Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Snowpiercer -sarjan Iddo Goldberg. Tosin ihastus vähän karisi, kun näyttelijä julisti instagramissaan kannattavansa Israelia.
Jonna Tervomaa -jo 40 vuotta.
- Janina Fry ja Nina Autio
- Salma Hayek ja Sofia Vergara
- Penelope Cruz
- Sabrina -laulaja
Vierailija kirjoitti:
Mua 30 vuotta vanhempi Bruce Springsteen. Näin viimein miehen livenä viime perjantain keikalla. Vaikka miehellä on jo ikää niin kovan keikan veti!
Kä.vis hammashoidossa. Se purenta on perse.
Mut ei viitsi. Eikä näytä miltään. Jos tapais jossain, ihan tavis. En panis.
Muutamia helmiä ja tarttuvia kipaleita tehnyt.
Mutta se oikomishoito ja takapainotteinen purenta. Öööö.
Aleksi Kaunisvesi eli Alex Mattson Blind Channelista, ihastuin 2021 kun ensimmäisen kerran kuulin hänestä :)
Vierailija kirjoitti:
Snowpiercer -sarjan Iddo Goldberg. Tosin ihastus vähän karisi, kun näyttelijä julisti instagramissaan kannattavansa Israelia.
Mene pois vasunasu
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Kaunisvesi eli Alex Mattson Blind Channelista, ihastuin 2021 kun ensimmäisen kerran kuulin hänestä :)
Komea on!
Anna Kendrick. Kauniimpi kuin kaikki suomalaiset naiset yhteensä, koska asenne. Ei ole kiukkuinen, aggressiivinen tai uhkaava. On hauska ja rento. Hymyilee ja on siksi kaunis. Kauniimpi kuin sinä.
Uusin taitaa olla Henry Cavill (Geralt of Rivia), mut on vähän hiipunut kun sarjaa ei ole näkynyt...
Aiempia ovat olleet Huge Jackman (Wolverine), Michael Dudikoff, Jensen Ackles, Stephen Baldwin, ...en muista puoliakaan :D
Piti tulla väittämään, ettei kukaan, mutta alkoholinhuuruisen illan jälkeenkin tuli mieleen kaksi Caroline Catz mm. Doc Martin sarjata ja Janine Turner Villi Pohjola sarjasta.
Vaikka blondeja ja punapäitä olen enemmän kohdannut elämässä, niin taitaa nuo tummatukkaiset olla kuitenkin tyyppini.
Sinkkuna kuolen. 🤣
Louis Tomlinson ja Harry Styles
Sitämätön vetovoima Anna Kontulaa kohtaan.
Matt Damon