Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Vanhentunut ja vähän höpsähtänyt George W.Bush on söpö.
tarviin apua :D
Just tällä hetkellä se My Crazy ex-Girlfriendin pääosan esittäjä. Rachel jotain.
Ja pakko vielä lisätä pointtia alleviivatakseni, että olen heteronainen.
Dwayne Johnson, Gael Garcia Bernal on molemmat ihania miehiä ja Pete Parkkosta panisin milloin vaan :)
Varattu n23 kirjoitti:
Nussisin ketä tahansa lehdissä/julkisuudessa ollutta henkilöä.
Tarja Halonen?
Paavo Lipponen?
Colin Firth, Tom Hiddleston, Daniel Craig, Marko Saaresto ,Justin Trudeau, Ryan Reynolds, Channing Tatum, Jamie Dornan, Nuori Don Johnson... näitähän riittää. Huh.
Eddie Redmaynessä on jotain, mikä erottaa hänet muista miesnäyttelijöistä. Jotain näkymätöntä viehätysvoimaa. Lisäksi hän näyttää erilaiselta pisamineen. On myös huikea näyttelijä.
Diego Lunaan tutustuin Rogue Onessa. Söpöin mies ikinä. Ja aksentti.
Ewan McGregor taas on jotenkin aito. Luonteva esiintyjä.
Fire, bändistä Ghost. Ei väliä etten tiedä miltä se oikeesti näyttää, mun ihastus on siihen nimenomaan siinä esiintymisasussa..
Tom Wlaschiha (GoT:n Jaqen). Se hymy pudottaa pikkarit lattiaan.
Aitajuoksija Lotta Harala. Voisin läpsiä hänen pakaroitaan lähtöviivan lämmittelyssä. Ja kyllä, olen irstas vanha mies.
Giovanni Ribisi (Se hellyyttävä koiranpentukatse ja ihanan umpihullut roolit! <3)
Ewen Bremner (Kahjolla ja mutaatiomaisella tavalla niin söötti! <3)
Josh Brolin (Huhhuh sentään mitkä pahapoika / jännämies -vibat! ;)
Rhys Wakefield (Teinipoikaunelma! :)
Voi olla että oli muitakin mutta ei nyt tule mieleen..
Gustaf Skarsgård elokuvassa Näkymätön (Den osynlige) vuonna 2002. <3
Mutta ei enää kaljuuntuneena, ei ole ikääntynyt ihan parhaalla mahdollisella tavalla. xD
Louis Theroux