Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kauneinta mitä vieras mies on sinulle sanonut?

Vierailija
02.02.2025 |

Minulle henkäisi kerran tuntematon mies, että näytän aivan Marlene Dietrichilta, kun poltin tupakkaa ehkä hieman haaveellisen näköisenä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mennääks leffaan vai duunataaks peffaan?"

Vierailija
2/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehunut veistostani, joka on edellyttänyt valtavasti harjoittelua, työtunteja ja älykkyyttäkin. Ulkonäön kehumisen kuuleminen lähinnä tympii, sillä sen eteen en ole tehnyt mitään ja sen kuitenkin vääjäämättä siksi myös iän myötä menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"otahan paidan helma hampaisiin ja housut pois, ei tässä pitkään mene"

Vierailija
4/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tarvi kuittia"

Vierailija
5/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu näin ja se jäi mieleeni ja mietin sitä vielä monta kertaa: Hi Beauty! I want to remind you, that I'm traveling to Finland and I hope so very much that we can be together again. I miss you like crazy, I want you near me and I hope you feel the same way. I think I'm in love with you, please visit me at ... Kyyneleet tulevat vieläkin silmiini !

Vierailija
6/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vieras vanhempi mies kehui Janis Joplinin näköiseksi. Mielestäni Janis oli söpö, joten otin kohteliaisuutena.

Vierailija
7/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani blondi, sanoi ravintolassa eräs mies minulle että muistutan Marilyn Monroeta, no huh, sanoin minä. Sitten hän huikkasi kaverilleen, TAITAA OLLA KAUNIIDEN NAISTEN ILTA TÄNÄÄN !

Vierailija
8/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdottomasti kauneinta on ollut se, kun joku vieras mies ei ole sanonut yhtään mitään. Useammat miehet voisivat ottaa tuosta mallia.

Vierailija
9/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluaisi kuunnella luentaani ikuisesti. Mitä suurimman kohteliaisuuden siitä teki se, että luin omaa tekstiäni. 

Vierailija
10/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on todella kaunis hymy. Olin vähän hämmentynyt, sillä molemmat olemme miehiä ja hän ei edes sanonut sitä mitenkään flirttailevasti, vaan oli ilmeisesti ihan aito kehu. Tuli hyvä mieli

Vierailija
11/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan mieskassa sanoi, että lettini on aukeamassa. Ei ehkä sinällään kaunein asia, mitä on sanottu, mutta huomaavaista ja tarkkaavaista, ja eleenä kaunis. Tuli kyllä hyvä mieli.

Vierailija
12/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillimehua

Vierailija
13/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskasi baarissa yllättäen korvaan, et "oot aika ihana kundi". Mukava ja ihan hyvännäköinenkin oli, mutta kun en ole miesten perään siinä mielessä niin jäi välistä. M45

Vierailija
14/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehevä pimpsukkaliina 

Vierailija
15/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko sinä enkeli?" Tämä oli pelottavan oloinen, selvästi laitapuolen henkilö, joka kävellessään kävi koko ajan itsekseen väkivaltaista dialogia ja hoki kauheita solvauksia. Olin siis nähnyt hänet ennenkin, mutta tällä kertaa hän yhtäkkiä kääntyi ohi kävellessäni minua kohti ja kysyi noin. Tiedusteli tuon jälkeen, olisiko minulla tupakkaa, ja oli oikein kohtelias sittenkin kun sanoin ettei ole.

Vierailija
16/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt mitenkään ihmeellinen ole, mutta panetus on nyt niin suuri ettei malta parempaakaan lähteä etsimään.

17/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean pinnallista mutta kyllä mä vähän ilahduin yhtenä lauantaiaamuna kun matkalla töihin joku huppelinen mies huudahti sillai tosi vilpittömään sävyyn: "Ai että! Niin se vain on että naiset senkun kaunistuu!"

Tietty hän tarkoitti varmaan omia silmiään joissa naisen kauneus suhteessa promillemäärään on rinnakkaisessa nousussa. Mutta kiva se silti oli aamulla tukka sekaisin ja finnit paistaen kuulla.

Oikeasti on sanottu kauniimpiakin, vähemmän ulkonäkökeskeisiä juttuja mutta en jotenkin saa niitä päähäni. Tuo oli kuitenkin viimeisin joka ilahdutti, lähinnä se tyyli millä se sanottiin.

Vierailija
18/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kiihotat mua tosi paljon. Se oli mukava kuulla. Harmi kun kohtasimme väärään aikaan tai väärässä elämäntilanteessa.

Vierailija
19/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dont be Luka.

Oli silmä mustana, ei ollut mies asialla vaan töissä käynyt. Silti jotenkin ihana että se jäyhän olonen raksaukko otti asiakseen kannustaa eroon oletettavasti väkivaltasesta suhteesta.

Häkellyin niin että kiitin

Vierailija
20/30 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sikatilan emäntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän