Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
John Taylor (Duran Duran). Erityisesti nuorempana, mutta on edelleen kuuma. 😍
Oh Yes!
Jore Marjaranta (siitä lähtien, kun tänä syksynä näin hänet Elämäni Biisissä)
Lakko eli Eric Savolainen.
Lapseni katsoo Lakon videoita ja itse olen 40v. Lakko on ihana
Edesmennyt Andy Whitfield sekä Sean Bean.
Hra Ylppö, Frank Mäntymaa 😍🥰 Ääni... Kontrasti, että löytyy rouhea rockäijä ja herkkä puoli. Luova ja taiteellinen. Inhimillinen.... Huoh.....😊😄
Näitä on ollut paljon eri henkilöitä..
Mulla on oltava joku fetissi tähän aiheeseen, koska fantasioin tämmöisistä julkkiksista, vaikutusvaltaisista ja mahdollisesti varakkaista henkilöistä. Mutta enemmän se julkkiksen status ja mahdollinen vaikutusvalta on se juttu enemmän kuin varallisuus.
En niinkään seksistä tai suhteesta heidän kanssaan, koska sellaiseen ei ole mahdollisuuksia. Mutta tykkään fantasioida ajatuksesta että voisin olla jonkun tämmöisen henkilön palvelija tai orja.
https://images.app.goo.gl/hP1jhRKe5NELJT7F6
Oskar Fahlen, ruotsalainen muusikko. Palautan hänet ketjuun vain yhden kuvan kera jos nyt saisi jäädä tänne. Itse siis tykkään metallimusiikista ja ihastuin jo nuorena tämäntyylisiin. Olen alle 30 v itse.
Tess Holliday! Ihana, muodokas aito Nainen! Ei mikään tuulen nussima pulkannaru!
Mikael Gabriel, ahh..
Olen 58- vuotias
Päivi Nerg