Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
No nyt piti sitten palailla aikakoneella neitoiän ensi vuosiin ja sieltä takaisin kuivakkaaseen keski-ikään :)
Olihan näitä sankareita, unien ja fantasioiden kohteita, suurin osa vain TV:stä tai elokuvista tuttuja:
Jacques Penot, Anthony Andrews, John Duttine, Jeroen Krabbe, Gary Oldman, Richard Armitage, Ian McShane, Gabriel Byrne, Alan Rickman, Sean Bean, Gary Cole, James Wilby... (huoh!)
Osa näistä on jo edesmenneitä, loput nyt vanhoja ukonturjakkeita - mutta ihania muistoja <3
Etsivä Lea Sommer = näyttelijä Hannelore Elsner (r.i.p.)
S a m u l i N i i t t y m ä k i.
Teräsleidit katsottuani 👌.
Matt Damon, Matthew McConaughey,
Vierailija kirjoitti:
Mikael Persbrandt <3
KYLLÄ
Harrison Ford, varsinkin Indiana Jonesina
Viggo Mortensen
Elvis, nuorena
Wes Studi, erityisesti leffassa Viimeinen Mohikaani
Rodney A. Grant, Tuuli hiuksissaan leffassa Tanssii susien kanssa ❤
Vierailija kirjoitti:
Antti Luusuaniemi Sykkeessä, ei Luottomiehessä.
Eiku toisinpäin!
"celebrity crush? " mikset voinut kirjoittaa julkkis ihastus. Tää on siis niin ärsyttävää kun joka paikkaan tungetaan englantia! Onko se muka hienoa,nelosen englannilla muutama sana mitä on elokuvista opittu,tsissus.
Harry Styles. Blair Underwood. Pete Parkkonen.
Clark Gable, Ultra Bran Vuokko, Colin Firth.
Se vaihtelee, mutta tällä hetkellä olen hurmaantunut Nighwishin multi-instrumentalisti Troy Donockley'n. Herttainen, lahjakas, fiksu ja minun silmiin miellyttävä näköinen myös. Ja mulle sopivan ikäinenkin...