Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Ian Somerhalder, mutta vain Damonina...;)
pulutossu kirjoitti:
Richard Armitage, nyt ja aina... se ääni, se nauru, se parta. Ah.
Oih Richaaaard
Olenko ainoa, jolla ei ole oikeastaan koskaan ollut julkkisihastusta?
Vierailija kirjoitti:
Viggo Mortensen Aragornina, aaaaah! Ja vielä nimenomaan sellasena vähän likaisena ja räsyisenä, viimeisten kohtausten sliipattu kuningas ei enää yhtään iske.
Näin:
Mun entinen poikaystävä näytti hyvin paljon Aragornilta. Oli todella komea tapaus mutta lopulta paljastui narkkariksi.. :'D Eli räsyisyys ei tarkoittanutkaan sankaritekoja niin kuin elokuvissa.. heh
Minulla on myös ystävä joka muistuttaa melko lailla Richard Armitagen vaaleampaa versiota. Ja on kunnollinen mies. Ihmeellistä että hän yhä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jolla ei ole oikeastaan koskaan ollut julkkisihastusta?
Olet!
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Richard Armitage, nyt ja aina... se ääni, se nauru, se parta. Ah.
Oih Richaaaard<3 Siitä lähtien kun North & South tuli joskus 10 vuotta sitten telkusta, olen ollut myyty!
Kyllä, nimenomaan se North & South roolihahmo oli se, mikä sai kuolan minullakin valumaan ;)
T. toinen joukkoon liittyvä Armitage-fani
Jay Alvarrez! Lääh! Ollut jo pitkään :-)
Jeremy Irons (ääni on jumalainen)
Lawrence Fox
Keanu Reeves, Heikki Paasonen, Jeremy Irons, Shakira, Winona Ryder, Sandra Bullock
Benedict Cumberbatch, George Clooney, Kari Heiskanen
Osittain ulkonäkö, osittain muissa yhteyksissä ilmitullut terävä pää
Vierailija kirjoitti:
Alexander Skarsgård 😍😋
Miksi tällä on noin paljon yläpeukkuja :o
No oletko nyt oppinut uuden sanan? Olisitko viitsinyt tehdä koko aloitusta aiheesta: "Keneen julkkikseen olet ihastunut?" ?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä alapeukkuja näissä viesteissä. Mitä se kenenkään persettä kaivaa, kenestä joku toinen saa kiksit? Jotenkin lapsellista.
Itse käsitän asian näin: Yläpeukku = samaa mieltä ja alapeukku = eri mieltä. Ei olisi järjeä lainata jokaista viestiä, että en ole samaa mieltä vain siksi, ettei alapeukkua saisi käyttää. Lapsellisempaa meielstäni valittaa alapuekuista.
Nussisin ketä tahansa lehdissä/julkisuudessa ollutta henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Skarsgård 😍😋
Miksi tällä on noin paljon yläpeukkuja :o
Miehenä jos olisi aivan PAKKO homostella, niin vaihtoehdot olisivat Alexander Skarsgård, Tom Hardy tai Ryan Gosling.
Justin Trudeau