Joku teinityttö pelasi bussissa vanhalla nokian 3310:llä matopeliä, antoi itsestään tosi juntin kuvan :D
Siis esimerkiksi yli 80-vuotiaalla vaarillani on tuollainen puhelin. Ei varmaan edes tajunnut miten nololta näytti kun ei edes yrittänyt peittää näyttöä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Siis esimerkiksi yli 80-vuotiaalla vaarillani on tuollainen puhelin. Ei varmaan edes tajunnut miten nololta näytti kun ei edes yrittänyt peittää näyttöä?
Itse olet tosi juntti kun viitsit vauhkota tollaisesta!Keskity omaan pappa betalar elämääsi
Sä et vaan juntti-ap tajua että 3310 on nykyisin trendikäs!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Rangaistukseni siis toimii!
Teilläkin puhelin takavarikossa ja tilalla sinun vanha Nokia? :D
Ihan trendin harjalla on typy. Varmaan nauroi sun samsungille.
Maltoitko kotiin asti vain teitkö aloituksen jo bussissa?
Selvästi muotitietoinen tyttö. Ja varmasti mukavampi tapaus matopeleineen kuin ap.
Odotan perjantaiprovoltani enemmän!
Toisin kuin jonkun teinin matopelistä nettiin kirjoittava tyyppi.
Älykännyköiden huippuominaisuuksia tarvitsevat vain nuoret, joiden tarvitsee nostaa omaa egoaan ja elvistellä.
Voi miten suloista. Retro tekee paluuta.
Tai jos sillä oli mennyt oma puhelin rikki ja viety korjattavaksi, ja äiti tai isä oli kaivanut sille esiin vanhan puhelimensa jostain? :)
Joku juntti teki aloituksen nettiin teinitytöstä, joka pelasi bussissa vanhalla nokian 3310:llä matopeliä ja antoi itsestään tosi juntin kuvan :D Ei varmaan edes tajunnut miten nololta näytti kun ei edes yrittänyt peittää junttiuttaan.
Tuon ikäinen ei edes tiedä mikä on 3310.
Joten, mummeli, menepäs nyt tekemään jotain hyödyllistä.
höh, ihankun minusta puhuisit? No mä tykkään nyt vaan olla vanhalla puhelimella .
Nokian 3310 on paras puhelin ikinä! Ja vanhan grafiikan pikselimössöinen matopeli <3
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sä huono trolli.
Mä kuuntelen radiokanaviakin vielä putkiradiolla enkä hanki älyluuria ikinä. Uusi 3310 menee välittömästi hankintaan.
Mulla oli vielä 11 vuotta sitten tuo. Toimintavarmin puhelin ikinä.
Siis juurihan siitä julkaistiin uusi versio, jossa on juuri tuo matopeli! Eli ihan trendin harjalla oli tyttö.
Tiesitkö sinä tuosta uudelleenjulkaisusta vai etkö seuraa alan uutisia?
Ei, vaan sinä annat itsestäsi tosi juntin kuvan.