Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Kurt cobain, jared leto, joel hokka on uusin :D
Ursan tiedottaja Anne Liljeström, Ylen EU-kirjeenvaihtaja Susanna Turunen, Iggy Pop ja Evan Dandon kanssa olisin valmis menemään vaikka sänkyyn näin heteromiehenä.
Margot Robbie. Siinä on seksikäs nainen.
aki palsanmäki, ei mikään love island pelle
Blake Shelton, Robert Pattinson.
Haun perusteella joku oli maininnut Lando Norrisin, minäkin mainitsen! Ihana mies,ihana nauru ja huumori! 😍😍
Celebrity Crush? Ihan tulee mieleen 80-luku ja Suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Russell Brand.
Russell... Ei. Mutta Noel Fielding on ihana!
Russell Brand on niitä miehiä joista tulee erittäin huonot vibat. Samaan tyyliin kuin meikäläiselle tuli huonot vibat Armie Hammerista ja kuinkas sitten kävikään.
STOP! Hammer Time.
Sam Heughan 😍
Suomalaisista tällä hetkellä ehdottomasti Juuso "Köpi" Kallio 😉
Laura Branigan 80-luvulla. Aiheutti silloin nuoren miehen ääreisverenkierron vilkastumista. Olin tosin niin pieni, etten ymmärtänyt miksi yhden naisen kuvan katsominen sellaista aiheuttaa.
Se ulkopolitiikka asiantuntija Mika Aaltola joka on välillä telkussa. Olen itse 47 v ja hän on mun makuun kypsä, karismaattinen ja miehekkään näköinen mies.
Laura Prepon, erityisesti Orange is the New Blackin Alex Vausena. Muutenkin aina ollut super kaunis ja ihanan matala ääni ja niin pitkäkin. Tosi karismaattinen. Ja olen siis bi nainen itse. Miehistä en nyt tällä hetkellä ole kehenkään ihastunut.
Shakira
M20