Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
11.03.2017 |

Siinäpä se kysymys tuli.

Oma vastaus: koska elämässä ei aina saa sitä kenet haluaisi kaikkein eniten ja olen sen verran naiivi ja romantikko, etten halua mitään keskinkertaista/olla ihan kenen tahansa kanssa vain siksi etten olisi yksin. Parempi siis olla itsekseen.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 39v enkä voi kuvitellakaan että YHDEN naisen kanssa olisin sen pitempään. Panemisessa on tärkeää vaihtelu ja se jännitys että minkälainen tulee kohdalle. Siksi haluan kokeilla ainakin 50-100 naista vuodessa. En tajua miten jotkut voi tyytyä tylsyyteen yhden ja saman kanssa.

Vierailija
42/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.Vientiä ehkä olisi,mutta ne tyypit ei kiinnosta yhtään.Ja taas toisinpäin.Fiksut ja kunnolliset miehet ei kiinnostu minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because I can.

Vierailija
44/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 20 vuotta parisuhteessa, sain siitä tarpeekseni. En halua olla vastuussa kenenkään viihtymisestä tai mielialoista ym. Mieluummin asun yksin lasteni kanssa, omassa rauhassa. Pelkkä ajatuskin kumppanista saman katon alla ahdistaa.

Eron jälkeen meni vuosia ennen kuin uskaltauduin tapailemaan ketään ja nekin vähät olivat pettymyksiä. Olin ajatellut että jonkinlainen tapailusuhde olisi mukava mutta eivät ne antaneet mitään, en jaksa pingottaa kenenkään takia, ei ollut sen väärti.

Vierailija
45/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vanha ja ruma, lisäksi ylipainoinen ja pienituloinen yh. Ei ole vientiä.

Vierailija
46/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsella samaa naista vuotta kauempaa. Naiset alkaa aina muuttamaan ja vääntämään miestä mieleisekseen ja minä taivu en koskaan. Lisäksi otan olutta just silloin kun haluan ja menen minne haluan ja koska haluan.

Vierailija
47/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu mihinkään mikä ottaa enemmän kuin antaa. En panopatjaksi, en palvelijaksi, en ongelmienratkojaksi, en asumaan, en rahoittamaan. En olemaan muuta kuin oma "tuulella käyvä" itseni.

Sitäpaitsi polvissa on nivelrikkoa joten en edes pysty juoksemaan miehen perässä tämän maailman tahtiin:)

Vierailija
48/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa miehille. Ikää jo 45 enkä ole mikään kaunotar. En jaksa enää yrittää etsiä elämänkumppania.

Lakkaa etsimästä, niin se löytyy. Olet vielä nuorehko.

t. m 51v

Vierailija
49/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassalla olin tänänä ostamassa olutta illaksi, korin ostin

siinä oli kaksi teiniä ostamassa energiajuomaa edellä ja huomasin että tuohoan on seksikkän ja vetävänä näköinen nuori tyttö

sitten mietin että hei mähän oon jo 45 v, mutta oli se viehättävä

sitten kassa, noin 22-25 vuotias alkoi heittää läppää että ei nuo teinit edes sano mitään kun kysyy kuittia, ja mulle hymyili ja pitkään vielä katsoi perään ja vinkkasi

sellaista tänään, tajusin siis että nuoremmat naiset kiiinnostaa minua, koska olen esteetikko

Vierailija
50/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja rahatilanne oli mitä oli teininä ja nuorena aikuisena, joten eipä tullut mieleenkään tyrkyttää itseään kellekään. Eikä aika ole tuonut mitään muutosta vallitsevaan olotilaan.

M42

Vierailija
51/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42N. Liian vanha. Olin lasten isälle vain siivouskone ja piika. Nyt asun yksin, ihan fine näin. Seksikin olis joskus ok, mut monesti niin huonoa. 

Tarjolla olis vain möhömahoja juntteja, metsästäjiä jostain korpikylästä. Jotka puhuvat vain pystykorvastaan ja kaatamistaan eläimistä. Haisevat pesemättömälle nivuselle.

Muut miehet etsivät nuoria naisia. Vaikka olisivat alemman keskitason tai keskitason miehiä.

Uskon, et lopulta Suomessa asuu vain yksinäisiä. Sitten lopulta kuolemme sukupuuttoon.

Vierailija
52/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eräs mies roikottaa minua. Ei halua seurustella, mutta ei halua olla ilmankaan. 

Sama tilanne! Täällä istun yksin himassa ja äijä viipottaa jossain, vaikka olisi mahiksia yhteiseen hauskanpitoon. 

Mutta tuleepa miehelle (ehkä ikävänä) yllätyksenä, kun entinen poikkis tulee ulkomaankomennukselta takaisin Suomeen. Juteltiin just videopuhelua ja päätettiin katsoa, josko meistä vielä olisi pariksi.

Että jatka vaan perseilyä mr. K lähtölaskentasi on jo alkanut......

Vierailija
53/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"i am the only gay in the village" siinä syy miksi olen sinkku :)

Vierailija
54/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua päiväkoti-ikäistä tyttöä. Sitä vanhemmat joko seurustelevat, ovat ylipainoisia tai haluavat olla sinkkuja.

Vierailija
55/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja siihen käytettävät lääkkeet ovat vieneet kykyni ihastua, en tunne miehiä kohtaan enää mitään. Olen epäempaattisempi, ja välinpitämättömämpi kuin aiemmin. Silloin kun halusin suhdetta, en löytänyt ketään. Nyt taas ei voisi kiinnostaa paskakikkareen vertaakaan löytää miestä.

Vierailija
56/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa miehille. Ikää jo 45 enkä ole mikään kaunotar. En jaksa enää yrittää etsiä elämänkumppania.

Lakkaa etsimästä, niin se löytyy. Olet vielä nuorehko.

t. m 51v

Ei löydy etsimällä eikä etsimättä.

N40

Vierailija
57/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus ja siihen käytettävät lääkkeet ovat vieneet kykyni ihastua, en tunne miehiä kohtaan enää mitään. Olen epäempaattisempi, ja välinpitämättömämpi kuin aiemmin. Silloin kun halusin suhdetta, en löytänyt ketään. Nyt taas ei voisi kiinnostaa paskakikkareen vertaakaan löytää miestä.

Tuo on yksi masennuslääkkeiden vaikutuksista. Jos voisit päättää uudestaan, aloitatko niiden käytön, aloittaisitko?

Vierailija
58/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehen näkökulmasta katsottuna sinkkuudesta on erittäin vaikea päästä eroon.

Tinderissä ei tule paljoakaan mätsejä ja vaikka tulisikin niin naisia on vaikea saada treffeille ja vaikka saisi treffeille asti niin lopulta ei ole kemiaa. Kaikki todennäköisyydet on onnistumista vastaan :(

Olisi helpompaa olla nainen joka saa käytännössä aina treffit kun haluaa ja miehen puolelta kemiaa löytyy todella usein.

No ei se nyt noinkaan mene.

t. nainen joka oli viimeksi treffeillä vuonna 2006.

Vierailija
59/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ex sinkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eräs mies roikottaa minua. Ei halua seurustella, mutta ei halua olla ilmankaan. 

Sama tilanne! Täällä istun yksin himassa ja äijä viipottaa jossain, vaikka olisi mahiksia yhteiseen hauskanpitoon. 

Mutta tuleepa miehelle (ehkä ikävänä) yllätyksenä, kun entinen poikkis tulee ulkomaankomennukselta takaisin Suomeen. Juteltiin just videopuhelua ja päätettiin katsoa, josko meistä vielä olisi pariksi.

Että jatka vaan perseilyä mr. K lähtölaskentasi on jo alkanut......

Tutulta kuulostaa paitsi että mulla ei ole kiikarissa ketään muutakaan. Harmittaa olla yksin ja palstailla näin la-iltana kun piti viettää pitkästä aikaa yhteinen viikonloppu.

Vierailija
60/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään taloudellisesti paremmin omillani ja hermot lepää kun kukaan ei nalkuta että olen liian läski koossa 34-36 (170cm) tai etten myönny kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän