Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Jos elokuvassa on Matthew McConaughey tai +40v Al Pacino, niin pakko nähdä...
Ranskan euroviisuedustaja Barbara Pravi 💜 Just mun tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis nainen 28 vuotta
Emilio Estevez nuorena (esim. Roskakuskit-elokuvassa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis nainen 28 vuotta
Samikset! (Iän ja sukupuolen osalta myös!)
"Celebrity crush" eli julkkisihastus.
maku, se o niin ihanan fiksu ja filmaattisen nerokas kirjotuksissaan
Val Kilmer (erityisesti Tombstone leffassa) Michael Biehn (Terminator, Aliens) Tim Roth (Reservoir Dogs) ovat varmaan olleet minun isoimmat julkkis ihastukset. Vaikuttaisivat jalat maassa - hemmoilta, jotka ei ole liian lihaksikkaita tai silosia mallikasvoja. Jos puhutaan pelkästä persoonasta niin Seth Rogen ja Bill Burr vaikuttaa pirun hauskoilta hemmoilta. :D
Pienenä mielipiteenä näihin monien tykkäämiin julkkiksiin sanoisin että Henry Cavill on kieltämättä todella komea mies, mutta (anteeksi vain kaikki Cavill fanit) hän on pirun tylsä ja tyhmän olonen kaikissa haastatteluissa. Toinen komea ja suosittu heppu, Tom Hardy on mielestäni omituinen ilmestys - lyhyt, jotenkin pönäkän oloinen, haastatteluissa tylsä ja tosikko, äkäisen olonen. Ja Cumberbatch on kiinnostava kaikissa rooleissaan, todella karismaattinen näyttelijä siis, mutta oikea heppu vaikuttaa tylsältä.
Jo edesmennyt Mary O'Brien (Dusty Springfield).
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan St. Vincentiltä.
Vaikka nuorempaa kaliiberia olenkin niin Farrah Fawcettiin ja Glynis Barberiin kyllä tykästyin, kun aikanaan uusintana Taisteluparia ja Charlien enkeleitä näytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyseenalaistin seksuaalisuuteni, kun katsoin Orange is the new black -sarjaa ja ihastuin totaalisesti Ruby Roseen. Hän on todella kuuma. Mutta myös todella maskuliininen. Käsittääkseni transgender? Tosielämässä ihastuksia naisiin ei ole kyllä syntynyt.
Sama mulla. Ja samasta sarjasta Vicci Martinez aiheutti aikamoisia tuntemuksia myös :)
Motty Steinmetz,laulaja.
Olen boomer -iässä jo,mutta on siinä kyllä aika Celebrity siinä.
Janni Hussi