Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
1921/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikean henkilön Marikassa ainakin pudotti Tuomas. Nainen kertoi juuri itse siitä kaksinaamaisuudesta jota itse on: enain ollaan penkki märkänä tavoittelemassa oikein huokaillen Tuomasta mutta ah jos ei vastakaikua tulekaan

Niinkuin ei tullutkaan

Niin sitten lyödäänkin jo pöytään halveksuntaa ja virheet. Ja tätä av mamma pitää ihanana ihmisenä :)? Kaukana siitä.

Ihmistä voi tavoitella muttei omistaa. Aidosti tilaa antava kiristämätön ihminen antaa tilaa sittenkin ja arvostaa toista vaikka tämä ei hänen pillin mukaan tanssikaan.

Mutta mitäpä täällä tämmöisestä taas tajuttaisiin? Hohhoijaa.

Aija sitävastoin osaa erottaa itsensä paremmin toisesta .

Vierailija
1922/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 87 kirjoitti:

Vielä Laurasta. Tajuukohan itse, että hänen maineensa meni loppuelämäksi? Siis luonne, kiukuttelu ja ilkeily sitä luokkaa, ettei se muutu enään. Muuttaa vaan muotoaan.

Kuka ylipäätänsä haluaa tutustua häneen??

Luulisi kaduttavan, kun jaksoja katsoo.

Miehenä kierrän kaukaa tuollaiset pahantuuliset naikkoset.

Tuomaksesta; etsiiköhän oikeasti elämänsä naista, en jaksa uskoa sitä!!

Höpö höpö oikealle miehelle Laura on mahtava kumppani mutta ei nössöille ollenkaan. Tuollainen nainen tarvitsee miehen ! Tasokkaan miehen.

Juu. Sellasen joka voi ostaa Lauralle vaikka nätin pikku kaulakorun kun Laura kiukkuilee. Sit hän on taas hetken hyvällä tuulella.

Laura vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka on tyytyväinen VAIN silloin kun asiat menee niinkuin hänen arvonsa haluaa. Ja muillakaan ei sit saa olla kivaa jos hänelläkään ei ole. Todella raskas ihmistyyppi. Tunteita voi tuntea ilman että oksentaa ne aika muiden niskoille ja tekee itsestään maailman keskipisteen.

Oi kunnon mies rakastaa tuollaista :)! Arvonsa tuntevaa naista hän kunnioittaa ei kynnysmattoja. Eikä roikkukiristäjiä! Jenny oli hiukan sellainen. Ja Marika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen tasoinen ei tykkää kynnysmattouhrautujista ? On vaan terve piirre olla lähtemättä mukaan johonkin mistä ei pidä. Se vaatii luonnetta ja rohkeutta.

Vierailija
1924/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa ensin joku sh poppoo tai itseään tasokkaampana pitävä halveeraa Lauran haavetta parturi - kampaaja ammatista . Sitten täällä kritisoidaan jos Laura arvostelee kampaajia:)! Huvittavaa naismaista neuroottisuutta, kateutta kaunista Lauraa kohtaan . Nillin nillin nillin :)!

Vierailija
1925/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran asema on kuvattu Tuhkimossa jossa rumat sisaret yrittävät alistaa ja simputtaa kaunotarta.

Vierailija
1926/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätsen logiikka: Vie nainen heppasafarille katsomaan villieläimiä. Valita jälkeenpäin, että oli vähän tylsää ja hiljaista. Haloo, eläimet säikkyy ääniä. Eikä omien hevosten selästä käsin tilanne voi mitenkään edetä yhtä intiimiksi kuin 4-paikkaisessa lentokoneessa. Se oli toki Marikan the tilaisuus, joka hänen piti osata käyttää, mutta vähän epäreilut asetelmat. Mieluummin LK olisi voinut mennä esittelemään niille treffeille rauhallisemman puolensa, ja Marikalle jotakin räväkkyyttä vaativaa.

PS. Oliko se osteri sellainen testi, "Nieleekö?"?

Vierailija
1927/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä raskasta taas tämä keskustelu, kun puolet kommenteista on Lauran sukulaistädin näppäimistöltä.

Vierailija
1928/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hefner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER:

Sonja vaikutti ihan mukavalta ja oli kasvoista todella kaunis. Toinen uusista, Marjo, on reipas ja aktiivinen, halaa reippaasti, juttelee paljon ja reagoi avoimesti. Ehkä Tuomas pitää kuitenkin senkaltaisesta aktiivisuudesta? Johan muut tytöt ovat valittaneet, ettei Tuomas tee aloitteita vaan naisten olisi itse pitänyt yrittää enemmän.

Tuomas vaikuttaa kieltämättä siltä, että nauttii olostaan naisten huomion keskipisteenä, mutta ei ole valmis itse tekemään suhteiden kehittymisen eteen juuri mitään. Tuskin lienee todellista unelmien poikamies tai etenkään unelmien poikaystävä -materiaalia.

Todella kaunis? Ikävä todeta mutta sekä Sonja että Marjo ovat kyllä molemmat aika kolhon oloisia 3/10 -naisia ja aivan väärässä paikassa.

Tuomas itse on kyllä aika vetelän oloinen veijari, mitä sitä turhaan yrittämään jos elämä on helppoa. Tuntuu ottavan minimieffortilla tilanteet haltuun ja latelee lähinnä latteuksia mallia "kuin siistii". Ehkä mitään syvempää yhteyttä ei ole löytynyt tai sitä ei äijästä saada kaivettua esiin. En lainkaan ihmettele aiempien suhteiden kaatumista pettämisiin; sehän riittää että itsellä on kivaa.

Nyt kun tämä arvostelu on saatu käyntiin niin heitetään vielä subjektiiviset ulkonäölliset arvosanat mimmeistä:

Veera 8½

LK 8½

Marika 8

Laura 7½

Ninja 7

Aija 6

Mirka 6

Muita en muista, joten nämä riittäköön. Luonteiden puolesta listaus olisi toisenlainen.

Marika 8 😂😂😂😂😂

Vierailija
1929/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko kukaan tv:n tahtiin? Minä katson. Minäkään en pidä yhtään Laurasta. Hän vaikuttaa ilkeältä ja inhottavalta. Nauratti eilisen jakson aikana, kun hän valehteli bätselle syöneensä sen osterin. Ei sitä mielestäni tarvinnutkaan syödä, jos ei halunnut, mutta miksi piti valehdella? Ja sitten, kun hän jaksossa sanoi: "Me ollaan täällä kirjaimellisesti ryömitty mudassa Tuomaksen takia..." - sori vaan, Marika ryömi. Itse ilmoitit olevasi siellä vain itsesi edestä ja vältit tekemästä epämiellyttäviä asioita.

Ei Laura valehdellut syöneensä osteria. Miksi vääristelette!?

Vierailija
1930/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä raskasta taas tämä keskustelu, kun puolet kommenteista on Lauran sukulaistädin näppäimistöltä.

En ole Lauran sukulainen ainakaan minä mutta raskastahan sinun on lukea sen ymmärrän :)!

Vierailija
1931/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudonnut Maria mukana Heikoissamme lenkissä. Ettei olisi vähän julkisuustyrkyn vikaa.

Vierailija
1932/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Lauran sukulainen ainakaan minä mutta raskastahan sinun on lukea sen ymmärrän :)!

Aivan sama, mutta olet taas runoillut viimeisen parin sivun kommenteista lähes kaikki. Vaikutat harvinaisen raskaalta ihmiseltä.

Vierailija
1933/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama, mutta olet taas runoillut viimeisen parin sivun kommenteista lähes kaikki. Vaikutat harvinaisen raskaalta ihmiseltä.

Joo painitaan hiukan eri sarjaa hehhee!

Vierailija
1934/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 87 kirjoitti:

Vielä Laurasta. Tajuukohan itse, että hänen maineensa meni loppuelämäksi? Siis luonne, kiukuttelu ja ilkeily sitä luokkaa, ettei se muutu enään. Muuttaa vaan muotoaan.

Kuka ylipäätänsä haluaa tutustua häneen??

Luulisi kaduttavan, kun jaksoja katsoo.

Miehenä kierrän kaukaa tuollaiset pahantuuliset naikkoset.

Tuomaksesta; etsiiköhän oikeasti elämänsä naista, en jaksa uskoa sitä!!

Höpö höpö oikealle miehelle Laura on mahtava kumppani mutta ei nössöille ollenkaan. Tuollainen nainen tarvitsee miehen ! Tasokkaan miehen.

Juu. Sellasen joka voi ostaa Lauralle vaikka nätin pikku kaulakorun kun Laura kiukkuilee. Sit hän on taas hetken hyvällä tuulella.

Laura vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka on tyytyväinen VAIN silloin kun asiat menee niinkuin hänen arvonsa haluaa. Ja muillakaan ei sit saa olla kivaa jos hänelläkään ei ole. Todella raskas ihmistyyppi. Tunteita voi tuntea ilman että oksentaa ne aika muiden niskoille ja tekee itsestään maailman keskipisteen.

Oi kunnon mies rakastaa tuollaista :)! Arvonsa tuntevaa naista hän kunnioittaa ei kynnysmattoja. Eikä roikkukiristäjiä! Jenny oli hiukan sellainen. Ja Marika!

Oma arvonsa on hyvä tuntea, mutta joillakin ihmisillä näyttää olevan epärealistinen käsitys omasta paremmuudestaan suhteessa muihin ihmisiin. Laura ei ole sen kummoisempi tuolla kuin kukaan muu tyttö, mutta näyttäysi kuvittelevan olevansa ylemmällä tasolla.

Vierailija
1935/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurafanille tiedoksi, että Laura voi olla "rehellisesti tunteensa näyttävä ihminen", en sitä kiistä, mutta niin oli kyllä Marikakin. Ihastuminen ja ulkopuolisuuskin ovat tunteita, joista hän hyvin avoimesti puhui. Pidät sitä heikkoutena, mutta hän oli itselleen rehellinen siinä missä töksäyttelevä Laurakin. Erilainen ihmisenä muilta osin.

Vierailija
1936/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän kyllä ihmetyttää miksi on niin hirveä puhua toisten ulkonäöstä kun eiköhän ole aika selvää että pitkälti ulkonäön perusteella on tuomas naiset valinnut. Ei siinä yhden illan aikana ole mitenkään mahdollista saada henkilön persoonasta, elämänarvoista tai tavoitteista riittävää tietoa. Korkeintaan just sen verran että yksi äiti-ihminen pudotettiin.

Aivan satavarmaa on että kumpikaan uusista tytöistä ei olisi päässyt ekasta jaksosta jatkoon ihan jo ulkonäön perusteella.

Ulkonäöstä voi puhua monella tavalla, myös niin että ei loukkaa. Toisaalta ulkonäkö on niin henkilökohtainen ja herkkä asia, että siitä puhuminen ei ihan helppoa ole. Tosin esim Laura tietää mitä tekee, ei hän vahingossa/kömpelyyttään arvostele toisten ulkonäköä.

Samaa mieltä olen siitä, että uudet tytöt eivät olisi päässeet jatkoon ekasta jaksosta. Outo valinta tuotannolta, miksi taloon tuotiin kaksi tyttöä, jotka eivät vastaa Tuomaksen makua..? Itse olisin mieluummin nähnyt alkuperäisten tyttöjen naamat, kun kopterista olis astellut pari seksipommia. Huonoja fiiliksiä toi tämä valinta, tuntuu jopa vastuuttomalta tuotannon touhu.

Juuri näin. Nättejä tyttöjä, mutta selkeästi eivät sovi tuomaksen hoikkuutta ihannoivaan muottiin, vaikka normaalin kokoisia ovatkin. Käy sääliksi, että toiset innoissaan lähteneet matkalle mutta päätyneet tuotannon pelinappuloiksi ja narttujen dissattavaksi, HYI.

Onpa ilkeä kommentti!

Vierailija
1937/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama? kommentti tullut uusien tyttöjen homssuisuudesta. Et miks eivät laittautuneet / miks ei heitä stailattu ruususeremoniaan, vaikka on iltapuvut jne. Lähinnä Marjoa moitittu. Tuolla kaiketi ei ole mitään stailaajaa, vaan pitää itse pynttäytyä. Jos on normielämässäkin sellainen, ettei meikkaa tai pahemmin laittele hiuksia, niin miten sitä yhtäkkiä osaisi tälläytyä vaikka kuin on iltapuku päällä? Tai jos ei edes halua, kun on sellainen naturel tyyppi kuten Marjo vaikuttaa olevan? Itse jos olisin samassa tilanteessa, niin olisin juuri kuin Marjo. En osaa pahemmin tukkaa laittaa, mutta kun jollekki suttunutturalle tai ponnarille tai sit tukka on auki. En myöskään meikkaa. Jos kampaajaa tai muuta tukan laittajaa ei ole saatavilla, niin mulla on joku noista vaihtoehdoista, oli päällä iltapuku tai ei. Olkoonkin sitten teidän mielestä homssuinen look, ihan sama. Minusta jokainen voi olla semmonen kun haluaa, ei tarvi laittautua sen kummemin, on vain luonnollinen oma itsensä. 

Marjo ei edes ollut mikään pörröpää siinä seremoniassa, ihan siististi oli ihana luonnonkihara? paksu tukka auki. Luulis monen olevan kateellinen tommoselle tukalle?! Ja ihokin on hyvä, mitä tuota meikillä sotkemaan. 

Tosi ikävää, ettö arvostellan juu, mutta et voi tosissasi väittää, ettö oli siististi luonnonkihara? Enkä usko, että Marjolle täällä nyt kateellisia ollaan.

Vierailija
1938/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurafanille tiedoksi, että Laura voi olla "rehellisesti tunteensa näyttävä ihminen", en sitä kiistä, mutta niin oli kyllä Marikakin. Ihastuminen ja ulkopuolisuuskin ovat tunteita, joista hän hyvin avoimesti puhui. Pidät sitä heikkoutena, mutta hän oli itselleen rehellinen siinä missä töksäyttelevä Laurakin. Erilainen ihmisenä muilta osin.

Ero onkin siinä ettei Laura kurista Tuomasta . Marika tippui juurikin siksi. Ja paljasti luonteensa sohvalla juuri siksi mistä muita dissasi. Hän ei ollut rehellinen vaan manipuloiva.

Vierailija
1939/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän täällä on jonkun Lauran vastajankkaajan tekstiä koko ajan.

Vierailija
1940/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän kyllä ihmetyttää miksi on niin hirveä puhua toisten ulkonäöstä kun eiköhän ole aika selvää että pitkälti ulkonäön perusteella on tuomas naiset valinnut. Ei siinä yhden illan aikana ole mitenkään mahdollista saada henkilön persoonasta, elämänarvoista tai tavoitteista riittävää tietoa. Korkeintaan just sen verran että yksi äiti-ihminen pudotettiin.

Aivan satavarmaa on että kumpikaan uusista tytöistä ei olisi päässyt ekasta jaksosta jatkoon ihan jo ulkonäön perusteella.

Ulkonäöstä voi puhua monella tavalla, myös niin että ei loukkaa. Toisaalta ulkonäkö on niin henkilökohtainen ja herkkä asia, että siitä puhuminen ei ihan helppoa ole. Tosin esim Laura tietää mitä tekee, ei hän vahingossa/kömpelyyttään arvostele toisten ulkonäköä.

Samaa mieltä olen siitä, että uudet tytöt eivät olisi päässeet jatkoon ekasta jaksosta. Outo valinta tuotannolta, miksi taloon tuotiin kaksi tyttöä, jotka eivät vastaa Tuomaksen makua..? Itse olisin mieluummin nähnyt alkuperäisten tyttöjen naamat, kun kopterista olis astellut pari seksipommia. Huonoja fiiliksiä toi tämä valinta, tuntuu jopa vastuuttomalta tuotannon touhu.

Juuri näin. Nättejä tyttöjä, mutta selkeästi eivät sovi tuomaksen hoikkuutta ihannoivaan muottiin, vaikka normaalin kokoisia ovatkin. Käy sääliksi, että toiset innoissaan lähteneet matkalle mutta päätyneet tuotannon pelinappuloiksi ja narttujen dissattavaksi, HYI.

Onpa ilkeä kommentti!

Ilkeää, mutta totta :(

Ketju on lukittu.