Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Voi Tuomas :D
Toivottavasti Ninja löytää itselleen ihanan miehen!
Ja mä voisin ottaa Laura Karoliinan!
T: Heteronainen
Ei Tuomaksesta ole vakavaan suhteeseen.
Lapsellinen jannu, joka on mielestään varmaan todellinen playboy. Valju ja vaisu sönköttäjä ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mikä tämä paljon puhuttu "erimielisyys" on.
No kun kuristaa liikaa. Tuomas tarvii tilaa.
Minäminä-Tuomas mun mielestä, minä, mä, musta tuntuu, sun pitää ymmärtää mua! Minä! Mä näin sen,mä tunsin, mulla oli vaikee paikka, mä,minä ja minäminä. Tuomas!
Minä ymmärrän Tuomasta koska Ninja on liian vaisu nainen!
Vierailija kirjoitti:
Tuomas kusipää leikki kaikkien tyttöjen tunteilla. Tosi paska jätkä.
Eiks se oo vähän tän ohjelman idea? Miten tällästä ohjelmaa voutas tehä jos siinä jonkun tunteet sais kolhuja?
Oikean naisen kanssa Tuomas on ihana, mutta äiti pois kuviosta jo!
Kauden paras asia oli tuo kissa kamerassa.
En oo katsonut koko sarjaa kertaakaan, mutta onpa kiusallista katsottavaa tämä tilinteko. Tuo viime vuoden bachelorkin tuolla varsinaisena "asiantuntijana" hiillostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vielä yhdessä? Laura nirppanokka sai pakit. Jes
Ei oo Ninja laihtunut
Nössö ei noissa kuvioissa pärjää,
kun lentoemot ovat mitä ovat.
Vitsi sä oot nolo :DD
Ottamatta nyt kantaa sen enempää tähän draamaan, niin mä kyllä ymmärrän sen, että suhde voi mennä todella rikki yhdestä riidasta.
Ninjaa tässä nyt on turha haukkua. Vai onko täällä nyt joku, kuka ei olisi ikinä saanut pakkeja mieheltä (siis sellaista naista, johon joku mies edes vilkaisee).
No olikos yllättävä yllättävä yllättävä loppu :)! Hymiöhuutis. Heippa!
Mikä tämä erimielisyys on? Olen todella surullinen, Tuomas ja Ninja olivat tosi hyvä pari. Kyllä myös alkuhuumassa voi tulla erimielisyyksiä eikä siitä pitäisi vetää johtopäätöstä, että tässä vaiheessa ei vielä saisi tulla...Tuomas!!!! :(
Pettymys. Käviköhän siinä jotain sellaista, että Ninja sanoi että ei aio jäädä kotiäidiksi ja se ei sitten käynytkään Tuomakselle. Vaikea keksiä mitä muuta se olisi voinut olla.
Surettaa Ninjan puolesta. Mutta toisaalta - nyt hänellä on mahdollisuus löytää se oikea elämänsä mies, joka hyväksyy hänet ehdoitta.
No huh olipas katsottavaa. Tuomas kieriskeli sohvalla eikä antanut kunnon syytä eikä perusteluja eroon. Sama juttu koko kauden aikana, miehestä saanut mitään konkreettista irti. Yleispäteviä lausahduksia kuten kodin hengetär ja sämpylän tuoksuinen koti. Harrastukset, elämän arvot yms tärkeät asiat jäi todella epäselväksi. Tuomas puhuu että suhteessa pitää tehdä töitä ja samaan syssyyn kertoo että heillä tuli Ninjan kanssa erimielisyyksiä ja oli turha jatkaa suhdetta eli lähti itse kävelemään heti ensimmäisten erimielisyyksien jälkeen. Ninja oli kuitenkin omien sanojen mukaan hänelle se oikea nainen. Häh? Ristiriitainen mies joka ei tiedä mitä haluaa ja jonka on vielä aika kasvaa pojasta mieheksi. Tuomas ei halunnut tutustua yhteenkään naiseen kunnolla eikä antaa itsestään mitään. Hän ei kertonut mitään omasta elämästään ei edes sitä että oli eronnut mies. Ja mitä ryhmädeiteillä voi oppia toisesta? Naurettavia deittejä esim fotokuvaus laivalla ja temppurata. Onko parisuhde joku urheilusuoritus tai kauneuskilpailu? No sitä saa mitä tilaa. Tsemppiä Ninjalle, löydät itsellesi miljoona kertaa paremman miehen!
Mielestäni oli ollut reilua, että eron syy olisi kerrottu. Kuitenkin ovat julkiseen parinhakusysteemiin lähteneet, niin pidetään sitten julkisena eron syykin! Meni niin maku tuohon Tuomas-poikaseen!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni oli ollut reilua, että eron syy olisi kerrottu. Kuitenkin ovat julkiseen parinhakusysteemiin lähteneet, niin pidetään sitten julkisena eron syykin! Meni niin maku tuohon Tuomas-poikaseen!
Korjaan: olisi ollut
Voihan se erimielisyys olla vaikka lastenhankkimiseen liittyvä mielipide-ero. Toinen haluaisi lapsia saman tien, toinen haluaisi ensin rauhassa tutustua ja lapsia voisi miettiä joskus 5 vuoden päästä.
Oisko Ninja vaatinut että vähintään kihloissa ja avioliittopäivä tiedossa ennenku antautuu. Vaikee uskoa sellaistakaan. Oisko vaan se että lentäjä kokki kombo ei vaan toimi. Lentäjät on kovaa valuuttaa avioliittomarkkinoilla . Kelpaa myös akateemisille naisille . Tuskin Tuomas tarkoitti että naisen täytyy olla kotona vaan mutta halusi perheen johon kuuluu lapsia. Luonnollista.
Tuomas meni niin vaikeaksi ja yritti kierrellä ja kaarrella, että mikähän lie todellinen syy eroon...