Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Ai kauhee noi Sonjan itkut ja avautumiset. Ja nuo Tuomaksen vaivaannuttavat lohdutustuokiot. En pystynyt katsomaan ja kuuntelemaan joka kohtaa tosta ens viikon jaksosta. Todistui taas se että vaikka kuinka väittäis olevansa sinut runsaan kroppansa kanssa niin harvoin sitten kuitenkaan on. Ei se laihduttaminen ja hoikkana pysyminen niin vaikeeta ole että mieluummin kärsis noin pahasta mielestä mitä Sonjakin tuolla. Ei hyvän ruuan mättääminen (vaikka se nautinnollista onkin) sentään tuon arvoista ole.
Nauratti Veeran blogin fb-sivulla joku Veeran tutun kommentti ohjelmaan osallistumisesta, että "olet esiintynyt eduksesi" :D :D Näinpä.
Seuraaja kirjoitti:
Viiminen kolmikko on :Ninja, Laura ja Laura Karoliina.. Ninja tippuu ysijaksossa.
Onko sulla varma tieto, et Ninja tippuu?
Vierailija kirjoitti:
Veera blogissaan:
"Ja mitä ilkeyteen tulee, kukapa meistä olisi riemuissaan, kun 8 viimeistä kuvauspäivää vietetäänkin kasvaneella porukalla. Mielestäni 8 päivää on lyhyt aika tutustua keneenkään vaikka yhteistä aikaa olisi joka päivä runsaasti. Kellään tuskin oli mitään henkilökohtaista uusia tyttöjä vastaan, mutta miksipä emme olisi halunneet heitä villalta pois? Se olisi tarkoittanut enemmän aikaa itselle ja Tuomakselle, lähempää tutustumista. Mielestäni huomionarvoista on myös se, että kaikki negatiiviset kommentit mitä saan, ovat nimettömiä. Nimettömänä ja ruudun takaa on helppo dissata toisia, miten meidän tylytys Etelä-Afrikassa eroaa tästä? Me sanoimme Sonjalle ja Marjolla myös suoraa, että emme toivoneet heidän tuloa ja myös toivoimme että kotiinlähtö heille tulisi nopeasti, niin karua kuin se onkin. Aion palata koko soppaan vielä myöhemmin paremmin. "
Eikö sen ärsytyksen ilmaisuksi olisi riittänyt tuo, että toivotaan uusien lähtevän. Miksi piti sen lisäksi vielä pitää alkaa törkeällä tavalla haukkumaan uusien tyttöjen ulkonäköä? Ymmärtäisin ehkä, jos olisivat kateuksissaan ja epävarmuuksissaan haukkuneet itseään kauniimpien mallien/missien ulkonäköä, mutta miksi haukkuivat myös näitä uusia, joita eivät kokeneet ulkonäkönsä puolesta itselleen uhkaksi? Miksi ehdoin tahdoin halusivat aiheuttaa toisille pahan olon ja saada itkemään? En keksi moiselle käytökselle muuta selitystä kuin ilkeä ja läpimätä luonne. Veera ja Laura ovat empatiakyvyttömiä ihmisiä.
En ole vielä katsonut uutta jaksoa, joten millä tavalla Veera ja Laura haukkuivat uusia tyttöjä?
Bachelor ja etenkin edellinen kausi oli minulle hetki toivottua irtiottoa arjesta. Nyt haluan irtautua johonkin ihan muualle kuin noihin tunnelmiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan elänyt jossain pumpulissa, kun en ole aikuisiälläni koskaan törmännyt noin vastenmieliseen ilkeilijään kuin Laura. Miten voi aikuinen ihminen olla noin kamala? Voin vain kuvitella, kuinka helvetin raskasta olisi työskennellä tuollaisen ihmisen kanssa.
Ja on näköjään aivan totta, että jos ihminen on sisältä ruma, ei auta, vaikka olisi kaunis ulkoa. Olen itse akateeminen ja työelämässä menestynyt, ja minun silmissäni Laura (ja myös melkein-kollega Veera) ovat kyllä tuon porukan ehdotonta roskasakkia, ei nämä mekaanikot tai parturi-kampaajat. Viimeisin jakso (ruutu+) oli aivan hirveää katsottavaa, käy todellakin Sonjaa sääliksi. Aiemmin hieman raskaalta vaikuttanut Laura Karoliina alkaa melkein vaikuttaa tuon porukan parhaalta vaihtoehdolta.
Jep, mietin jo eilisen tv-jakson jälkeen, että Laura Koohan on ihan fiksu tyyppi ja mukavan oloinen mimmi.
Mariakin puolusti ja kehui Laura Karoliinaa omassa tilintekojaksossaan. :)
Laura on ihan kamala. Ja näköjään on osallisena Miss Tampere kilpailijana! huutonaurua :D Mikä pelle.
Muut tytöt olivat ihan hirveitä uusia kohtaan. Ymmärrettävää että ei haluta lisää kilpailijoita tuossa vaiheessa, mutta ulkonäön kommentointi on ala-arvoista. Varsinkin ne Lauran "Tuomas tykkää näteistä tytöistä niin ymmärrän että Sonjalla on vaikea olla täällä meidän muiden keskellä" siis hyi saasta, kylmät väreet meni kun katsoi sitä sen ylimielistä virnettä noin sanoessaan.
Tuomaskin alkaa vaikuttaa jakso jaksolta kamalammalta. Ihan teinimäinen se sen "Mo" ja muutenkin.. selkeästi etsii jotain pantavaa pikkulikkaa jonka kanssa bilettää muutaman kuukauden verran. Viime kausi oli niiiin paljon tasokkaampi.
Nähtävästi ketjun perusteella en ole ainoa, jolle tuli ennakkojaksojen katsomisen jälkeen sellainen fiilis, että tekee mieli lopettaa ohjelman katsominen. Aiheuttaa vaan negatiivisia fiiliksiä tämä kausi.
Katsooko kukaan tv:n tahtiin? Minä katson. Minäkään en pidä yhtään Laurasta. Hän vaikuttaa ilkeältä ja inhottavalta. Nauratti eilisen jakson aikana, kun hän valehteli bätselle syöneensä sen osterin. Ei sitä mielestäni tarvinnutkaan syödä, jos ei halunnut, mutta miksi piti valehdella? Ja sitten, kun hän jaksossa sanoi: "Me ollaan täällä kirjaimellisesti ryömitty mudassa Tuomaksen takia..." - sori vaan, Marika ryömi. Itse ilmoitit olevasi siellä vain itsesi edestä ja vältit tekemästä epämiellyttäviä asioita.
Sonja avautui henkilökohtaisesta asiasta bätselle ja jäi jakson lopuksi ilman ruusua ruususeremoniassa. Sama kävi viime kaudella Sannalle, kun oli ensin kirjeellä avautunut bätselle vaikeasta menneisyydestään ja käytyään Juhan kanssa treffeillä sai sitten jakson päätteeksi lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee noi Sonjan itkut ja avautumiset. Ja nuo Tuomaksen vaivaannuttavat lohdutustuokiot. En pystynyt katsomaan ja kuuntelemaan joka kohtaa tosta ens viikon jaksosta. Todistui taas se että vaikka kuinka väittäis olevansa sinut runsaan kroppansa kanssa niin harvoin sitten kuitenkaan on. Ei se laihduttaminen ja hoikkana pysyminen niin vaikeeta ole että mieluummin kärsis noin pahasta mielestä mitä Sonjakin tuolla. Ei hyvän ruuan mättääminen (vaikka se nautinnollista onkin) sentään tuon arvoista ole.
Miksi alapeukutatte? Onko joku oikeesti eri mieltä? Ei tämä ollut Sonjan dissaamista vaan aito ihmetystä siitä että eikö kumminkin ois vaan helpompi laihduttaa kuin potea pahaa mieltä aina tuon kaltaisissa tilanteissa (rannat, uimahallit jne.).
Vierailija kirjoitti:
Sonja avautui henkilökohtaisesta asiasta bätselle ja jäi jakson lopuksi ilman ruusua ruususeremoniassa. Sama kävi viime kaudella Sannalle, kun oli ensin kirjeellä avautunut bätselle vaikeasta menneisyydestään ja käytyään Juhan kanssa treffeillä sai sitten jakson päätteeksi lähtöpassit.
No se vasta väärin oiskin pitää mukana vaan sen takia ettei avautumisen takia raaski tiputtaa. Eiköhän noi tiputukset ois tapahtunut ilman avautumisiakin niin kuin tapahtui.
Edellinen kausi oli paljon parempi. Juha oli karismaattinen ja esiintymistaitoinen, ja kukaan tytöistä ei ollut niin inhottava kuin nämä nykyiset. Jenny oli mielestäni aivan ihana.
Tämä Tuomas on mitäänsanomaton, vieläkään ei saa selvää millainen henkilö kyseessä. Ja se puhetapa on häiritsevä. Hän puhuu yhden sanan kerralla.
Joo, siis alan olemaan aika pettynyt tähän itse bätselöriin.. eihän se laita ollenkaan itseään likoon! Onko se kertaakaan sanonut mitä herralla ITSELLÄÄN on tarjottavaa parisuhteeseen, saatikka perhe-elämään tai avioliittoon?
Hyppyyttää noita tyttöjä jossain ryhmätreffeillä, jopa ilman että on ITSE läsnä. Ei vietä juurikaan aikaa kenenkään kanssa kahden. Kun ne uudet tytöt tuli taloon, Tuomas the herrasmies dumppas ne heti noiden muiden viihdytettäväksi (no tässä tapauksessa kiusattavaksi). Siis ei hyvää päivää..... kyllä minä ainakin odotan tuon ikäiseltä mieheltä jo aika paljon muuta kuin keskivertaisen hyvää ulkonäköä ja seksikästä ammattia!
Toivottavasti ottaa tuon Lauran, taitavat olla samalla tasolla henkisesti. Siis siellä 18-vuotiaan tasolla. Laura ilkeydessään ja Tuomas kömpelyydessään. Ja eihän tuommonen suhde edes tule toimimaan, Tuomas juuri jossain jaksossa naureskeli että kuka sitä kylmän naisen haluais... no, aika kylmä tapaus sillä on kiikarissa. :,D
Juha kertoi Sannalle tiputtamisesta kahden kesken sen sijaan, että olisi tehnyt sen ruususeremoniassa. Juha siis edes yritti hoitaa tilanteen Sannaa kohtaan kunnioittavasti, kun ymmärsi hänen haavoittuvuutensa. Vaikka ei tilanne varmaan helppo ollut kummallekaan. Sonjan tilanteesta jäi vaan tosi huono maku suuhun, tuskin katsojat tuollaista haluaa nähdä.
Mä pidin tota Veeraa ihan mukavana tyttönä, mut jotenkin nyt petyin suuresti. Järkyttävä tapaus.
Muut tytöt nyt olivat jo osoittaneet kauheutensa, Ninjastakin osasin odottaa...
Laura on musta ihan hirveä, MUTTA tota osteri-keissiä en tajua. MIKSI HELVETISSÄ PITÄISI SYÖDÄ JOKU OSTERI, JOS EI TYKKÄÄ? Jollain pahan ruuan syömisellä pitää todistaa kiinnostuksensa herra bhätshelöriä kohtaan? Miten se liittyy yhtään mitenkään yhtään mihinkään? Muutenkin jotenkin alentavia nuo mutaryömimistemppuradat. Ryömitään tässä nyt bötselörin vuoksi, josko nyt kelpaisin... Arrrghhhh. Ja ilmeisesti tuleva matsku on jotain vielä kamalampaa.
Vittu mitä kuraa koko ohjelma. Menetin mielenkiintoni jo siinä vaiheessa kun Bätse latelee kuinka parisuhteessa on tehtävä uhrauksia tms - itse puku päällä tuijotellut naisten rämpimistä kännykän näytöltä. Tuotantohan tämänkin on tietysti sanellut. Perverssiä touhua pistää naiset kirjaimellisesti ryömimään ja sitten laittaa Marika kotimatkalle, puhumattakaan niistä bikinikuvauksista. En ole katsonut plusjaksoja mutta tämän ketjun perusteella ei kannatakaan. Tuotanto on siirtynyt samalle linjalle kuin keltainen lehdistö joka kirjoittaa Tuksun ja M.Nykäsen ongelmista ja toisella kädellä tarjoaa viinaa. Eivät ihmiset tällaista halua katsoa. He haluavat katsoa romantiikkaa ja onnellisia loppuja. Nuo naiset/tytöt ovat vielä kovin nuoria tajutakseen että he ovat tuotannolle pelkkää bisnestä ja pilaavat ehkä maineensa huonolla editoinnilla.
Tuotannolta peräänkuuluttaisin vastuuta.
N28 kirjoitti:
Joo, siis alan olemaan aika pettynyt tähän itse bätselöriin.. eihän se laita ollenkaan itseään likoon! Onko se kertaakaan sanonut mitä herralla ITSELLÄÄN on tarjottavaa parisuhteeseen, saatikka perhe-elämään tai avioliittoon?
Hyppyyttää noita tyttöjä jossain ryhmätreffeillä, jopa ilman että on ITSE läsnä. Ei vietä juurikaan aikaa kenenkään kanssa kahden. Kun ne uudet tytöt tuli taloon, Tuomas the herrasmies dumppas ne heti noiden muiden viihdytettäväksi (no tässä tapauksessa kiusattavaksi). Siis ei hyvää päivää..... kyllä minä ainakin odotan tuon ikäiseltä mieheltä jo aika paljon muuta kuin keskivertaisen hyvää ulkonäköä ja seksikästä ammattia!
Toivottavasti ottaa tuon Lauran, taitavat olla samalla tasolla henkisesti. Siis siellä 18-vuotiaan tasolla. Laura ilkeydessään ja Tuomas kömpelyydessään. Ja eihän tuommonen suhde edes tule toimimaan, Tuomas juuri jossain jaksossa naureskeli että kuka sitä kylmän naisen haluais... no, aika kylmä tapaus sillä on kiikarissa. :,D
Jep, ihmetyttää Tuomaksen into ryhmätreffeihin yhteishengen luomisen varjolla. Eihän hän oikeasti näytä välittävän siitä miten kukin tyttö panostaa ryhmähenkeen, päinvastoin.
Itse olisin saattanut päästää Lauran kaltaisia sammakoita suustani lukioikäisenä, about 18-vuotiaan tasolla siis tosiaan liikutaan. Pidin bacheloria vähän aikuisemmille suunnattuna viihteenä kuin esim. TIS, mutta näköjään tämä kausi on tuota ihan samaa teinitasoa. Harmi.
Veera blogissaan:
"Ja mitä ilkeyteen tulee, kukapa meistä olisi riemuissaan, kun 8 viimeistä kuvauspäivää vietetäänkin kasvaneella porukalla. Mielestäni 8 päivää on lyhyt aika tutustua keneenkään vaikka yhteistä aikaa olisi joka päivä runsaasti. Kellään tuskin oli mitään henkilökohtaista uusia tyttöjä vastaan, mutta miksipä emme olisi halunneet heitä villalta pois? Se olisi tarkoittanut enemmän aikaa itselle ja Tuomakselle, lähempää tutustumista. Mielestäni huomionarvoista on myös se, että kaikki negatiiviset kommentit mitä saan, ovat nimettömiä. Nimettömänä ja ruudun takaa on helppo dissata toisia, miten meidän tylytys Etelä-Afrikassa eroaa tästä? Me sanoimme Sonjalle ja Marjolla myös suoraa, että emme toivoneet heidän tuloa ja myös toivoimme että kotiinlähtö heille tulisi nopeasti, niin karua kuin se onkin. Aion palata koko soppaan vielä myöhemmin paremmin. "
Eikö sen ärsytyksen ilmaisuksi olisi riittänyt tuo, että toivotaan uusien lähtevän. Miksi piti sen lisäksi vielä pitää alkaa törkeällä tavalla haukkumaan uusien tyttöjen ulkonäköä? Ymmärtäisin ehkä, jos olisivat kateuksissaan ja epävarmuuksissaan haukkuneet itseään kauniimpien mallien/missien ulkonäköä, mutta miksi haukkuivat myös näitä uusia, joita eivät kokeneet ulkonäkönsä puolesta itselleen uhkaksi? Miksi ehdoin tahdoin halusivat aiheuttaa toisille pahan olon ja saada itkemään? En keksi moiselle käytökselle muuta selitystä kuin ilkeä ja läpimätä luonne. Veera ja Laura ovat empatiakyvyttömiä ihmisiä.