Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Kommentit (4635)
Minusta Ninja ja Tuomas olis ihana pari! Melko alusta asti olen ollut sitä mieltä. Ninja on ystävällinen, reipas ja suloinen. Mielestäni myös sosiaalinen, sillä sosiaalisuutta ei ole vain yhtä laatua (äänekäs ja aina esillä oleva ei ole ainoa sosiaaliauuden muoto?)
Ihmettelen, ettei tuotanto roustaa pahemmin Veeraa ja Lauraa, ovat kuitenkin jonkin verran sammakoita suustaan päästäneet... Hyvä, että muut uskaltavat sanoa, että on loukattu ja pitäisi olla perus hyvät tavat kaikilla, oli tilanne kilpailu tai ei. Ja eihän tuo nyt kilpailu ole, kun ratkaisu tehdään tunteilla? Ihmettelen Veeran kommenttia, että uudet tytöt olisi pitänyt lähettää kotiin, koska muut ovat olleet mukana kauemmin - eihän kyse ole tosiaan kisasta, vaan siitä, kenellä klikkaa. Haloo! Eihän siinä ole välttämättä mitään väliä, kuinka kauan joku on ollut mukana. No tässä tapauksessa uudet tulokkaat eivät olleet oikeita tyyppejä.
Veera kyllä voisi oikeasti pahoitella. Tuommoinen "Anteeksi, jos olen jotakuta loukannut", ei kyllä ole anteeksipyyntö ensinnäkään. Siirtää vastuun tekijästä siihen toiseen: sori jos olet loukkaantunut. Kohdentaisi ihan oikeasti, että anteeksi LK, että sanoin noin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
LK puhui hienon suoraan Tuomaksesta. :) pisteet hänelle.
Oli kuitenkin hetkeä aiemmin ollut Tuomaksesta niin kiinnostunut ja tavoittelut häntä. Mutta sanainen arkku aukeaa, kun ei valitakkaan. Mielestäni aika törkeää puhua Tuomaksen naismausta ja arvostelal häntä siitä. Siinähän samalla arvostelevat Ninjaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko teistä oikeesti kukaan, että Tuomas löytää tuolta rakkauden, minä en usko?
Mitäs minä sanoin?
Vierailija kirjoitti:
Uskooko teistä oikeesti kukaan, että Tuomas löytää tuolta rakkauden, minä en usko?
Mitäs minä sanoin?
No huh oli taas kierrätysmekko Ninjalle laitettu lopputapahtumaan.
Ja ero! Voi äiti!!!Hiivatin äiti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on semmonen, jota pannaan mutta jota ei oteta seurustelukumppaniksi. Epävakaa ihminen. Ninja parisuhdetyyppiä, tasainen.. Ihmettelen vaan Ninjan motoriikkaa, tulee välillä joku skeletor mieleen. Kuin jäykkä paska
Valitettavasti Ninjan tyyppisiä naisia pettävät miehet eniten selkientakana. Että kulissi säilyy ja valitettavasti ninjat suostuvat siihen nössöyttään.
Juuri näin! Miehelle tärkeää, että nainen on kodinhoitaja, siivoaa ja laittaa ruokaa hänelle. Mies pääsee aina valmiiseen pöytään. Tiedän tällaisia miehiä ja pettävät hyvinkin julmasti naisiaan.
Minä tiesin alusta saakka ettei Tuomakselle riitä Ninjan tyyppinen. Ei vaan riitä.
Voi ei, miksiköhän ovat eronneet Ninjan kanssa :( heillä vaikutti tulevaisuuden suunnitelmat niin samalta.
Vierailija kirjoitti:
voi, tuomas on ilmeisesti jättänyt ninjan :(
Kyllä arvasihan tuon ihan koko ajan, ei tuollainen mies nossöön tyydy. Laura jäi mieleen ja Laura teki oikean vedon kun vaan lähti pois niin että Tuomas sai kokea itse omat tunteensa ja olla vastuussa omasta tyhmyydestään. Nyt ei Lauraa saakaan enää noin vaan.
Olin varma että ottais Lauran! Laura on jotenkin ihanan persoonallinen ja kaunis.