Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
11.03.2017 |

Siinäpä se kysymys tuli.

Oma vastaus: koska elämässä ei aina saa sitä kenet haluaisi kaikkein eniten ja olen sen verran naiivi ja romantikko, etten halua mitään keskinkertaista/olla ihan kenen tahansa kanssa vain siksi etten olisi yksin. Parempi siis olla itsekseen.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita ja pidän vapaasta elämästä.

Vierailija
2/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan. En kaipaa kumppania elämääni. Viihdyn yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin syystä, mutta lähinnä siksi etten oo tarpeeksi hyvä naisille.

Vierailija
4/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies jätti vuosi sitten. Rakastan ja rakastin häntä edelleen, mutta en tule häntä enää koskaan saamaan koska hän on mennyt jo uusiin naimisiin. Ei kiinnosta parisuhde tällä hetkellä ja tulevaisuudessa tulen sellaista tuskin koskaan enää edes saamaan, sillä olen jo viisikymppinen ja pahasti rupsahtanut.

Vierailija
5/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 2005 ja sen jälkeen ketään ei vaan ole tupsahtanut elämääni vaikka parisuhteesta edelleen haaveilen. En kuitenkaan tarpeeksi rekisteröityäkseni jonnekin nettitreffisivustoille tai vastaavaa. Baareissa kun olen käynyt silloin tällöin (kerran-pari vuodessa), törmää vain näihin negaaja-pelimiehiin, kiitos ei.

Työpaikalla oli yksi mies kiikarissa ja mutta sain vastikään hänen juuri saaneen vauvan joten se siitäkin sitten.

En olisi kyllä tikkuakaan ristiin itse laittanut hänen iskemisekseen, onneksi en ehtinytkään.

Vierailija
6/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en käy yhtikäs missään ja mihinkään säälittävään miesjahtiin en alennu, odotan sitä ritaria valkoisella ratsulla tohon kotiovelle. Joo, ei ihme että oon sinkku. :D

Vierailija
7/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan persoonassani on jotain, joka estää minua ihastumasta tylsiin miehiin ja toisaalta mukavien miesten innostuvan miusta. Kaksi pitkää suhdetta takana ja nyt mietin, kannattiko ottaa hatkat aikoinaan...no toisesta kyllä kannatti. Kohdalleni on myös tullut uskomattoman kamalia tyyppejä, jotka ovat vieneet uskon hyviin miehiin.

Vierailija
8/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 2005 ja sen jälkeen ketään ei vaan ole tupsahtanut elämääni vaikka parisuhteesta edelleen haaveilen. En kuitenkaan tarpeeksi rekisteröityäkseni jonnekin nettitreffisivustoille tai vastaavaa. Baareissa kun olen käynyt silloin tällöin (kerran-pari vuodessa), törmää vain näihin negaaja-pelimiehiin, kiitos ei.

Työpaikalla oli yksi mies kiikarissa ja mutta sain tietää vastikään hänen juuri saaneen vauvan joten se siitäkin sitten.

En olisi kyllä tikkuakaan ristiin itse laittanut hänen iskemisekseen, onneksi en ehtinytkään.

Vierailija
9/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on Väestöliiton termiä käyttääkseni pelkkää nolla-aikaa. Käyn hyvin harvoin paikoissa, joissa olisi tilaisuus tutustua uusiin ihmisiin. Silloinkaan en uskalla ottaa kontaktia, koska olen yliherkkä hylätyksi tulemisen tunteelle.

Vierailija
10/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa kauniille naisille.

Vierailija
11/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa naisille

Vierailija
12/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hauvan kanssa avioiutuminen ei ole vielä sallittua.

Vierailija
13/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämässäni on jo yksi passattava. Nimittäin kissa. Voittaa parisuhteen suomalaisen lapsimiehen kanssa.

Vierailija
14/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kelpaa parisuhteeseen. Seksiin kyllä ja pelkästään siihen en suostu.

Vierailija
15/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa miehille. Ikää jo 45 enkä ole mikään kaunotar. En jaksa enää yrittää etsiä elämänkumppania.

Vierailija
16/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehen näkökulmasta katsottuna sinkkuudesta on erittäin vaikea päästä eroon.

Tinderissä ei tule paljoakaan mätsejä ja vaikka tulisikin niin naisia on vaikea saada treffeille ja vaikka saisi treffeille asti niin lopulta ei ole kemiaa. Kaikki todennäköisyydet on onnistumista vastaan :(

Olisi helpompaa olla nainen joka saa käytännössä aina treffit kun haluaa ja miehen puolelta kemiaa löytyy todella usein.

Vierailija
17/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat vihamielisiä. En ole koskaan vielä seurustellut, mutta netissä törmää paljon miesten ajatusmaailmaan. Ystäväpiirissäni monet aikovat myös jäädä sinkuiksi.

Vierailija
18/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tehdä töitä, ei ehdi ja illalla ei jaksa.

Vierailija
19/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehen näkökulmasta katsottuna sinkkuudesta on erittäin vaikea päästä eroon.

Tinderissä ei tule paljoakaan mätsejä ja vaikka tulisikin niin naisia on vaikea saada treffeille ja vaikka saisi treffeille asti niin lopulta ei ole kemiaa. Kaikki todennäköisyydet on onnistumista vastaan :(

Olisi helpompaa olla nainen joka saa käytännössä aina treffit kun haluaa ja miehen puolelta kemiaa löytyy todella usein.

Miten nainen saa treffit aina kun haluaa? Minulta on mennyt tällainen hieman ohi.

Vierailija
20/96 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen saa treffit aina kun haluaa? Minulta on mennyt tällainen hieman ohi.

No käytännössä katsoen jos teet tinder-tilin niin sulla on hetkessä kunnon valikoima halukkaita miehiä pyytämässä sua treffeille.

Itsekin voisin pyytää sua treffeille jos olet sopivan ikäinen ja asut sopivan matkan päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä