Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Mauri "Muori" Pekkarinen. Pidän pikkuruisista ja kuivahtaneista, terrierimäisistä käppänistä.
Kerttu Kotakorpi. Älykäs ja kaunis ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mauri "Muori" Pekkarinen. Pidän pikkuruisista ja kuivahtaneista, terrierimäisistä käppänistä.
Mauri tarvitsisi uuden tupéen.
Greg Davies... oooh..need I say more.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Braylin Bailey
Gina Lamborghini, Alexis Lexus, Milf Pumastrœm, Porscha Ferrara, Hailey Heel, Brennan Bradley.
Mites toi Vanessa Ferrari?
Cillian Murphy, Lauri Tilkanen
Eero Aho, Tommi Korpela, Mikael Persbrandt, Dave Lindholm ja Adam Driver tuli heti mieleen, ja aika paljon lisää, jos hetken miettii vielä...
Ei ehkä varsinainen celebrity, mutta Biblical Hebrew -kurssin Beth on meitsille melkoinen silmäkarkki. Tavallaan aika tavallisen näköinen, mutta iskee jotenkin syvälle sielun uumeniin 60-luvun lopulla teinivuosiaan viettäneelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauri tarvitsisi uuden tupéen.
Tupee oor not tupee: huu keers?!
Näin keski-ikäisellä miehellä oma murkku- ja teini-ikä jäi kasarille ja ysärille.
Julkkisihastuksia noilta ajoilta:
Povipommilaulajat Samantha Fox ja Sabrina olivat ihastuksia lähinnä runkkumielessä.
Glynis Barber eli "Taistelupari" (Dempsey & Makepeace) poliisisarjan Makepeace oli sen sijaan niin täydellisen oloinen nainen, että ihastuin oikeasti.
Aikuisena ei mitään varsinaisia julkkisihastumisia enää ole, mitä nyt Emily Blunt saa multa vähän pasmat sekaisin.
Hovimuusikko Ilkka
Pete Parkkonen
Olen Gaymies39. Muut suomalaiset julkkismiehet ei kiitos. Tai Markus Pöyhönen nuorena Ja Harri Haatainen
Victor Orban ja Mihail Gorbatsov.
Kuvan kauniita veistoksia.
Ariana Grande vaikka oon hetero nainen
Jo varhaisessa teini-iässä ihastuin Harry Potter ja salaisuuksien kammion Tom Riddle- näyttelijään enkä ole vieläkään päässyt yli. Christian Coulson💙