Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp. Ollut jo jostakin vuodesta -93 tai -94 lähtien, en muista tarkkaa vuotta.
Teitä Johnny Deppin uskollisia ihailijoita näkyikin, kun hän poikkesi vetämässä pari keikkaa Jeff Beckin kanssa. Yleisössä oli kieltämättä aika erikoisen näköisiä daameja, joiden nuoruuden päivät olivat 90-luvulla. Ja samaa aikakautta edusti heidän pukeutumisensa keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Olivia Newton-John
Nykyisessä botoxilla ja täyteaineilla tuntemattomaksi muuttuneessa muodossaan vai aidossa 1970-luvun kauneudessaan?
Muumilaakson Taikuri. Siinä on sexyä.
Tällä hetkellä olen vähän ihastumassa Puutarhan pelastajat -ohjelmassa olevaan Harryyn. Todella syötävän söpö mies.
Mä olen vähän tylsän yksitotinen mun julkkisihastuksissa. Ihastuin Cillian Murphyyn varmaan joskus v. 2000 paikkeilla tai milloin se 28 Days Later zombieleffa tuli jossa hän oli parikymppisenä pääosassa. Yli 20 vuotta myöhemmin tyyppi on edelleen mun ainoa celebrity crush. Mä olen näköjään aika yksiavioinen sekä tosielämän suhteissa että julkkisihastuksissa, en edes huomaa muita kun yhteen olen silmäni iskenyt :D
Dennis Nylund, Lewisin Hathaway, leffojen Severus Snape, Richard Armitage tulee ensinnä mieleen. Sitten on sellaisia mitä kukaan ei edes tiedä, mulle on vaan kolahtanut joku ihan random sivuosanäyttelijä jostain syystä. ;D
"Harry Potter"-leffasarjassa Fred ja George Weasleytä näytelleet James ja Oliver Phelps (kyllä, molemmat). :D Tosin tää on tullut vasta näin aikuisiällä (tätä kirjoittaessa ikää itselläni on nyt 31 vuotta) eli ei sillon lapsena/nuorena, vaikka lapsena ja nuorena tuli katsottua sekä luettua Pottereita sen mukaan, kun ilmestyivät. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivia Newton-John
Nykyisessä botoxilla ja täyteaineilla tuntemattomaksi muuttuneessa muodossaan vai aidossa 1970-luvun kauneudessaan?
Oli kaunis nuorena ja on sitä edelleenkin. Ihmiset muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Charles Barkley.
Kukaan muu julkkis ei saa minua nauramaan niinkuin hän🤣
Sanoisin kyllä että Gnarls Barkleyn Cee Lo Green on vielä ihanampi.
On ollut Sarah Michelle Gellar
Ariana Grande on vaan niin söpö!
M
Joseph Quinn, huikee näyttelijä. Eikä vain Eddie Munsonina (mut onhan se rässiliivi Eddie aika kuuma kans ;)).
Frederik