Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Aikakoneen Maki Kolehmainen Tomi Markkola Leonardo DiCaprio Neon 2 Jussi Rainio Antti Ketonen Ressu Redford niitä on monia
Simmone MacKinnon MacLeodin tyttäret ja Baywatch Hawaii -sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy Johansson Mikä ääni ja soittotaito ja niin valloittavan suloinen.
Sama täällä! Korviani myötä ihastunut häneen :)
Olin tulossa kirjoittamaan tänne juuri samaa. Eli Tommy Johansson. Olen mieltynyt häneen todella paljon. Ensinnäkin hänen äänensä ja soittotaitonsa. Sitten ihanat hiukset sekä muuten söpö sekä iloinen olemus. Minusta todella sympaattinen. Voi kuinka hän on saanut pääni ihan pyörälle. Oikeastaan en ole ihastunut keneenkään julkkikseen näin paljon pitkään aikaan. Jotenkin hänessä on sekin hyvä puoli, ethä vaikuttaa hyvin "tavalliselta" eli ei ole mikään ylimielinen julkisuuden pilaama tyyppi vaan sopivan tavallinen kuitenkin. Ikäänsä nähden hän on minusta myös nuoremmalta näyttävä. Olisi unelma jos olisi tuollainen ihminen elämässäni. En edes puhu parisuhteesta (olen realisti) vaan edes ystävä tai kaverina ja saisi oppia häneltä musiikista kun se on itsellekin yksi tärkein asia. On kiva huomata etten ole ainoa hänestä pitävä 💖
Naisista: Sanna Marin
Miehistä: Robin Packalén
Jenni Alexandrova! Terkut Jenni sinne studioon, luet kuitenkin ;)
t. nainen
Komiat-yhtyeen Samuel Järvinen, oih ja voih... Katsokaapa häntä, pedaleja polkemassa vaikka kappaleessa Laulava sydän (Youtubesta löytyy!!) ja kuolatkaa pois. Ahhh... 😁
Höh niin siis se kitaristi basistin edessä siinä Laulava sydän -videolla, niin ujo ettei uskalla kovin edes päätä nostaa... 😁
Saan näköjään vieläkin pitää Tobias Menziesin itselläni.
Niko Moilanen tai Joel Hokka. Liian nuoria mulle oikeasti, mutta jos eläydyn olevani nuori. Vaikeaa sanoa kumpi enemmän, eri syistä kiinnostavia vaikka tietysti samasta bändistä. On muitakin mutta nuo tulivat mieleen. Ties millaisia ovat nelikymppisinä.
Aika noloa jos teini-iän ylittäneellä on celebrity crush.
Uusin on tänään Simone Susinna ( Nacho, 365 päivää- leffoista)
Johnny Depp
Jyrki 69
Ville Laihiala (Sentenced)
Jason Statham
Haltia kuningas Thranduil
Naisista:
Katherine Moenning
N36
Vierailija kirjoitti:
Saan näköjään vieläkin pitää Tobias Menziesin itselläni.
Pidä hyvänäsi!
Childish Gambino