Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Mäkin liityn Richard Armitagen kuolausjoukkoon! Unohdin sen aiemmasta listastani, kiitos muiden muistin. En tajua miten unohdin! Pakko kyllä sanoa, että mun Richard-fanitus on aika Thorin-keskeistä, että ehkä ennemminkin sanoisin että se Thorin on mun celebrity crush. Ah ja oi. Niin kuuma ettei mitään rajaa, maailman hotein kääpiö.
Norman Reedus ja Harrison Ford.
Ja olen 25v. :D
Aidan Gillen, sain elämäni parhaimman orgasmin ajatellessani häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin liityn Richard Armitagen kuolausjoukkoon! Unohdin sen aiemmasta listastani, kiitos muiden muistin. En tajua miten unohdin! Pakko kyllä sanoa, että mun Richard-fanitus on aika Thorin-keskeistä, että ehkä ennemminkin sanoisin että se Thorin on mun celebrity crush. Ah ja oi. Niin kuuma ettei mitään rajaa, maailman hotein kääpiö.
Sama täällä! Kauhea Thorin/Armitage-kuolaus jo kauan mutta silti unohdin sen ekasta kommentistani... Miten se on mahdollista!!
Hauska nähdä että meitä on useampi jolla sama maku, luulin olevani ainoa.
Natalie Dormer ja Pedro Pascal
Daniel E. Burrows eli Villin Pohjolan Intiaani-Ed ♡♡♡
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Richard Armitage, nyt ja aina... se ääni, se nauru, se parta. Ah.
Oih Richaaaard<3 Siitä lähtien kun North & South tuli joskus 10 vuotta sitten telkusta, olen ollut myyty!
Katsokaa Strike back- sarja. Se on niin uumamaaa! Ekalla kaudella pääosaa näyttelee R. Armitage ja muilla kausilla Phillip Winchester (tää on mun julkkisihastus!) ja Sullivan Stapleton (näyttelee Blindspotissa tällä hetkellä, ei paha sekään!)
Niitä on paljon, en sanoisi ehkä ihastukseksi, mutta koen heidät äärimmäisen viehättäviksi.
Noin 10-vuotiaana kuolasin Silvia Modigia ja Joseph Gordon-Levittiä, joista jälkimmäinen ihastuttaa edelleen. Vanhemmiten olen ihaillut erityisesti JENSEN ACKLESia, ja Tom Hardya.
Naisista Tilda Swinton ja nuori Sigourney Weaver.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa💟
Kyllä! Sweeeet lord, miten voi olla olemassa niin kuuma mies!!
Bruce Greenwood nuorempana,ei paha nykyään kuusikymppisenäkään http://img.photobucket.com/albums/v123/Serai/Miscellaneous%20Babes/Guys…
James McAvoy! Ollut jo monta vuotta... :D
Myös nuori Chris O'Donnell 90-luvun elokuvissa!
kuvailit juuri 95% suomen naisista