Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Jussi Hakulinen, nyt jo edesmennyt, mutta vieläkin tulee uniin. Kaipaan Jussia niin...
Oli kyllä hieno mies. Minulla oli kunnia jutella hänen kanssaan muutamassa pienimuotoisessa musiikkitapahtumassa hänen viimeisinä vuosinaan.
Jared Padalecki. Katselin aikoinaan Supernaturelia jakson silloin tällöin ja HBOn otettua katselin kaikki jaksot ja hurahdin täysillä. Sen jälkeen olen kolunnut kaikki artikkelit ja YT videot haastatteluista tai coneista, joissa on esiintynyt. Tykkään Jensenistäkin, mutta Sam Winchesteriin hurahdin satasella.
En IKINÄ suostu tunnustamaan kenellekään, koska olen 58 v😆
Kotimaisista Köpi Kallio. Puumana opettaisin nuorelle miehelle vähän tapoja ja hän sanois; Kyllä rouva! Ei rouva!
Sirpa. Jos Sirpa sammuu, niin Iida.
Christina Bale ja Cillian Murphy
- onneksi omassa miehessä on piirteitä kummastakin
Onhan niitä ihania ihmisiä julkkiksissa mutta ei voi kyllä sanoa, että kenenkään olisin ihastunut edes, tuntemattomia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jared Padalecki. Katselin aikoinaan Supernaturelia jakson silloin tällöin ja HBOn otettua katselin kaikki jaksot ja hurahdin täysillä. Sen jälkeen olen kolunnut kaikki artikkelit ja YT videot haastatteluista tai coneista, joissa on esiintynyt. Tykkään Jensenistäkin, mutta Sam Winchesteriin hurahdin satasella.
En IKINÄ suostu tunnustamaan kenellekään, koska olen 58 v😆
Heh, täällä sitten taas hiukan vajaa 50 v. Jensen Ackles -fani. Mutta pakko sanoa, että Supernatural ei olisi yhtään mitään, jos siitä puuttuisi Sam Winchester. Tällä näyttelijäkaksikolla on todella hyvä yhteistyö siinä sarjassa. Juuri eilen tuli YouTubesta katsottua joku "Improvised moments that made the final cut in Supernatural" videoklippikokoelma, ja hauskaa oli.
Ensimmäinen oli Alyssa Milano. Sen jälkeen ehkä Scarlett Johansson, viimeisin Jennifer Lawrence. Ja kaiketi ikuisesti Christina Ricci. Ainiin, ja tietysti Anna Kendrick.
Vierailija kirjoitti:
Mua 30 vuotta vanhempi Bruce Springsteen. Näin viimein miehen livenä viime perjantain keikalla. Vaikka miehellä on jo ikää niin kovan keikan veti!
Brucen lavakarisma on kyllä omaa luokkaansa. En valitettavasti ollut pe keikalla, mutta neljällä edellisellä Suomen keikalla olen ollut, ja niiden jälkeen tuntui siltä että mikään muu musiikki ei voi kuulostaa enää ikinä miltään, haluan kuunnella vain Brucea livenä! 😍
Rosemarie Ackermann