Sivut

Kommentit (1079)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin ihastunut Teemu Auraan.
Käyn kahvilassa nähdäkseni hänet.
Teemu on mun yhden ystävän kanssa nyt kihloissa, en tosin usko että se johtaa mihinkään.
Olen jutellut Teemun kanssa monesti, ihana ❤️
Flirttiä molemmin puolin.

• ylös 1
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki k-pop jätkät. Mussa on jotain vikaa.

No eikä ole! Jos sattuu pitämään nimenomaan kauniista miehistä, niin K-popistahan niitä löytyy pilvin pimein.

En äkkiseltään keksi kauniimpaa miestä kuin esim. Cha Eunwoo.

Kim Taehyung <3

Vierailija

Kyllä, Regé-Jean Page! (Bridgerton) <3

Ja Jamie Dornan (irkkumiehissä on sitä jotain..)

Ja Cillian Murphy (irkkumiehet..)

Ja Michiel Huisman (tämä hiipi mieleeni)

Ja Joel Kinnaman (olemus ja ihana ääni!)

Ja Mads Mikkelsen ("ylhäinen" olemus..)

ja

ja

ja.... :)

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

sidney shheldonn kirjoitti:
"celebrity crush? " mikset voinut kirjoittaa julkkis ihastus. Tää on siis niin ärsyttävää kun joka paikkaan tungetaan englantia! Onko se muka hienoa,nelosen englannilla muutama sana mitä on elokuvista opittu,tsissus.

Samaa mieltä, mutta mikset voinut kirjoitta julkkisihastusta yhteen, kun se on yhdyssana? Ja mikä helvetin tsissus? Sekö sitten on hyvää suomea?

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Useasti mainittu Mads Mikkelsen on hot! 😍
Hänessä on jokin käsittämätön itsevarmuuden ja karismaattisuuden yhdistelmä. Sopivasti mystinen ja pahiksenkin näköinen habitus.

• ylös 16
  • alas 4
Vierailija

Ohjaaja Oliver Stone ja näyttelijä Kenneth Branagh. Mä olin ihan oikeasti kateellinen näyttelijä Emma Thompsoniolle, kun hän sai olla naimisissa Kenneth Branaghin kanssa. Myös Elizabeth Stonelle olin kateellinen Oliverista.Tämä siis 80-luvulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jamie Dornan Marie Antoinette -elokuvassa.

Ja sotaelokuvassa Operation Anthropoid. Sen piti olla vakava, tositapahtumiin perustuva 2. maailmansodan sotaelokuva -Reinhard Heidrichin salam urhasta, mutta kun hitto vie tsekkiläisiä assassiineja näyttelevät Jamie Dornan ja Cillian Murphy, niin taisi jäädä meikäläiseltä vähän juoni huomaamatta miettiessäni kumman noista haluaisin mieluummin petiini, päätyen siihen että molemmat, ja mielelllään yhtä aikaa :D

Tämän parituksen ystäville silmänruokaa, myös v*ttuilevat toisilleen kunnon sarkastiseen irkkutyyliin kuten että Jamien mielestä paras osa elokuvaa josta häneltä kysyttiin on ettei Cillian ole siinä, ja Cillianin mielestä hauskinta (koomisinta) Jamiessa on hänen näyttelemisensä taso 

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Noo niit oli monta kun olin sekasin. Luulin meneväni naimisiin rihannan kaa louvressa vai oliko versaillesissa. Sit oli linda manuella ja tietty miley cyrys.sit oli monta prinsessaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.