Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on sinun celebrity crush?

Vierailija
08.03.2017 |

Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!

Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn

Kommentit (1940)

Vierailija
1861/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy Adams, on se vaan niin ihana <3

Vierailija
1862/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jared Padalecki. Katselin aikoinaan Supernaturelia jakson silloin tällöin ja HBOn otettua katselin kaikki jaksot ja hurahdin täysillä. Sen jälkeen olen kolunnut kaikki artikkelit ja YT videot haastatteluista tai coneista, joissa on esiintynyt. Tykkään Jensenistäkin, mutta Sam Winchesteriin hurahdin satasella.

En IKINÄ suostu tunnustamaan kenellekään, koska olen 58 v😆

Heh, täällä sitten taas hiukan vajaa 50 v. Jensen Ackles -fani. Mutta pakko sanoa, että Supernatural ei olisi yhtään mitään, jos siitä puuttuisi Sam Winchester. Tällä näyttelijäkaksikolla on todella hyvä yhteistyö siinä sarjassa. Juuri eilen tuli YouTubesta katsottua joku "Improvised moments that made the final cut in Supernatural" videoklippikokoelma, ja hauskaa oli. 

Tämä on niin totta, että täydentävät toisiaan saumattomasti. Mutta hehän ovatkin myös "siviilissä" parhaita ystäviä ja olivat toistensa bestmaneja. Asuvatkin kai aika lähekkäin ja viettävät vapaa-aikaa yhdessä, lapsensa kutsuvat toista nimellä uncle. Joo, tiedän vähän liikaa...mutta kun kaikki, mitä saan tietää, saa heidät molemmat vaikuttamaan vaan enemmän symppiksiltä!

Viimeinen naula arkkuuni oli saada tietää, miten paljon Jared ja perheensä lukee+ Jaredin avoin tilitys masennuksestaan ja järjestö, jonka on perustanut auttamaan muita samoissa tiloissa. Vanha nainen höperehtii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Biden

Vierailija
1864/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hällas bändin laulaja-basisti Tommy Alexandersson. Miten voi olla niin kaunis ja kuuma mies. Ensin ei herättänyt mitään, mutta yhdellä musavideolla (Hällas - Carry on) säväytti hulluna. Hän on kyllä nuorempi kuin minä, mutta onneksi sentää yli 30v 😅

Vierailija
1865/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alicia Vikander ja Cara Delevigne.

Jos olisin nainen niin Rammsteinin rumpali Christoph Schneider.

Vierailija
1866/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrest Gump

Vierailija
1867/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Mikey Chapman (Mallory Knox bändin laulaja). Tosin vaan nuorempana ja parrattomana. Minusta kaunis ja sellaisen mukavan oloinen. Moni kirjoitti samaa, että on ollut mukava ja kohdannut esim fanit hyvin. Tämä juttu tuli nyt äkkiä ja en ollut bändistä edes kuullut aiemmin. 

Vierailija
1868/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua 30 vuotta vanhempi Bruce Springsteen. Näin viimein miehen livenä viime perjantain keikalla. Vaikka miehellä on jo ikää niin kovan keikan veti!

Brucen lavakarisma on kyllä omaa luokkaansa. En valitettavasti ollut pe keikalla, mutta neljällä edellisellä Suomen keikalla olen ollut, ja niiden jälkeen tuntui siltä että mikään muu musiikki ei voi kuulostaa enää ikinä miltään, haluan kuunnella vain Brucea livenä! 😍

Hirvee naama. Varsinkin sen suu ja hampaat ja se outo purenta leuoissa.

Kyl muutamia ok kipaleita on. Muusikko.

En vois panna.

T.Nainen

Vierailija
1869/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Cavill ja Michael Sheen

Vierailija
1870/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pekka Lundmark 

2. Jutta Urpilainen 

Vierailija
1871/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Hakulinen, nyt jo edesmennyt, mutta vieläkin tulee uniin. Kaipaan Jussia niin...

Oli kyllä hieno mies. Minulla oli kunnia jutella hänen kanssaan muutamassa pienimuotoisessa musiikkitapahtumassa hänen viimeisinä vuosinaan.

Kiinnostavaa, mistä juttelitte?

Vierailija
1872/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodie Foster

Vierailija
1873/1940 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttimme Alexander Stubb!

En edes äänestänyt Stubbia, mutta kun olen nähnyt Alexin edustavan ja esiintyvän niin hänen sosiaaliset taidot, älykkyys ja huumorintaju on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Hän on sosiaalisesti todella älykäs ja tilannetaju täys kymppi. Miehessä pilke silmässä ja älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa! 

Nainen 46v

Vierailija
1874/1940 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Ukrainassa avustustyöntekijänä toimiva ihminen? On video haastatteluja, kuvia, voi lukea paljon hänestä. On eräänlainen julkkis alueilla joilla toimii. 

Vierailija
1875/1940 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avril Lavigne

Vierailija
1876/1940 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä

David Leon

Vierailija
1877/1940 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Charlotte

Vierailija
1878/1940 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romutransu ja vääpeli Körmy .

Vierailija
1879/1940 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktor Orban

Vierailija
1880/1940 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttimme Alexander Stubb!

En edes äänestänyt Stubbia, mutta kun olen nähnyt Alexin edustavan ja esiintyvän niin hänen sosiaaliset taidot, älykkyys ja huumorintaju on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Hän on sosiaalisesti todella älykäs ja tilannetaju täys kymppi. Miehessä pilke silmässä ja älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa! 

Nainen 46v

Irvistelevä niljake, hyi.