eikö se vaan vois sanoa suoraan ettei nappaa tarpeeksi? Tilanne on mulle jo niin vaikea että tekis mieli vaan laittaa estoihin selittelemättä etten tee itsestäni pelleä tunteideni kanssa.
Kun tosiaan ei se seksiäkään halua. Mikä homma?