Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Miki Liukkonen on kuuma, ja tykkään kyllä myös sen huumorista ja ajatuksista <3
Katri Kulmuni on kaunis neito, hänellä on söpö nöpönenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyseenalaistin seksuaalisuuteni, kun katsoin Orange is the new black -sarjaa ja ihastuin totaalisesti Ruby Roseen. Hän on todella kuuma. Mutta myös todella maskuliininen. Käsittääkseni transgender? Tosielämässä ihastuksia naisiin ei ole kyllä syntynyt.
Sama mulla. Ja samasta sarjasta Vicci Martinez aiheutti aikamoisia tuntemuksia myös :)
Minäkin liityn tähän kerhoon. Ruby Rose ja tämä Martinez olivat tosi kuumia sarjassa. Yllätyin itsekin ja siitä tuli minulle jonkinlainen kriisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyseenalaistin seksuaalisuuteni, kun katsoin Orange is the new black -sarjaa ja ihastuin totaalisesti Ruby Roseen. Hän on todella kuuma. Mutta myös todella maskuliininen. Käsittääkseni transgender? Tosielämässä ihastuksia naisiin ei ole kyllä syntynyt.
Sama mulla. Ja samasta sarjasta Vicci Martinez aiheutti aikamoisia tuntemuksia myös :)
Minäkin liityn tähän kerhoon. Ruby Rose ja tämä Martinez olivat tosi kuumia sarjassa. Yllätyin itsekin ja siitä tuli minulle jonkinlainen kriisi :D
Minun girl crush oli Alex. En muista hänen nimeään. Mutta joo, tämä todistaa sen että jokainen nainen on vähän bi ;)
Shaun Evans, näyttelee Nuori Morsea. Täydellinen ulkonäkö. En tiedä mitä niissä jaksoissa tapahtuu koska tuijotan vain häntä.
- Kirk Hammett
- 90-luvun Nikita-sarjassa Seymorea näytellyt Matthew Ferguson (juuri tuossa sarjan lookissa)
Catherine Zeta-Jones (Oi ihana toukokuu) ja Marietten äiti Pam Ferris
Vierailija kirjoitti:
Damiano David minullakin. En muista, että olisin kokenut yhtä suurta ihastusta edes nuorena. Siis celebrity crushia.
Joo, vähän pääsi kieltämättä yllättämään, että tällainen "crush" pamahtaa päällensä iässä 35+.
Näitä on monta: Scarlet Johansson,Lindsay Lohan,Margot Robbie ja Emma Stone.Aikas monta punapäätä.
❤️😍😘DAMIANO DAVID🤤🙉💗Että osaa olla kaunis mies! 🤤🤩🤗
Ben Barnes, Shadow & Bone sarjassa. Daaaamn.