Milloin pitää kertoa
Olen 40 ja naisystävä 37. Olemme seurustelleet pari vuotta. Asumme eri kaupungeissa työmme vuoksi ja tapaamme pari kertaa viikolla ja koko viikonlopun, jos lapseni eivät ole luonani. Ehkäisynä on kierukka. Olen sanonut, että minun osaltani lapsiluku on täynnä. Nyt emn ole enää tuntenut kierukan lankoja ja eoäilen, että se on otettu pois. Jotenkin hänen halunsakin ajoittuu mielestäni suunnitelmallisesti. Milloin minun pitää kertoa, että minulle on tehty vasektomia ex-vaimon vaatimuksesta? Pitääkö kertoa ollenkaan, vai nautinko vaan tästä lisääntyneestä kiihkeydestä?
Kommentit (9)
Jos naisella kierukka, mikset ole kertonut jo aiemmin, jotta hän voisi ottaa sen pois? Turhaa, jopa terveysriskejä aiheuttavaa vekotinta kun on 2 vuotta pitänyt sisällään luullen sen tarpeelliseksi.
Nauti kiihkosta! Olethan jo selvästi kertonut, että lapsilukusi on täynnä. Sitten tietysti kerrot, jos tyttis ottaa lapsitoiveen uudelleen puheeksi!
Sen vasektomian kyllä huomaa, jos on sellaisen aiemminkin tavannut..terv.löysä muna.
Jos naisella ei ole lapsia itsellään ennestään niin teidän täytyy keskustella asiasta keskenänne. Tuon ikäinen nainen saattaa haluta omia lapsia, viimeiset ajat käsillä eikä mielestäni sinulla ole oikeuta eväät toiselta sitä mahdollisuutta elämässä. Voithan vaikka kertoa että sulle on tehty vasektomia aikanaan niin ainakin nainen silloin tietää että sinun kanssasi lapsia ei ainakaan tule, tietää vaihtaa kumppania.
Toisaalta nainen on saattanut lyhennyttää kierukan narut jos ne ovat haitanneet häntä itseään ja sillä et niitä enää tunne. Mutta kerro silti se vasektomia ettei turhaan pidä kierukkaa, niistä on monenlaisia haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Sen vasektomian kyllä huomaa, jos on sellaisen aiemminkin tavannut..terv.löysä muna.
Mistä sen huomaa? Löysästä munastako?
Eli annat hänen pitää ihan turhaan kierukkaako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen huomaa? Löysästä munastako?
Pallit ovat oikeasti normaalia löysemmät ja se siemenneste huomattavasti vetisempää. On tullut testattua.
Outoa, että joku muka huomaa vasektomian. Minulla siemennestettä tulee yhtä paljon kuin ennenkin ja se on yhtä paksua kuin ennenkin. Ja miten tuo kumppanisi huomaa mitään eroa, kun ei ole nähnyt/juonut spermaasi ennen vasektomiaa? Höpö, höpö.
Ei tarvi kertoa, jos olet sanonut lapsilukusi olevan täysi.