Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä palstalla onkin helppo esiintyä fiksuna ja puhtoisena, niin kuvitelkaapa itsenne alusta asti mukana olleiden tyttöjen tilanteeseen, jossa jo useiden päivien ajan käyty "kilpailua" Tuomaksesta ja koko ajan vallitsee pieni epätietoisuus omasta tilanteesta Tuomaksen suhteen. Jos omaa hiemankaan tunteita Tuomasta kohtaan ja sattuu vielä olemaan kilpailuhenkinen luonne, niin aivan varmasti tulee sanottua rumasti uusista tytöistä, jotka eivät millään tavoin istu Tuomaksen naisvalintoihin. Lisäksi tilanteeseen tulee luonnostaan vanhojen tyttöjen ryhmäytymisilmiö uusia kohtaan ja vaikkakin on hyvin epäkohteliasta, niin suurin osa saa mielihyvää puhuessaan pahaa toisista.
Lisäksi, kun uusimmasta Ruutu+ -jaksosta käy ilmi, miten epäkohteliaasti uusista tytöistä puhutaan ja miten heitä kohtaan käyttäydytään, niin oliko Tilinteossa käytännössä pakko kääntää veistä vielä lisää haavassa...
Mielestäni on naurettavaa, että nämä "vanhat tytöt" kuvittelevat olevansa jotain Tuomaksen suuria tuntijoita jotka tietävät hänen naismakunsakin tarkalleen. Eivät he voi tietää, mitä Tuomas naisessa todella katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä palstalla onkin helppo esiintyä fiksuna ja puhtoisena, niin kuvitelkaapa itsenne alusta asti mukana olleiden tyttöjen tilanteeseen, jossa jo useiden päivien ajan käyty "kilpailua" Tuomaksesta ja koko ajan vallitsee pieni epätietoisuus omasta tilanteesta Tuomaksen suhteen. Jos omaa hiemankaan tunteita Tuomasta kohtaan ja sattuu vielä olemaan kilpailuhenkinen luonne, niin aivan varmasti tulee sanottua rumasti uusista tytöistä, jotka eivät millään tavoin istu Tuomaksen naisvalintoihin. Lisäksi tilanteeseen tulee luonnostaan vanhojen tyttöjen ryhmäytymisilmiö uusia kohtaan ja vaikkakin on hyvin epäkohteliasta, niin suurin osa saa mielihyvää puhuessaan pahaa toisista.
No saa kyllä aika TYHMÄ olla, jos menee haukkumaan toisen ulkonäköä ja ammattia videokameralle, joka kuvaa matskua TELKKARIOHJELMAA varten. Eikö mitkään kellot soineet, että edes kameran edessä tajuaisi pitää ne koulukiusaajahenkisimmät ajatuksensa itsellään? Tyhmä ei ymmärrä edes telkkarissa esittää normaaliempaattista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Joo, siis alan olemaan aika pettynyt tähän itse bätselöriin.. eihän se laita ollenkaan itseään likoon! Onko se kertaakaan sanonut mitä herralla ITSELLÄÄN on tarjottavaa parisuhteeseen, saatikka perhe-elämään tai avioliittoon?
Hyppyyttää noita tyttöjä jossain ryhmätreffeillä, jopa ilman että on ITSE läsnä. Ei vietä juurikaan aikaa kenenkään kanssa kahden. Kun ne uudet tytöt tuli taloon, Tuomas the herrasmies dumppas ne heti noiden muiden viihdytettäväksi (no tässä tapauksessa kiusattavaksi). Siis ei hyvää päivää..... kyllä minä ainakin odotan tuon ikäiseltä mieheltä jo aika paljon muuta kuin keskivertaisen hyvää ulkonäköä ja seksikästä ammattia!
Toivottavasti ottaa tuon Lauran, taitavat olla samalla tasolla henkisesti. Siis siellä 18-vuotiaan tasolla. Laura ilkeydessään ja Tuomas kömpelyydessään. Ja eihän tuommonen suhde edes tule toimimaan, Tuomas juuri jossain jaksossa naureskeli että kuka sitä kylmän naisen haluais... no, aika kylmä tapaus sillä on kiikarissa. :,D
Jep, ihmetyttää Tuomaksen into ryhmätreffeihin yhteishengen luomisen varjolla. Eihän hän oikeasti näytä välittävän siitä miten kukin tyttö panostaa ryhmähenkeen, päinvastoin.
Itse olisin saattanut päästää Lauran kaltaisia sammakoita suustani lukioikäisenä, about 18-vuotiaan tasolla siis tosiaan liikutaan. Pidin bacheloria vähän aikuisemmille suunnattuna viihteenä kuin esim. TIS, mutta näköjään tämä kausi on tuota ihan samaa teinitasoa. Harmi.
"Tuomaksen into ryhmätreffeihin"?!
Ettekö te jotkut katsojat ymmärrä, että tämä ohjelma on käsikirjoitettu? Tämä on televisio-ohjelma, jolla on runko, rakenne, käsikirjoitus ja iso tuotantoryhmä.
News Flash: joku muu kuin Tuomas on keksinyt ja järjestänyt kaikki treffit.Tuomaksen innolla tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä tapahtumien kanssa. Tuomas on vain yksi sopimuksen allekirjoittanut osallistuja joka tekee oman osansa.
No mistä SINÄ tiedät ettei Tuomas ole itse ollut mukana suunnittelemassa noita treffejä? :D Vaikka on käsikirjoitettu, se ei tarkoita sitä etteikö esim. treffeillä mukailtaisi kilpailijan omaa persoonallisuutta.
Käsikirjoitus tosi-tv ohjelmissa harvoin tarkoittaa sitä että ihan kaikki sanellaan ylhäältäpäin. Voi olla että Tuomas on esim. kertonut millaisia treffejä toivoo ja tuotantoyhtiö on sitten luonut sille puitteet ja pistänyt vaan vähän jotain omaa maustetta siihen joukkoon.
Nyt hei valoja päälle! Kuvitteletko tosiaan että noi safariratsastukset, temppuradat, benji-hypyt, hevospoolot, kuvauspaikat ja ruokailut on buukattu bätselörin fiilisten ja mielenoikkujen mukaan? Ne on täytynyt järjestää jo kauan ennen reissuun lähtöä.
Vai ajattelitko että maanantaiaamuna Tuomas saa päähänsä että tiistaille ois kiva järjestää arteenetsintä, voisiko joku ruveta järkkäämään?Komppaan.
Kyllä nuo treffit ja treffien tapahtumat on tarkkaan suunniteltu, varattu ja lyöty lukkoon ennen Afrikkaan menemistä. Tuomaksen mieltymyksille en usko olevan juurikaan tilaa, pääasia että saadaan jaksoihin riittävästi kiinnostavaa kuvattavaa.Huvittavaa että joku katsoja on oikeasti niin naiivi ja sinisilmäinen että kuvittelee, että televisioproduktio voisi lähteä kuvaamaan ilman suunnitelmia tai tarkkoja päiväohjelmia. Jokainen kuvauspäivä ja sen tapahtumat on suunniteltu etukäteen eikä satunnaisille sattumuksille ole juurikaan tilaa. Varsinkin kun kuvataan ulkomailla.
Kuvitteleeko joku että joku Tuomas keksisi ennen nukkumaanmenoa, että huomennapa olisi kiva lähteä lentämään propellikoneella tai surffaamaan, ja sitten se ex tempore onnistutaan järjestämään... Huoh, ei ilmeisesti mitään käsitystä televisiotuotannoista. Liikaa muuttuvia tekijöitä tai epävarmuuselementtejä tuollaisessa kädestä suuhun elämisessä.
Hmm, missä sanoin ettei niitä olisi suunniteltu ja lyöty lukkoon ennen kuvauksia? :) Lueppa uudestaan mitä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Toisten ulkonäön arvostelu on ikävää, mutta Lauralla on ehkä Euroopan rumin suu. Sori.
Ruma suu fyysisesti vai se mitä sieltä suusta tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt treffiohjelmaa, jossa on näin vähän treffejä.
Olisikohan tuotannolle tullut liian kalliiksi useammat treffit?
Tuomashan olisi varmaan ehtinyt tapaamaan päivän aikana kolme tai neljäkin kertaa naisia. Yhden kanssa aamupala, toisen kanssa päivällinen, kolmannen kanssa jonnekin aktiviteettiin ja neljännen kanssa illallinen.
Ei noi mimmit varmaan jokaiselle treffille kaipaa benji-hyppyjä ja lentokoneita ja timantinkaivuuta, vaan olettaisin myös ihan tavallisten asioiden kelpaavan.
Eikö viime kaudella mennyt aika samalla tavalla, paitsi että yksilötreffejä tuntui olevan enemmän.
Jos jaksaisi kiinnostaa tarpeeksi niin väsäisin kyllä tuotantoyhtiölle palautekirjeen. Tämä kausi on todella typerä. Missä kahdenkeskiset treffit?! Ne tässä ohjelmassa kiinnostaa niin katsojia kuin osallistujiakin. Tämä kausi on pelkkää pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt treffiohjelmaa, jossa on näin vähän treffejä.
Ihan sopivan verran mutta yksilötreffejä pitäisi olla ehdottomasti enemmän. Tai edes paritreffejä. Tykkäsin viime kauden Ninan ja Jennyn yhteistreffeistä.
Käyttäjä4809 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan elänyt jossain pumpulissa, kun en ole aikuisiälläni koskaan törmännyt noin vastenmieliseen ilkeilijään kuin Laura. Miten voi aikuinen ihminen olla noin kamala? Voin vain kuvitella, kuinka helvetin raskasta olisi työskennellä tuollaisen ihmisen kanssa.
Ja on näköjään aivan totta, että jos ihminen on sisältä ruma, ei auta, vaikka olisi kaunis ulkoa. Olen itse akateeminen ja työelämässä menestynyt, ja minun silmissäni Laura (ja myös melkein-kollega Veera) ovat kyllä tuon porukan ehdotonta roskasakkia, ei nämä mekaanikot tai parturi-kampaajat. Viimeisin jakso (ruutu+) oli aivan hirveää katsottavaa, käy todellakin Sonjaa sääliksi. Aiemmin hieman raskaalta vaikuttanut Laura Karoliina alkaa melkein vaikuttaa tuon porukan parhaalta vaihtoehdolta.
Jep, mietin jo eilisen tv-jakson jälkeen, että Laura Koohan on ihan fiksu tyyppi ja mukavan oloinen mimmi.
Mariakin puolusti ja kehui Laura Karoliinaa omassa tilintekojaksossaan. :)
Missä kohtaa ja mitä mahtoi sanoa? Kokonaan unohtanut tällaisen
Ihmettelevä mummo kirjoitti:
Ihmettelen mikä poikamies on ollut naimisissa! Eikö poikamies ole sellainen, jolla ei ole vielä koskaan ollut vaimoa saatikka lapsia (kuten oli edellisellä Juha-bachelorilla). Ymmärtääkseni nuo ovat eronneita, ex-aviomiehiä?
Uusio-bätsejä:D
Tuskinpa kukaan kuvittelee, että Tuomas oikeasti suunnittelee treffit edellisenä päivänä.. Uskoisin kyllä, että jossain vaiheessa hänellä on ollut mahdollisuus vaikuttaa asiaan. Bachelorista vaan paistaa läpi ikävästi se, että Tuomas ja tuotanto/käsikirjoitus ei kulje ihan samaan suuntaan, esim. Tuomaksen pitää esittää ryhmätreffit omana ideanaan, mutta käytännössä vaikuttaa siltä, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa tyttöjen ryhmädynamiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Vieruaholle kyllä kelpaa kampaajan palvelut, mutta entäs arvostus? Kiva olisi olla hänen korkeutensa kampaajana, kun tietäisi mitä hän ajattelee ammatista ja sen edustajista. Laura on mielestäni tv historian karsein ihminen.
Kiitos kokonimestä. Näyttää olevan facen profiilikuvan perusteella varsin nätti, mutta siihen se sitten jääkin.
Eikös Laura itse haaveillut opiskelevansa kampaajaksi? Eli siis joko valehteli Tuomakselle (kuten myös sen oisterijutun) tai sitten haukkuu nyt haaveammattiaan. Valitse siitä sitten :D
*koko nimi
*osteriVoi anteeksi, kommentoin oikolukematta. Mutta hyvin nappasit tekstistäni oleellisen sisällön.
PS: soittele vielä Ylen toimitukseen aiheesta, siellä nimittäin on kirjoitettu näin: "Onko Suomen yleisin kokonimi (kutsumanimi+sukunimi) siis Maria Korhonen?"
Terkuin: Oisteri as OYSTER
JENNYSTÄ BACHELORETTE!!! Kumma kun ei saada tällä vuosituhannella naista päähenkilöksi. Jenny olisi oiva valinta siihen rooliin. Draamaa, herkkyyttä ja kyyneleitä.
Ei hammasraudoissa ole mitään vikaa tai tee ihmisestä huonompaa. Eikä tee sekään ettei täytä missien mittoja. Tarkoitin vaan, että jokaisessa meissä on omat vikamme eikä kenelläkään ole varaa haukkua ja arvostella muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Joo, siis alan olemaan aika pettynyt tähän itse bätselöriin.. eihän se laita ollenkaan itseään likoon! Onko se kertaakaan sanonut mitä herralla ITSELLÄÄN on tarjottavaa parisuhteeseen, saatikka perhe-elämään tai avioliittoon?
Hyppyyttää noita tyttöjä jossain ryhmätreffeillä, jopa ilman että on ITSE läsnä. Ei vietä juurikaan aikaa kenenkään kanssa kahden. Kun ne uudet tytöt tuli taloon, Tuomas the herrasmies dumppas ne heti noiden muiden viihdytettäväksi (no tässä tapauksessa kiusattavaksi). Siis ei hyvää päivää..... kyllä minä ainakin odotan tuon ikäiseltä mieheltä jo aika paljon muuta kuin keskivertaisen hyvää ulkonäköä ja seksikästä ammattia!
Toivottavasti ottaa tuon Lauran, taitavat olla samalla tasolla henkisesti. Siis siellä 18-vuotiaan tasolla. Laura ilkeydessään ja Tuomas kömpelyydessään. Ja eihän tuommonen suhde edes tule toimimaan, Tuomas juuri jossain jaksossa naureskeli että kuka sitä kylmän naisen haluais... no, aika kylmä tapaus sillä on kiikarissa. :,D
Jep, ihmetyttää Tuomaksen into ryhmätreffeihin yhteishengen luomisen varjolla. Eihän hän oikeasti näytä välittävän siitä miten kukin tyttö panostaa ryhmähenkeen, päinvastoin.
Itse olisin saattanut päästää Lauran kaltaisia sammakoita suustani lukioikäisenä, about 18-vuotiaan tasolla siis tosiaan liikutaan. Pidin bacheloria vähän aikuisemmille suunnattuna viihteenä kuin esim. TIS, mutta näköjään tämä kausi on tuota ihan samaa teinitasoa. Harmi.
"Tuomaksen into ryhmätreffeihin"?!
Ettekö te jotkut katsojat ymmärrä, että tämä ohjelma on käsikirjoitettu? Tämä on televisio-ohjelma, jolla on runko, rakenne, käsikirjoitus ja iso tuotantoryhmä.
News Flash: joku muu kuin Tuomas on keksinyt ja järjestänyt kaikki treffit.Tuomaksen innolla tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä tapahtumien kanssa. Tuomas on vain yksi sopimuksen allekirjoittanut osallistuja joka tekee oman osansa.
No mistä SINÄ tiedät ettei Tuomas ole itse ollut mukana suunnittelemassa noita treffejä? :D Vaikka on käsikirjoitettu, se ei tarkoita sitä etteikö esim. treffeillä mukailtaisi kilpailijan omaa persoonallisuutta.
Käsikirjoitus tosi-tv ohjelmissa harvoin tarkoittaa sitä että ihan kaikki sanellaan ylhäältäpäin. Voi olla että Tuomas on esim. kertonut millaisia treffejä toivoo ja tuotantoyhtiö on sitten luonut sille puitteet ja pistänyt vaan vähän jotain omaa maustetta siihen joukkoon.
Nyt hei valoja päälle! Kuvitteletko tosiaan että noi safariratsastukset, temppuradat, benji-hypyt, hevospoolot, kuvauspaikat ja ruokailut on buukattu bätselörin fiilisten ja mielenoikkujen mukaan? Ne on täytynyt järjestää jo kauan ennen reissuun lähtöä.
Vai ajattelitko että maanantaiaamuna Tuomas saa päähänsä että tiistaille ois kiva järjestää arteenetsintä, voisiko joku ruveta järkkäämään?Komppaan.
Kyllä nuo treffit ja treffien tapahtumat on tarkkaan suunniteltu, varattu ja lyöty lukkoon ennen Afrikkaan menemistä. Tuomaksen mieltymyksille en usko olevan juurikaan tilaa, pääasia että saadaan jaksoihin riittävästi kiinnostavaa kuvattavaa.Huvittavaa että joku katsoja on oikeasti niin naiivi ja sinisilmäinen että kuvittelee, että televisioproduktio voisi lähteä kuvaamaan ilman suunnitelmia tai tarkkoja päiväohjelmia. Jokainen kuvauspäivä ja sen tapahtumat on suunniteltu etukäteen eikä satunnaisille sattumuksille ole juurikaan tilaa. Varsinkin kun kuvataan ulkomailla.
Kuvitteleeko joku että joku Tuomas keksisi ennen nukkumaanmenoa, että huomennapa olisi kiva lähteä lentämään propellikoneella tai surffaamaan, ja sitten se ex tempore onnistutaan järjestämään... Huoh, ei ilmeisesti mitään käsitystä televisiotuotannoista. Liikaa muuttuvia tekijöitä tai epävarmuuselementtejä tuollaisessa kädestä suuhun elämisessä.
Hmm, missä sanoin ettei niitä olisi suunniteltu ja lyöty lukkoon ennen kuvauksia? :) Lueppa uudestaan mitä kirjoitin.
Samaa mietin, että joillain menee asian pointti ihan ohi :D On suunniteltu treffit sun muut hyvissä ajoin ennen reissua jo, mutta tottakai yhteistyössä bätsen kanssa ja hänen toiveitaan mukaillen. Tuomas on voinut toivoa niitä ryhmätreffejä olevan tavallista enemmän. Johan se on jo muutenkin osoittanut, että ei anna itsestään mitään vaan keskittyy repimään irti naisista minkä irti saa. Mikäs sen parempi tapa, kuin kyttäillä ryhmätreffeillä vierestä naisten kanssakäymistä, niin voi itse olla vaikka vaan hiljaa ja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten ulkonäön arvostelu on ikävää, mutta Lauralla on ehkä Euroopan rumin suu. Sori.
Ruma suu fyysisesti vai se mitä sieltä suusta tulee?
Lauran suuta ei paranna edes hammaslääkäri-Veera.
Vierailija kirjoitti:
Laura on musta ihan hirveä, MUTTA tota osteri-keissiä en tajua. MIKSI HELVETISSÄ PITÄISI SYÖDÄ JOKU OSTERI, JOS EI TYKKÄÄ? Jollain pahan ruuan syömisellä pitää todistaa kiinnostuksensa herra bhätshelöriä kohtaan? Miten se liittyy yhtään mitenkään yhtään mihinkään? Muutenkin jotenkin alentavia nuo mutaryömimistemppuradat. Ryömitään tässä nyt bötselörin vuoksi, josko nyt kelpaisin... Arrrghhhh. Ja ilmeisesti tuleva matsku on jotain vielä kamalampaa.
Moi👍🏻 Olihan sulle yläpeukku pakko antaa. En itse suostuisi nöyryytetyksi /alistettavaksi kenenkään miehen takia. Kyllä yhteinen sävel mahdolliseen yhteiseloon pitää löytyä ilman sirkustemppuja. Tämän "bötselörin" pitäisi olla mukana treffeillä, eikä salakatsella ja naureskella kuvattua tapahtumaa kömpelöistä suorituksista.
Kehtaakohan laura ja veera enää mennä kampaajalle? :'DDD
Itse olen muodokas sairauteni ja perimäni vuoksi. Syön terveellisesti ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. En millään pysy hoikkana ja saa itselleni sellaista hoikkaa vartaloa. Olen saanut kuulla siitä useasti ja se loukkaa minua. En myöskään meikkaa ja käytä aikaa pelin edessä 2 tuntia. Olen luonnollinen. Olen silti onnellinen. Ja oma itseni. Jos en kelpaa miehille sellaisena kuin olen, niin se on heidän ongelmansa. Epävarmat ihmiset arvostelevat muita.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakohan laura ja veera enää mennä kampaajalle? :'DDD
Justhan veera oli käynyt
Komppaan.
Kyllä nuo treffit ja treffien tapahtumat on tarkkaan suunniteltu, varattu ja lyöty lukkoon ennen Afrikkaan menemistä. Tuomaksen mieltymyksille en usko olevan juurikaan tilaa, pääasia että saadaan jaksoihin riittävästi kiinnostavaa kuvattavaa.
Huvittavaa että joku katsoja on oikeasti niin naiivi ja sinisilmäinen että kuvittelee, että televisioproduktio voisi lähteä kuvaamaan ilman suunnitelmia tai tarkkoja päiväohjelmia. Jokainen kuvauspäivä ja sen tapahtumat on suunniteltu etukäteen eikä satunnaisille sattumuksille ole juurikaan tilaa. Varsinkin kun kuvataan ulkomailla.