Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin alusta saakka ettei Tuomakselle riitä Ninjan tyyppinen. Ei vaan riitä.
Vaikka vaikutti ihastuneelta Ninjaan, ehkä nuo olosuhteet vaikuttivat asiaan. Pistikö Tuomas sitten pisteen suhteelle vai ehtikö jo pettämään.
Täähän menikin mielenkiintoiseksi. Muut tytöt selvästi huojentuneita, kun vuosisadan rakkaustarina meni myttyyn.
Mitähän ne erimielisyydet voi olla, arvauksia kehiin?
Muuten, ymmärsinkö oikein, että Tuomas on avioliitosta eronnut mies? Eikä kertonut tätä tytöille?
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on tainnut löytää naisen jostain muualta.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Minä tiesin alusta saakka ettei Tuomakselle riitä Ninjan tyyppinen. Ei vaan riitä.
Nainen on kyllä naiselle susi.
Johan nyt Tuomas löytää naisen. Eikö ex ollut laki nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vaikutti ihastuneelta Ninjaan, ehkä nuo olosuhteet vaikuttivat asiaan. Pistikö Tuomas sitten pisteen suhteelle vai ehtikö jo pettämään.
No äiti hiosti.
Oletko joku noista ennen Ninjaa pudonneista katkerista kurpista? Vai muuten vaan sisäisesti todella ruma ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen jolla on noin kamalan isot käsivarret ja kämmenet kuin Ninjalla ei kannattaisi levitellä niitä noin laajasti (kun halasi Tuomasta). Tähän yhdistettynä huono ryhti, koholla olevat hartiat, apinamainen sekä kulmakarvaton naama ei kyllä anna kovin sivistynyttä ja kaunista kuvaa.
Ninjasta todellakin näkee, että ihminen polveutuu apinasta. Talttahampaat vielä lisäksi. Ei sovi noin hyvännäköisen miehen vaimoksi, harmi. Noissa naisissa ei ollut yhtään Tuomaksen tasoista. Kaunottaret eivät osallistu tuollaisiin.
Vaikutti siis siltä, että halua erota tuli enemmän Tuomaksen puolelta. Blaah :/
Eiköhän ne lehtijutut Tuomaksen bilettämisestä toisten naisten kanssa olleet osasyynä eroon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kyllä naiselle susi.
Nyt käsität väärin Ninja sopii vähemmän lennokkaille miehille!
Lentokapteeni ja kokki - ei vaan toimi tuo kombinaatio.
Jos on vahva, tai hallitseva äiti pojalla, joka pyrkii vaikuttamaan pojan elämään. Mutta pojastapa kasvaa mies jossain vaiheessa, ja näinpä hän laittaa äidille jauhot suuhun, ja ottaa ohjat omiin käsiinsä elämässään, eikä anna kenenkään puuttua mielipiteisiinsä.
Tiedättekö miksi Tuomas ja Ninja erosivat? Jättiko Tuomas Ninjan?
Ninjalle ja Laura Karoliinalle onnea elämään <3
.
.
.
.
.
Ja tämä EI voi nyt olla asiatonta.
Nyt harmittaa, että tuhlasin aikaani tähän. Kunpa ei ois koskaan tarvinnut nähdä Lauraa ja Veeraa!
Ninjalle toivon kaikkea hyvää!
Tuomas valitsit äipän kaa tasaisen elämän ja niin varman , jee!
Tulee tunne, että Ninjan ja Tuomaksen ongelma oli seksuaalisuuden alueella, kun eivät halua asiaa avata mutta mainitsivat kuitenkin alkuhuuman...
Mitä tää Tuomas oikein höpisee?
Vierailija kirjoitti:
Nyt harmittaa, että tuhlasin aikaani tähän. Kunpa ei ois koskaan tarvinnut nähdä Lauraa ja Veeraa!
Ninjalle toivon kaikkea hyvää!
Ninja ripustautui sen arvaa ja silloin mies lähtee.
Jos Tuomakselle ei kelpaa, niin voisin itse haluta Ninjan vaimoksi. T. hetero nainen