Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vaikea valinta Jaajo Linnonmaan ja Aku Hirviniemen väliltä. Ehkä "voileipään" näiden kahden komistuksen väliin? Hihihi.
Jussi Hakulinen, nyt jo edesmennyt, mutta vieläkin tulee uniin. Kaipaan Jussia niin...
Nyt just on Urheilulehdessä juttu yhdestä, Noah Lyles.
Näyttelijä Peter Scanavino. Ja tietysti Lenny Kravitz.
Sabrina Carpenter
Sydney Sweeney
Aleksandra Daddario
Li Andersson, Iida Tikka ja Helmiina Suhonen ( Yle )
Jaa-a, kaikki naisurheilijat, joita TV:ssä näkee. Valitaan niistä nyt yksi, niin vaikka pikajuoksija Merituuli Jääskeläinen. Jos ulkomaalainen, niin komedienne Kristen Wiig.
Nuorena oli se joka näyttelee ihmemies mc gaiveria
Sittemmin Tero Pitkämäki = joka äidin unelmavävyainesta. Keihäsmiehista Jan Zelesny oli myös mun makuun, pitkä ja roteva.
Nykyisin ei enää ketään, se aika meni jo.
Mua 30 vuotta vanhempi Bruce Springsteen. Näin viimein miehen livenä viime perjantain keikalla. Vaikka miehellä on jo ikää niin kovan keikan veti!
Kevin mcgloud se grand desings äijä, vaikka oon heteromies
Paul Walker, huono näyttelijä mutta ihanan söpö.
Ainoa julkkis joka todella sykähdyttää sillä tavalla ja jonka takia katson elokuvia ja ohjelmia jotka ei muuten kiinnostaisi pätkääkään, on
JASON MOMOA 🥰
Sori, en muista oonko jo vastannut.
Esiteininä Winona Ryder, vähän aikuisempana sitten Kirsten Bell ja Rachael Leigh Cook.
Blind Channel Niko, Joel ja Joonas <3 ja sit porukan nuorin Aleksi <3 <3
Miksi käytät otsikossa englantia jonka joudut selittämään suomeksi heti alussa? Ja jatkat taas englanniksi. Häpeätkö omaa kieltäsi?
Kepun Kurvinen. Tykkään maitopotuilla kasvatetuista lakeuksien alfamiehistä, kurvikkaista mutta luomuista.
Jennifer Lawrence ja Jessica Henwick
Sami Hedberg