Kuka on sinun celebrity crush?
Eli julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut. Jos sinulla on ollut useita celebrity crusheja niin kerro vaikka kaikki!
Minun celebrity crush on tällä hetkellä Eddie Redmayne. Katsoin ihmeotukset ja niiden olinpaikat ja ihastuin häneen ihan täysin!
Entisiä celebrity crusheja ovat olleet mm. Chris Pine ja Brock O'hurn
Kommentit (1940)
Charlie Humnam (Sons of Anarchyn Jaxina)
Luke Grimes (Yellowstonen Kaycena)
Vierailija kirjoitti:
Jo 20 vuotta ollut Dwayne Johnson eli the Rock. Ihastuin kun oli Madonnan musiikkivideolla. En mä mitään vapaapainia seuraa enkä pidä hyvänä näyttelijänä mutta ne silmät ja se hymy... Dwayne on kai hyvä tyyppi ja hyvä ihminen muutenkin.
Ja nyt mä vasta huomasin että mulla ja Dwaynella on sama syntymäpäivä, tosin olen muutamia vuosia nuorempi. No ilmankos! Tämä on tähdissä määrätty.
Joskus oli Joonas Hytönen. Ja sitten se (muinaisen) UMK:n Tomi Saarinen.
Nyt on edesmennyt Avicii.
Ensimmäisenä tulee mieleen miehistä Joel Kinnaman ja Ville Valo, naisista Shakira ja Gwen Stefani.
Vierailija kirjoitti:
Jared Leto oli ennen. Nykyään siitä tulee mieleen vain diiva ja itsekeskeinen dick, joka luulee itsestään liikoja.
Vaarallinen, joka hehkuttaa Terry Richardsonin olevan huippulahjakas ja hänen todella hyvä ystävä. TR on tuomittu nuorten naisten huumaamisesta ja hyväksikäytöstä sekä julkisesti harjoittaa eläimiin sekaantumista. Kun JL:lta kysyttiin asiasta niin hänestä se ei ole tuomittavaa. Näihin nähden Bill Cosby on kuoropoika. Nimi, jota ei pidä mainita.
JL on venäläisten sätkynukke.
No jos yksi pitää valita niin se on kyllä ehdottomasti Cate Blanchett
Nathaniel Buzolic
John Cusack
Johnny Depp
Don Diamont
Robert Downey Jr.
Daniel Gillies
Gale Harold
Tom Hiddleston
Hugh Jackman
Andrew Lees
Michael Malarkey
Ewan McGregor
Luke Perry (R.I.P)
Gary Sinise
Jonathan Togo
Dean Winters
Jeffrey Dean Morgan
miehen näköinen mies ❤️
Vierailija kirjoitti:
Eikö otsikkoon olisi voinut kirjoittaa ihan suomea??
Dude, chillax. It's ok. Even in today's world.
Kyllä se oli Kim Wilde muttei nyt enää kuiteskaan. Niin ja tietysti Erika Eleniak myös, niin silloin joskus.
Just nyt vietän illat ajatellen Regé-Jean Pagea, Bridgerton.
Eero Ritala kun aikoinaan mut poisti fb kavereistaan. Jääny joku juttu kaihertaa, hyvällä tavalla.
Unohdin lisätä: Dolp Lungren kans joskus. Ja Stallone.