Sivut

Kommentit (1079)

Vierailija

Tätä ketjua ei pitäisi lukea ovulaation ja kauhean panetuksen aikaan :D Mä tein tän virheen ja nyt mun päässä pyörii kauheat seksikohtaukset täältä löytyneiden uusien julkkisihastusten kanssa. Ja pitäisi töitä tehdä. 

• ylös 26
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä näin vähän niitä? Ittellä on varmaan elämän aikana ollu sen sata 😂😂 kun otetaan fiktiiviset hahmot sekä oikean elämän ihastukset niin mennään varmaan kahteen sataan ihastukseen...

Mä listasin vaan sellaiset mulle ajankohtaisimmat. En niitä jotka 90-00 luvulla oli julisteissa mun seinillä. Enkä ihan pikkulapsen ihastuksia, kuten Pingua ja Vili Vilperiä 😅

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki k-pop jätkät. Mussa on jotain vikaa.

No eikä ole! Jos sattuu pitämään nimenomaan kauniista miehistä, niin K-popistahan niitä löytyy pilvin pimein.

En äkkiseltään keksi kauniimpaa miestä kuin esim. Cha Eunwoo.

Vierailija

Brad Pitt. Eikä ihastusta ainakaan paranna se, kun se rempautti ystävälleen (nainen) ihanan meikkausstudion eilen telkussa.

Vierailija

Bridgerton-hypeen mukaan hypänneenä ihmeellinen teiniobsessio kehittynyt Regé-Jean Pageen, yleisesti ottaen se on ehdottomasti Evelina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jamie Dornan Marie Antoinette -elokuvassa.

Ja sotaelokuvassa Operation Anthropoid. Sen piti olla vakava, tositapahtumiin perustuva 2. maailmansodan sotaelokuva -Reinhard Heidrichin salam urhasta, mutta kun hitto vie tsekkiläisiä assassiineja näyttelevät Jamie Dornan ja Cillian Murphy, niin taisi jäädä meikäläiseltä vähän juoni huomaamatta miettiessäni kumman noista haluaisin mieluummin petiini, päätyen siihen että molemmat, ja mielelllään yhtä aikaa :D

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Pop-tähti Dua Lipa. Katsoin Youtubesta biisin "New Rules" ja rakastuin. Huhhuhhuuijaa. Mieshän sulaa noiden silmien edessä. Ja ääni, ah. Kokkisuukko kaikille käheä-äänisille naisille, olette kuumia.

• ylös 10
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.