Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Veera kehuu miten ovat Lauran kaa luonnostaan ynseän näköisiä. Hieno meriitti 😝
No niin, oikea valinta ja odotettu ero. Hyvä kuitenkin, että yrittivät, harmi ettei kestänyt.
Voi vitsi tekopyhä Veera ja Laura. Yhtäkkiä ollaan niin herttaisia ja pyydetään anteeksi. Aiemminhan Veeralta kysyttiin, että katuuko sanoja mutta silloin ei osoittanut katumusta. Laura-Karoliinalle pointsit.
Vierailija kirjoitti:
Jestas toi Veeran tukka! Kuka noi on stailannut ? 😨
Ihan itse kävi (bimbo)kampaajalla laitattamassa bloginsa mukaan :D
Olihan tuo ero ihan selvä, kun katsoo Tuomaksen touhuja. Ihan sama kumman olisi valinnut.
Ninjalle hyvää jatkoa, ihana tyyppi!
Ne ei tilinteossakaan puhu Tuomaksesta vaan naisten välisistä suhteista :D Mahto olla kiinnostava mies.
Ja taas toi legendaarinen "anteeksipyyntö": Anteeks JOS mä oon pahoittanut jonkun mielen.
Marjo sano aika suoraan, että hänelle oltiin ilkeitä. Miksei voi sanoa: Anteeksi että olin ilkea ja pahoitin sun mielen. ?
Laura on semmonen, jota pannaan mutta jota ei oteta seurustelukumppaniksi. Epävakaa ihminen. Ninja parisuhdetyyppiä, tasainen.. Ihmettelen vaan Ninjan motoriikkaa, tulee välillä joku skeletor mieleen. Kuin jäykkä paska
Verran todella epämiellyttävän oloinen ihminen - miksi pitää noin ylimieliseylimielistä ja kovaa kuorta - todennäköisesti epävarmuuttaan. Säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tässä voi olla joku ääliökäänne vielä loppumetreillä, kuten viime vuonnakin. Mutta toisaalta se olis ihan superhuono veto tuotannolta, koska iso osa yleisöstä olis tosi pettynyt.
Kuinka niin TUOTANNOLTA? Tuomaksen valintahan se on.
Laura on älykäs, villeistä varsoista tulee parhaat hevoset. On palkitsevampaa hallita miehenä pyörremyrskyä kuin haaleata vettä. Naisessa pitää olla ylpeyttä jättää mies noin kun sen itse kerran valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Lauralle on tärkeintä voitto, ei niinkään poikaystävän tai tulevan miehen saaminen. Laura haluaa vaan voittaa kisan. Lauralle tuo koko ohjelma on ollut vain ja ainostaan kilpailu.
Kyllä minä uskon, että oli ihan oikeasti ihastunut Tuomakseen. Ei muuten olisi ollut niin surkeana ja itkenyt. Tuollaista on ihan turha mennä sanomaan jonain totuutena, kun et ihmistä tunne.
Hassua, kun automaattisesti kuvittelin ohjelman alussa Veeran olevan fiksu hänen ammattinsa takia, mutta hän paljastuikin mielestäni tietyllä tavalla tyhmimmäksi koko porukasta. Ilkeys ja ylimielisyys eivät istu fiksun ihmisen luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Laura on semmonen, jota pannaan mutta jota ei oteta seurustelukumppaniksi. Epävakaa ihminen. Ninja parisuhdetyyppiä, tasainen.. Ihmettelen vaan Ninjan motoriikkaa, tulee välillä joku skeletor mieleen. Kuin jäykkä paska
Valitettavasti Ninjan tyyppisiä naisia pettävät miehet eniten selkientakana. Että kulissi säilyy ja valitettavasti ninjat suostuvat siihen nössöyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on Lauran kanssa rennompi.
Niin, ihastuksen seurassa sitä usein on.vähän jännittynyt.
Vähän nauratti tämä:
Laura: kiva tutustua teihin
Ystävä: uskon.Laura ei ilmeisesti tehnyt vaikutusta :D
Kyllä minusta se Tuomaksen ystävä vaikutti pitävän Laurasta enemmän. Nauroi enemmän hänen kanssaan ja kehui upean näköiseksi pariksi yhdessä. Ninjastahan sanoi että olisi se tuttu ja turvallinen, jota aiemmin illallisella sanoi huonommaksi vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen jolla on noin kamalan isot käsivarret ja kämmenet kuin Ninjalla ei kannattaisi levitellä niitä noin laajasti (kun halasi Tuomasta). Tähän yhdistettynä huono ryhti, koholla olevat hartiat, apinamainen sekä kulmakarvaton naama ei kyllä anna kovin sivistynyttä ja kaunista kuvaa.
Ninjasta todellakin näkee, että ihminen polveutuu apinasta. Talttahampaat vielä lisäksi. Ei sovi noin hyvännäköisen miehen vaimoksi, harmi. Noissa naisissa ei ollut yhtään Tuomaksen tasoista. Kaunottaret eivät osallistu tuollaisiin.
Laura, keskity nyt vain siihen katseluun. :-)
Joo eronneet on..