Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku teinityttö pelasi bussissa vanhalla nokian 3310:llä matopeliä, antoi itsestään tosi juntin kuvan :D

Vierailija
10.03.2017 |

Siis esimerkiksi yli 80-vuotiaalla vaarillani on tuollainen puhelin. Ei varmaan edes tajunnut miten nololta näytti kun ei edes yrittänyt peittää näyttöä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, oon kade. Taidan kaivaa oman tuolta kaapista takaisin käyttöön, taitavat olla muodissa nyt.

Vierailija
22/22 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Iskä kävi just yks päivä lataa puheaikaa itellee mun ensimmäiseen puhelimeen eli Nokian 3310. Pakkohan se oli heti munki verestellä muistoja ja pelata just sitä matopeliä. Olin tosin auton takapenkillä enkä julkisessa kulkuvälineessä, mutta ton alotuksen on pakko olla provo :D

Itse jos näkisin jollain Nokian 3310, niin ajattelisin ehkä, että sen älypuhelin on hajonnu tai sit se ei vaa välitä tästä nykysestä älypuhelinkulttuurista. Yks tyttö, joka oli mun kaa samassa koulussa muutama vuos sitte ei omistanu älypuhelinta ja se ilmaisi ihan selvästi, ettei edes haluaisi eikä tykkää yhtään, kun nykyään kaikki on vaa nenät kiinni puhelimissaan. Ihailin jollain tapaa sitä asennetta ja uskallusta olla avoimesti sitä mieltä. Kyl muakin vähän häiritsee tää älypuhelinten tulo ja somet vaikka on niistä paljon hyötyä ja viihdykettäkin... mut loppujenlopuks ja pitemmälle ajateltuna munmielestä älypuhelimista ei oo ku haittaa.

Ensinnäki ne hajoo paljon helpommin ku vaikka joku 3310. Lisäks ne lagaa joskus ja se on sitte kiva, jos pitäs vaikka soittaa 112, mut näppäimet ei toimi. Lisäks numeroo ei pysty suoraan vaa alkaa näppäilee toisinku vanhoissa luureissa. Sitte on sekin, että nyt kun kaikilla on älypuhelimet kokoajan käytössä, löytyy wifi kenttää vaikka mistä jne. niin meidän läpi menee hirveesti kaikkii säteitä, joiden haitoista ei ehkä vielä edes tiedetä. Meille tuli langaton wifi vaikka olin sitä vastaan viimeiseen asti. Toisaalta naapureillakin voi olla, joten kyllähän sekin meihin vaikuttaa joka tapauksessa. Sitte sekin, että ei enää kommunikoida niin paljon kasvotusten ja vaikka hengattaiski porukassa, niin tyypit on omilla luureillaan. Internetin ja somen mukana on tullu myös se, että netissä sanotaan anonyyminä kaikkee paskaa, mitä ei uskallettais päin naamaa sanoa. Lisäks ihmiset tuijottaa luurejaan sellasissakin paikoissa, ku kannattais keskittyy ympäristöönsä ellei haluu aiheuttaa onnettomuutta tai joutuu sellaseen.

Tietysti älypuhelin myös helpottaa elämää paljon ja joissai tapauksissa se voi auttaa normipuhelinta paremmin säilymään esim. hengissä, kun taas joissain tilanteissa on toisin päin. On älypuhelin myös erittäin paljon elämää helpottava ja viihdyttäväkin kapistus, mutta loppupeleissä summaan tän asian niin, että mun mielestö ois parempi, ettei älypuhelimia ois koskaan tullutkaan meidän tavallisten tallaajien käyttöön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi