Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
1861/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii tämän nykyisen bachelorin naismakua aiemman suhdehistorian perusteella, onhan tuo Laura Karoliina ainoa samoihin spekseihin osuva. Hoikka, blondi, pitkä.

Anyway. Lopputulema tälläkin kaudella lienee, ettei kenenkään tytön kanssa tule syntymään mitään oikeaa, aitoa romanssia. Ehkä bachelor esittää yhden jakson verran (kuten Rouvinenkin viime vuonna ja kuten sopimus velvoittaa) sen lopullisen valintansa kanssa, että elämä hymyilee ja ollaan onnellisia, mutta todellisuus on ihan muuta.

Vierailija
1862/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on musta ihan hirveä, MUTTA tota osteri-keissiä en tajua. MIKSI HELVETISSÄ PITÄISI SYÖDÄ JOKU OSTERI, JOS EI TYKKÄÄ? Jollain pahan ruuan syömisellä pitää todistaa kiinnostuksensa herra bhätshelöriä kohtaan? Miten se liittyy yhtään mitenkään yhtään mihinkään? Muutenkin jotenkin alentavia nuo mutaryömimistemppuradat. Ryömitään tässä nyt bötselörin vuoksi, josko nyt kelpaisin... Arrrghhhh. Ja ilmeisesti tuleva matsku on jotain vielä kamalampaa.

En minäkään ymmärrä, miksi tästä vaaleanpunainenhöttöromantiikkaunelma-formaatista on pitänyt vääntää viidakontähtösten suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Joo, siis alan olemaan aika pettynyt tähän itse bätselöriin.. eihän se laita ollenkaan itseään likoon! Onko se kertaakaan sanonut mitä herralla ITSELLÄÄN on tarjottavaa parisuhteeseen, saatikka perhe-elämään tai avioliittoon? 

Hyppyyttää noita tyttöjä jossain ryhmätreffeillä, jopa ilman että on ITSE läsnä. Ei vietä juurikaan aikaa kenenkään kanssa kahden. Kun ne uudet tytöt tuli taloon, Tuomas the herrasmies dumppas ne heti noiden muiden viihdytettäväksi (no tässä tapauksessa kiusattavaksi). Siis ei hyvää päivää..... kyllä minä ainakin odotan tuon ikäiseltä mieheltä jo aika paljon muuta kuin keskivertaisen hyvää ulkonäköä ja seksikästä ammattia! 

Toivottavasti ottaa tuon Lauran, taitavat olla samalla tasolla henkisesti. Siis siellä 18-vuotiaan tasolla. Laura ilkeydessään ja Tuomas kömpelyydessään. Ja eihän tuommonen suhde edes tule toimimaan, Tuomas juuri jossain jaksossa naureskeli että kuka sitä kylmän naisen haluais... no, aika kylmä tapaus sillä on kiikarissa. :,D 

Jep, ihmetyttää Tuomaksen into ryhmätreffeihin yhteishengen luomisen varjolla. Eihän hän oikeasti näytä välittävän siitä miten kukin tyttö panostaa ryhmähenkeen, päinvastoin.

Itse olisin saattanut päästää Lauran kaltaisia sammakoita suustani lukioikäisenä, about 18-vuotiaan tasolla siis tosiaan liikutaan. Pidin bacheloria vähän aikuisemmille suunnattuna viihteenä kuin esim. TIS, mutta näköjään tämä kausi on tuota ihan samaa teinitasoa. Harmi.

"Tuomaksen into ryhmätreffeihin"?!

Ettekö te jotkut katsojat ymmärrä, että tämä ohjelma on käsikirjoitettu? Tämä on televisio-ohjelma, jolla on runko, rakenne, käsikirjoitus ja iso tuotantoryhmä.

News Flash: joku muu kuin Tuomas on keksinyt ja järjestänyt kaikki treffit.

Tuomaksen innolla tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä tapahtumien kanssa. Tuomas on vain yksi sopimuksen allekirjoittanut osallistuja joka tekee oman osansa.

Vierailija
1864/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt siitä, että Tilinteossa Juha ja Katri on antanut kritiikkiä myös bachelor-Tuomakselle ja arvostellut jonkin verran hänen käyttäytymistä. Hyvä, ettei bacheloria pidetä missään jumalasemassa vaan myös hänen tekoja kyseenalaistetaan.

Vierailija
1865/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas vaikuttaa nuoremmalta kuin 30v. Olisin veikannut 24-26v.

Vierailija
1866/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Joo, siis alan olemaan aika pettynyt tähän itse bätselöriin.. eihän se laita ollenkaan itseään likoon! Onko se kertaakaan sanonut mitä herralla ITSELLÄÄN on tarjottavaa parisuhteeseen, saatikka perhe-elämään tai avioliittoon? 

Hyppyyttää noita tyttöjä jossain ryhmätreffeillä, jopa ilman että on ITSE läsnä. Ei vietä juurikaan aikaa kenenkään kanssa kahden. Kun ne uudet tytöt tuli taloon, Tuomas the herrasmies dumppas ne heti noiden muiden viihdytettäväksi (no tässä tapauksessa kiusattavaksi). Siis ei hyvää päivää..... kyllä minä ainakin odotan tuon ikäiseltä mieheltä jo aika paljon muuta kuin keskivertaisen hyvää ulkonäköä ja seksikästä ammattia! 

Toivottavasti ottaa tuon Lauran, taitavat olla samalla tasolla henkisesti. Siis siellä 18-vuotiaan tasolla. Laura ilkeydessään ja Tuomas kömpelyydessään. Ja eihän tuommonen suhde edes tule toimimaan, Tuomas juuri jossain jaksossa naureskeli että kuka sitä kylmän naisen haluais... no, aika kylmä tapaus sillä on kiikarissa. :,D 

Jep, ihmetyttää Tuomaksen into ryhmätreffeihin yhteishengen luomisen varjolla. Eihän hän oikeasti näytä välittävän siitä miten kukin tyttö panostaa ryhmähenkeen, päinvastoin.

Itse olisin saattanut päästää Lauran kaltaisia sammakoita suustani lukioikäisenä, about 18-vuotiaan tasolla siis tosiaan liikutaan. Pidin bacheloria vähän aikuisemmille suunnattuna viihteenä kuin esim. TIS, mutta näköjään tämä kausi on tuota ihan samaa teinitasoa. Harmi.

Ettekö te jotkut katsojat ymmärrä, että tämä ohjelma on käsikirjoitettu? Tämä on televisio-ohjelma, jolla on runko, rakenne, käsikirjoitus ja iso tuotantoryhmä.

Tuomaksen innolla tai sen puutteella ei ole mitään tekemistä tapahtumien kanssa. Tuomas on vain yksi sopimuksen allekirjoittanut osallistuja joka tekee oman osansa.

No mistä SINÄ tiedät ettei Tuomas ole itse ollut mukana suunnittelemassa noita treffejä? :D Vaikka on käsikirjoitettu, se ei tarkoita sitä etteikö esim. treffeillä mukailtaisi kilpailijan omaa persoonallisuutta. 

Käsikirjoitus tosi-tv ohjelmissa harvoin tarkoittaa sitä että ihan kaikki sanellaan ylhäältäpäin. Voi olla että Tuomas on esim. kertonut millaisia treffejä toivoo ja tuotantoyhtiö on sitten luonut sille puitteet ja pistänyt vaan vähän jotain omaa maustetta siihen joukkoon. 

Vierailija
1867/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella naiset olivat hienotunteisempia ja aikuisempia. Treffeistä löytyi romantiikkaa ja odotusta. Naiset ja Juhakin olivat lähempänä aitoa bachelorviihdettä. Palaan ykköskauden tunnelmaan. Onneksi löytyy ruudusta

Täysin samaa mieltä. Katsoin pari viikkoa sitten tuon viime kauden uudestaan, koska tämä kausi on niin haukotuttava.

Vierailija
1868/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikä poikamies on ollut naimisissa! Eikö poikamies ole sellainen, jolla ei ole vielä koskaan ollut vaimoa saatikka lapsia (kuten oli edellisellä Juha-bachelorilla). Ymmärtääkseni nuo ovat eronneita, ex-aviomiehiä?

Vierailija
1869/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

No mistä SINÄ tiedät ettei Tuomas ole itse ollut mukana suunnittelemassa noita treffejä? :D Vaikka on käsikirjoitettu, se ei tarkoita sitä etteikö esim. treffeillä mukailtaisi kilpailijan omaa persoonallisuutta. 

Käsikirjoitus tosi-tv ohjelmissa harvoin tarkoittaa sitä että ihan kaikki sanellaan ylhäältäpäin. Voi olla että Tuomas on esim. kertonut millaisia treffejä toivoo ja tuotantoyhtiö on sitten luonut sille puitteet ja pistänyt vaan vähän jotain omaa maustetta siihen joukkoon. 

Nyt hei valoja päälle! Kuvitteletko tosiaan että noi safariratsastukset, temppuradat, benji-hypyt, hevospoolot, kuvauspaikat ja ruokailut on buukattu bätselörin fiilisten ja mielenoikkujen mukaan? Ne on täytynyt järjestää jo kauan ennen reissuun lähtöä.

Vai ajattelitko että maanantaiaamuna Tuomas saa päähänsä että tiistaille ois kiva järjestää arteenetsintä, voisiko joku ruveta järkkäämään?

Vierailija
1870/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä molemmat uudet tytöt olivat varsinkin ruutu+ jakson katsottuani herttaisia ja luontevia, normaaleja (!) nättejä tyttöjä. Eivät ehkä Tuomakselle sopivia mutta muuten mielestäni varsin positiivisia muihin verrattuna varsinki luonteeltaan. Vanhojen tyttöjen, varsinkin Veeran ja Lauran, olisi kyllä hyvä vilkaista peiliin ja pohtia omaa käytöstään. Meni maku nyt Veeraankin siitä miten puhui uusista tytöistä. 

Varsinkin ens viikon tilinteko oli hirveetä katottavaa ja harmitti että Sonjaa ihan itketettiin ihan tahallaan? Koko formaatti on muuttunut "kauniista rakkaustarinasta" joksikin "haetaan draamaa juonenkäänteillä, ilkeilyllä mässäilyllä ja mustilla ruusuilla". Tuskin näillä uusilla tytöilläkään valitettavasti tässä vaiheessa kisaa on enää mahdollisuuksia, on otettu tuonne tuomaan draamaa. Mahtoivatko edes itse tietää kuviota etukäteen? 

Edelleen suosikkini on Marika, joka ilmeisesti uusien tyttöjen kanssa edelleen kaveeraa instagramin perusteella. 

Tottakai tiesivät, puhuivatkin siitä ennen heidän esiintymistään

Vierailija
1871/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 87 kirjoitti:

Vielä Laurasta. Tajuukohan itse, että hänen maineensa meni loppuelämäksi? Siis luonne, kiukuttelu ja ilkeily sitä luokkaa, ettei se muutu enään. Muuttaa vaan muotoaan.

Kuka ylipäätänsä haluaa tutustua häneen??

Luulisi kaduttavan, kun jaksoja katsoo.

Miehenä kierrän kaukaa tuollaiset pahantuuliset naikkoset.

Tuomaksesta; etsiiköhän oikeasti elämänsä naista, en jaksa uskoa sitä!!

Suuri arvostus että 87-vuotiaana pystyit kirjoittamaan noin sujuvaa tekstiä

Vierailija
1872/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttavat sopivalta parilta tuon hirviö-Lauran kanssa.

Tunnen myös tämän Tuomaksen, pyyteli usein minua treffeille tai baarissa törmätessä jatkamaan iltaa kanssaan vaikka seurusteli avoimesti tämän miiusen kanssa. Jäi huono kuva koko tyypistä ja ihmettelen miksi se on edes valittu tähän ohjelmaan. Eikö niillä ole mitään kriteerejä?! Ei ole edes erikoisen näköinen

Ehkäpä tuotanto ei tiennyt näistä pettämisistä, ja mistä olisivatkaan?

Vierailija
1873/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamsemi kirjoitti:

SPOILER!!

Noi uudet naisethan on ihan selvästi bätselörin kavereita/sisaruksia. Seuraavassa jaksossa kun uusi nainen on yksilötreffeillä niin ei Tuomas edes kysy naiselta mitään, juttelevat niinkuin tuntisivat jo.. niinkuin tuntevatkin. Uudet naiset myöskään ei seuraavaan ruususeremoniaan ole edes laittautuneet mitenkään, marjollakaa mitään meikkiä ja tukka ihan levällään. Tietysti kun ei oikeasti siellä ole kilpailemassa, vaan katsomassa tyttöjä jotta voisi kertoa oman mielipiteensä heistä Tuomakselle. :)

Ja kun tää Marjo saa ruusun niin Tuomas kysyy et "otatko vastaan tämän ruusun" mihin Marjo vastaa , et "kyllähän sä tiedät että mä otan".

Niin, siis tottakai ottaa vastaan koska se kuuluu juoneen ja Tuomas on Marjon joku tuttu. ;) Näin.

En kyllä usko, että kukaan sisko tai serkku olisi sellainen masokisti, että lähtisi ohjelmaan, jossa tulisi itse lytätyksi ulkonäön ja ammatin puolesta. Ja kyllähän tuo kätyrijuoni olisi jo paljastettu Tilinteossa Sonjan haastattelussa.

Ja kyllähän Sonja itkikin siihen malliin, ettei sisko tai serkku olisi pahoittanut mieltään ainakaan siitä, että ei saa veljeään tai serkkuaan. :D

Vierailija
1874/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran facesivuilta bongasin hänen isänsä ja äitinsä. Ovatkohan yhtä ylpeitä tyttärestään kuin Miss Tampere-kisojen aikaan?

Vierailija
1875/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Vieruaholle kyllä kelpaa kampaajan palvelut, mutta entäs arvostus? Kiva olisi olla hänen korkeutensa kampaajana, kun tietäisi mitä hän ajattelee ammatista ja sen edustajista. Laura on mielestäni tv historian karsein ihminen.

Kiitos kokonimestä. Näyttää olevan facen profiilikuvan perusteella varsin nätti, mutta siihen se sitten jääkin. 

Eikös Laura itse haaveillut opiskelevansa kampaajaksi? Eli siis joko valehteli Tuomakselle (kuten myös sen oisterijutun) tai sitten haukkuu nyt haaveammattiaan. Valitse siitä sitten :D

*koko nimi

*osteri

Vierailija
1876/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä palstalla onkin helppo esiintyä  fiksuna ja puhtoisena, niin kuvitelkaapa itsenne alusta asti mukana olleiden tyttöjen tilanteeseen, jossa jo useiden päivien ajan käyty "kilpailua" Tuomaksesta ja koko ajan vallitsee pieni epätietoisuus omasta tilanteesta Tuomaksen suhteen. Jos omaa hiemankaan tunteita Tuomasta kohtaan ja sattuu vielä olemaan kilpailuhenkinen luonne, niin aivan varmasti tulee sanottua rumasti uusista tytöistä, jotka eivät millään tavoin istu Tuomaksen naisvalintoihin. Lisäksi tilanteeseen tulee luonnostaan vanhojen tyttöjen ryhmäytymisilmiö uusia kohtaan ja vaikkakin on hyvin epäkohteliasta, niin suurin osa saa mielihyvää puhuessaan pahaa toisista. 

Lisäksi, kun uusimmasta Ruutu+ -jaksosta käy ilmi, miten epäkohteliaasti uusista tytöistä puhutaan ja miten heitä kohtaan käyttäydytään, niin oliko Tilinteossa käytännössä pakko kääntää veistä vielä lisää haavassa...

Vierailija
1877/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauran facesivuilta bongasin hänen isänsä ja äitinsä. Ovatkohan yhtä ylpeitä tyttärestään kuin Miss Tampere-kisojen aikaan?

Tästä keskustelusta voisi jättää Lauran vanhemmat pois.

Vierailija
1878/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kun veerandille on tullut nimetöntä palautetta= ei tarvitse ottaa itseensä. Turha näin jälkikäteen tulla selittämään kenenkään haukkumista julkisesti , maine on mennyt jo. Olisi vain seisonut sanojensa takana eikä pillittäisi, että en minä niin tarkoittanut...  Ja ikää oli tällä kiusaajalla?

Ne kommentitkin siellä blogitekstin alla oli lähinnä Veeran ylistämistä :DD

Vierailija
1879/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Nyt hei valoja päälle! Kuvitteletko tosiaan että noi safariratsastukset, temppuradat, benji-hypyt, hevospoolot, kuvauspaikat ja ruokailut on buukattu bätselörin fiilisten ja mielenoikkujen mukaan? Ne on täytynyt järjestää jo kauan ennen reissuun lähtöä.

Vai ajattelitko että maanantaiaamuna Tuomas saa päähänsä että tiistaille ois kiva järjestää arteenetsintä, voisiko joku ruveta järkkäämään?

Luuletko itse että Tuomas on revitty tohon ohjelmaan päivä ennen reissuun lähtöä? Eiköhän niistä olla keskusteltu jo kauan ennen kuvauksia. Toisekseen, ei tuommoisten järkkäämiseen nyt vuotta mene. Tuo temppuratakin on valmis paikka, ei mikään tätä ohjelmaa varten pystytetty :,D Uskon että noita mahdollisuuksia on kartoitettu jo ennen matkaa, ja sitten niitä on sovitettu tyttöjen persooniin. Eli Tuomas miettinyt kuka saattaisi lähteä benjihyppäämään ja kuka ei. Tuskin ne sitä poikamiestäkään käsikirjoittaa benjihyppäämään, ilman että on tiedossa pystyykö moisen suorittamaan kameroiden edessä, vai tuleeko paskat housuun... 

Vierailija
1880/4635 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Vieruaholle kyllä kelpaa kampaajan palvelut, mutta entäs arvostus? Kiva olisi olla hänen korkeutensa kampaajana, kun tietäisi mitä hän ajattelee ammatista ja sen edustajista. Laura on mielestäni tv historian karsein ihminen.

Kiitos kokonimestä. Näyttää olevan facen profiilikuvan perusteella varsin nätti, mutta siihen se sitten jääkin. 

Eikös Laura itse haaveillut opiskelevansa kampaajaksi? Eli siis joko valehteli Tuomakselle (kuten myös sen oisterijutun) tai sitten haukkuu nyt haaveammattiaan. Valitse siitä sitten :D

*koko nimi

*osteri

Voi anteeksi, kommentoin oikolukematta. Mutta hyvin nappasit tekstistäni oleellisen sisällön.

Ketju on lukittu.