Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (828)

Vierailija

Noo niit oli monta kun olin sekasin. Luulin meneväni naimisiin rihannan kaa louvressa vai oliko versaillesissa. Sit oli linda manuella ja tietty miley cyrys.sit oli monta prinsessaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huokuu karismaa ja komeutta, voiko tämän videon jälkeen olla rakastumatta? :) Ehdottomasti vakuuttavampi liikkuvassa kuvassa kuin fotoissa, karisma tulee esiin.

Vierailija

Yks tyyppi ketä oli yhessä dokusoopassa. Ei oo julkkis.
Siitä ohjelmasta on jo pari v. Ja tää tyyppi ei ollu mitenkää päärolissa. Tuli uusintana ja mä Olin ihan et saatanan kuuma tyyppi, tiedän ton jostain!? Katoin facesta mut kesti kyllä raksuttaa et mistä tunsin.

Hää ei mun fanituksest kovi innoissaa ollu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sofia Vergara, mamacita 💦

Etelä-Amerikkalaisissa naisissa on kyllä sitä jotakin, se on varmaan se leiskuva naisellisuus.

Jaapas

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hardy

Tämä on mulla aina sellainen toisaalta-toisaalta. Toisaalta on seksikäs. Mutta sitten taas: ei-konventionaalisen näköinen, lyhyt, nykyään ryppyinenkin. Joskus on turn-on ja joskus taas ihmettelen että mikä ihme tuossa saattoi innostaa.

Makuja on monia, itse en koskaan ole pitänyt hirveän pitkistä miehistä ja ryppyinen? Ihan normaali ikäisekseen, silmät, huulet ja se leukalinja hipoo täydellisyyttä.

Vierailija

Nina Rahkola. Mimmi on pitänyt kroppansa kunnossa ja vaikuttaa erittäin fiksulta tyypiltä. Varmasti myös korkea äo.

• ylös 7
  • alas 11

Sivut