Miksi olet sinkku?
Siinäpä se kysymys tuli.
Oma vastaus: koska elämässä ei aina saa sitä kenet haluaisi kaikkein eniten ja olen sen verran naiivi ja romantikko, etten halua mitään keskinkertaista/olla ihan kenen tahansa kanssa vain siksi etten olisi yksin. Parempi siis olla itsekseen.
Kommentit (96)
Ne miehet keitä mä haluan ja himoitsen ovat niitä kympin miehiä. Itse olen 6-7 nainen; ruma ja tissitön. En halua 6-7 tason miehiä. Olen siis ikisinkku. N28
En ole ikinä seurustellut eikä miehet ole yleisesti ottaen minusta kiinnostuneita.
On myös vaikea löytää miestä, joka pystyisi olemaan parisuhteessa mies. N26
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet keitä mä haluan ja himoitsen ovat niitä kympin miehiä. Itse olen 6-7 nainen; ruma ja tissitön. En halua 6-7 tason miehiä. Olen siis ikisinkku. N28
Kerrankin rehellistä puhetta naiselta.
Onhan tämä aika hankalaa kun kiinnostus ei koskaan ole tasapuolista.
En tee aloitetta ja olen kiinnostunut kuudesta naisesta jotka puolestaan ovat kiinnostuneita minusta. En osaa valita
omasta tahdosta,koska vihaan nyky-yhteiskuntaa,useat asiat on ihan päin persettä suomessa! vituttaa ja raivostuttaa
Koska olen hyvin introvertti. Sosiaaliset kontaktit työelämässä kuluttavat energiavarastoni loppuun, joten vapaa-ajalla mun on pakko saada olla yksin.
Ystäviä kyllä on, ja heitä tapailen (suht harvakseltaan) mielelläni, mutta parisuhde olisi aivan liian sitova asia.
Kotiani en missään nimessä halua jakaa kenenkään kanssa. Mun kodissani pitää olla aina hiljaista ja rauhallista ja varmuus siitä, että kukaan ei yllättäen häiritse.
Koska +45 yh-faijana ei vaan kertakaikkiaan ole aikaa, eikä jaksamista lähteä tyrkylle.
Olen liian ujo ja masentunut pystyäkseni edes normaaleihin sosiaalisiin kanssakäymisiin, saati sitten etsimään jotain kumppania.
Onneksi viihdyn yksin myös vallan mainiosti.
siksi koska haluan ja aionkin olla sinkkuna en harrasta edes yhden illan juttuja ,ei kiinnosta seksi eikä tee mieli ollenkaan,aikaa ja vapautta on tehdä mitä haluaa,ei ole kukaan nalkuttamassa eikä elää jonkun säännön mukaisesti ,vapaus on ihanaa M35
olen runkkari ja tykkää vetää vitusti käteen
Tuli avioero enkä nyt ole edes kaivannut uutta parisuhdetta.
Naisystäväni muutti takaisin kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys on hyvä asia ja itsekritiikki usein hyödyllistä, mutta liiallisuuksiin ei pidä mennä.
Koska eräs mies roikottaa minua. Ei halua seurustella, mutta ei halua olla ilmankaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se kysymys tuli.
Oma vastaus: koska elämässä ei aina saa sitä kenet haluaisi kaikkein eniten ja olen sen verran naiivi ja romantikko, etten halua mitään keskinkertaista/olla ihan kenen tahansa kanssa vain siksi etten olisi yksin. Parempi siis olla itsekseen.
olen tajunnut ajat sitten että olen erilainen, olen profeetta
niin monet naisetkin tajuvat pian, ettei voi olla ihan normaalin iihmisen kanssa ja eivät osaa olla kanssani, en tosin eläkään sosiaalista elämää, kaupassa käyn se ainoa
Olen tosi nuori (15) ja en vain ole löytänyt sopivaa kumppania. Iso osa ikäisistäni haluaa pääasiassa panna, ja itse haluan seksiä vasta parisuhteessa. Olen kaunis ja hoikka, fiksu ja mukavakin, en vain ole löytänyt vielä sopivaa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi nuori (15) ja en vain ole löytänyt sopivaa kumppania. Iso osa ikäisistäni haluaa pääasiassa panna, ja itse haluan seksiä vasta parisuhteessa. Olen kaunis ja hoikka, fiksu ja mukavakin, en vain ole löytänyt vielä sopivaa tyyppiä.
niin vissiin
15-vuotiaat ei vielä seurustele vasta 21 vuotiaana voit ajatella
Erkki-Viisas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin vissiin
15-vuotiaat ei vielä seurustele vasta 21 vuotiaana voit ajatella
Voi, kyllä seurustelevat. Suurin osa toki hakee pääasiassa näitä panoja eivätkä sitoutuvia suhteita, siksi en kumppania oikein löydäkään. Ei kiinnosta kännipaneskelu vaan seurustelu. Onneksi mulla ei vielä mikään kiire ole.
-se sama 15v
Olen liian vanha ja ruma. En kiinnosta miehiä. Edes multa saatava pillu ei kiinnosta miehiä.
Ei kukaan nainen kiinnostu ja en enää jaksa yrittää tutustua naisiin, kun he itse ovat niin passiivisia.