Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet sinkku?

Vierailija
11.03.2017 |

Siinäpä se kysymys tuli.

Oma vastaus: koska elämässä ei aina saa sitä kenet haluaisi kaikkein eniten ja olen sen verran naiivi ja romantikko, etten halua mitään keskinkertaista/olla ihan kenen tahansa kanssa vain siksi etten olisi yksin. Parempi siis olla itsekseen.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ja olen kahden koululaisen yh. Nuorena olin kaunis ja sain ne komeimmat miehet joista on naiset kiinnostuneita mutta en saanut pidettyä . Edelleen vaan ne komeat kiinnostaa muut ei yhtään. En ole enää niin nätti niin yksin olen.

Vierailija
82/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sellaisia tarpeita, joiden tyydyttämiseen tarvitsisin parisuhdetta.

Ei ole läheisyydenkaipuuta, läheisriippuvuutta, en tunne koskaan oloani yksinäiseksi, ei ole pesänrakennusviettiä, ei lisääntymisviettiä eikä muunkaanlaista pariutumisviettiä, en ole hellyydenkipeä enkä romantiikannälkäinen, ei ole sellaista oloa, että tahtoisin olla jollekin se maailman tärkein ihminen, en kaipaa huomionosoituksia ja lisäksi libidoni on hyvin matala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttamattoman lihava 180 cm ja melkein saman verran kiloja. Laihdutusprosessi meneillään. Pitäisiköhän palkata Jutta G ruoskimaan? :D

Vierailija
84/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo liian kauan yksin, olen tottunut jo tähän elämäntapaan.

Vierailija
85/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen kohta 40, mulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja ajan työkseni rekkaa. Ei mitään mielenkiintoa minulta enää alkaa seurustelemaan, eikä kyllä ole kukaan ollut kiinnostunutkaan. Win-win.

Vierailija
86/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa tällä hetkellä elämääni ketään. Erosi n vasta hiljattain enkä ole valmis vielä mihinkään. En myöskään halua mitään keskinkertaista vaan rima on aika korkealla.

Vierailija
87/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso kyömynenä ja huono iho (selän akne, jota en ole saanut millään hoitokonstilla pois). Rakastan itseäni eikä minulla ole mielestäni huono itsetunto, mutta esteetikkona nuo asiat häiritsee minua. En tahdo lähestyä ketään kiinnostavaa miestä niin huonolla iholla ja rumalla nenällä. Jos olisin kokki, en haluaisi tarjota ihmiselle pahaa ruokaa tai jos olisin taiteilija, en haluaisi laittaa esille tauluja, jotka ei miellytä omaa esteettistä silmääni.

Vierailija
88/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kelvannut kenellekään.

Vierailija
89/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on iso kyömynenä ja huono iho (selän akne, jota en ole saanut millään hoitokonstilla pois). Rakastan itseäni eikä minulla ole mielestäni huono itsetunto, mutta esteetikkona nuo asiat häiritsee minua. En tahdo lähestyä ketään kiinnostavaa miestä niin huonolla iholla ja rumalla nenällä. Jos olisin kokki, en haluaisi tarjota ihmiselle pahaa ruokaa tai jos olisin taiteilija, en haluaisi laittaa esille tauluja, jotka ei miellytä omaa esteettistä silmääni.

Sama täällä. Tosin mulla on vino nenä ja huonot hampaat. Muuten olisin jopa kaunis.

Vierailija
90/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisiakin syitä, mutta suurin niistä varmaan on tottuminen ja kokemuksen puute. Olen aina ottanut etäisyyttä, kun joku osoittaa kiinnostusta. Minua ahdistaa liika läheisyys (en pysty hengittämään, jos mies vaikkapa haluaa nukkua kanssani lusikassa). Sukupuolielimet ja seksi ällöttää. Voisin elää aseksuaalin kanssa parisuhteessa, mutta en ole sellaiseen mieheen koskaan törmännyt. Sellainen suhde olisi ideaali, jossa molemmat asuisivat omissa asunnoissaan. Kaipaan tilaa, vapautta, itsenäisyyttä ja omaa aikaa, en pystyisi niistä helpolla luopumaan. Rakastan yksinasumista ja olen nykytilaani tyytyväinen, joten miksi muuttaakaan mitään ;)

Vierailija
91/96 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut koko aikuisikäni yksin. Olisi hyvin vaikea muuttaa kaavaa ja tehdä tilaa jollekin toiselle ihmiselle. Tuntuisi, että joutuisin luopumaan enemmän kuin saisin tilalle. Eli syynä helpomman elämän arvostaminen.

Vierailija
92/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski ikäinen ja kyllä tuo minun pillu tuntuisi kiinnostavan miehiä,mutta en enää halua. Koen seksin nykyään vastenmielisenä puuhana. Elän elämääni nyt vapaana. Kodissani ei tarvitse pelätä riitoja. On minulla lapsi täällä ja hänellekin parempi,ettei tule tähän ketään mörökölliä. Isänsä kanssa on hyvät välit ja lapsi säännöllisesti isän luona. Ei voisi paremmin asiamme olla,etenkin kun olen ehkä parhaimmassa työssäkin koskaan. Palkka riittää. Moi moi vaan ja kivaa päivänjatkoa:)

Vierailija
93/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnostu minusta. Aina kun olen lähestynyt ihastuksiani, olen itse saanut pakit. N34

Vierailija
94/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut koko aikuisikäni yksin. Olisi hyvin vaikea muuttaa kaavaa ja tehdä tilaa jollekin toiselle ihmiselle. Tuntuisi, että joutuisin luopumaan enemmän kuin saisin tilalle. Eli syynä helpomman elämän arvostaminen.

Nimenomaan helpompi elämä. Ei ole pakko olla kenenkään kanssa,kun ei tahdo.

Vierailija
95/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen kipu -> työkyvttömyys -> vaikea löytää kumppania jakamaan tämä helvetti

Vierailija
96/96 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb riittää mainiosti ja jää aikaa omiin juttuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän