Noo niit oli monta kun olin sekasin. Luulin meneväni naimisiin rihannan kaa louvressa vai oliko versaillesissa. Sit oli linda manuella ja tietty miley cyrys.sit oli monta prinsessaa.
Huokuu karismaa ja komeutta, voiko tämän videon jälkeen olla rakastumatta? :) Ehdottomasti vakuuttavampi liikkuvassa kuvassa kuin fotoissa, karisma tulee esiin.
Yks tyyppi ketä oli yhessä dokusoopassa. Ei oo julkkis.
Siitä ohjelmasta on jo pari v. Ja tää tyyppi ei ollu mitenkää päärolissa. Tuli uusintana ja mä Olin ihan et saatanan kuuma tyyppi, tiedän ton jostain!? Katoin facesta mut kesti kyllä raksuttaa et mistä tunsin.
Tämä on mulla aina sellainen toisaalta-toisaalta. Toisaalta on seksikäs. Mutta sitten taas: ei-konventionaalisen näköinen, lyhyt, nykyään ryppyinenkin. Joskus on turn-on ja joskus taas ihmettelen että mikä ihme tuossa saattoi innostaa.
Makuja on monia, itse en koskaan ole pitänyt hirveän pitkistä miehistä ja ryppyinen? Ihan normaali ikäisekseen, silmät, huulet ja se leukalinja hipoo täydellisyyttä.
Sivut
Noo niit oli monta kun olin sekasin. Luulin meneväni naimisiin rihannan kaa louvressa vai oliko versaillesissa. Sit oli linda manuella ja tietty miley cyrys.sit oli monta prinsessaa.
Sofia Vergara, mamacita 💦
The Vikings -sarjan RAGNAR <3
Dr Nowzaradan
Malla Malmivaara, Linda Liukas, Pippa Laukka, Sanna Marin ja Li Andersson.
Kay Parker
Vanessa Del Rio
Tracey Adams
Ginger Lynn
näin muutamia mainitakseni
Ethan Hawke
Deng Lun
No nyt :D
Ethan Hawkessa on jotakin hyvin puoleensavetävää.
Huokuu karismaa ja komeutta, voiko tämän videon jälkeen olla rakastumatta? :) Ehdottomasti vakuuttavampi liikkuvassa kuvassa kuin fotoissa, karisma tulee esiin.
Keanu Reeves
Rolf Pilve 🤤😍 Sairaan kuuma!
Hyi
Vince Vaughn, lääh.
Yks tyyppi ketä oli yhessä dokusoopassa. Ei oo julkkis.
Siitä ohjelmasta on jo pari v. Ja tää tyyppi ei ollu mitenkää päärolissa. Tuli uusintana ja mä Olin ihan et saatanan kuuma tyyppi, tiedän ton jostain!? Katoin facesta mut kesti kyllä raksuttaa et mistä tunsin.
Hää ei mun fanituksest kovi innoissaa ollu.
Etelä-Amerikkalaisissa naisissa on kyllä sitä jotakin, se on varmaan se leiskuva naisellisuus.
Jennifer Connelly ja Eddie Murphy <3
Makuja on monia, itse en koskaan ole pitänyt hirveän pitkistä miehistä ja ryppyinen? Ihan normaali ikäisekseen, silmät, huulet ja se leukalinja hipoo täydellisyyttä.
Nina Rahkola. Mimmi on pitänyt kroppansa kunnossa ja vaikuttaa erittäin fiksulta tyypiltä. Varmasti myös korkea äo.
Sivut