Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
3961/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten siskot ole yhtään vaivaannuttavaa tuon klipin katsominen. "Kiva sohva", "miks sulla on tommonen ilme?", "oon miettinyt kuin pieni eläin"... yyh. Toivottavasti jaksossa paljastuu jotain VÄHÄN romanttisempaa!

Vierailija
3962/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa et jäbä on hermona kun pitäisi antaa pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska sen sano samaan että se on liian tasapaksu Tuomakselle ja juuri Tuomas sanoi että kaikki tyttöystävät on ollu samanlaisia ja löytönyt Lauran kautta uusia puolia. Jos osaa vähänkin rivien välistä lukea niin tajuaa!!

Eikö se ollut Laura itse, joka puhui niistä uusista puolista, siis oletti että ehkä Tuomas etsii jotain muuta kuin ennen? Ei Tuomas!

Ja siinäkin ajattelussa voi olla se erhe, että se erilainen voi yhtä hyvin tarkoittaa Ninjan kaltaista rauhallista tyyppiä.

Molemmat Tuomaksen exät on olleet tosi rauhallisia viilipyttyjä. Vaikutti keksineet Lauran kohdalla vain jonkun perusteen miksi pitää Lauran vielä kisassa, kuten on keksinyt väkisin hyvää suhteestaan muihinkin naisiin.

Vierailija
3964/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tänäänkö tulee? Monelta? Kanava?

21.00 Liv

Vierailija
3965/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pilaa iloa tai no niin iloa ja iloa :)! T hymiöhuutis :)! Tulette yllättymään ja yllättymään ja yllättymään...

Voisitko tarkentaa mikä heitto tämäkin on? Luulet vissiin Lauran voittavan.

Vierailija
3966/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura voittaa vai :( :( :(

Vierailija
3967/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että jonkun mielestä (looking at you :)! ) Laura voittaa, vaikka tuotanto jo tunnusti instassa voiton menneen Ninjalle :D

Vierailija
3968/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura voittaa vai :( :( :(

No ei voita. Joku kommentoi instassa sitä, miksi Ninjan voiton paljastanut klippi oli muutettu ja tuotannon vastaus oli, että "kaikki eivät vielä tiedä voittajaa" eli Ninjaa.

Vierailija
3969/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐾🌹lovea on ilmassa :)!

Vierailija
3970/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä asiatonta oli siinä klipistä litteroidussa keskustelussa. Modet voisi vähän skarpata tuon poistattamisen kanssa. Jos keskustelu oli asiaton, niin mitä se teki televisiossa?

Vierailija
3971/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä videosta kaikki puhuu? jossa kuulemma sohvien perusteella paljastuu voittaja? onko se video joku klippi ruutu.fi:ssä?

Nelosen sivuilta löytyy. Jos et löydä, miin mene sinne vaikka iltapulun jaksokuvauksen kautta.

Vierailija
3972/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä videosta kaikki puhuu? jossa kuulemma sohvien perusteella paljastuu voittaja? onko se video joku klippi ruutu.fi:ssä?

Nelosen sivuilta löytyy. Jos et löydä, miin mene sinne vaikka iltapulun jaksokuvauksen kautta.

Eihän tuossa videossa paljastu mikään! Kun Tuomas sanoo "Mitä jos mä sanoisin et sä oot mulle se oikee" niin näyttö menee mustaksi ja kuuluu vain ääni. mitä te oikeen sekoilette siellä??

Vierailija
3973/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa videossa paljastu mikään! Kun Tuomas sanoo "Mitä jos mä sanoisin et sä oot mulle se oikee" niin näyttö menee mustaksi ja kuuluu vain ääni. mitä te oikeen sekoilette siellä??

Ainiin. Se on siis toinen versio. Edellisessä Tuomas nojasi vihreään tyynyyn puhuessaan. Samat vihreöt tyynyt olivat sohvalla, jolla Ninja istui. Lauran sohvan tyynyjen väriä en muista.

Vierailija
3974/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, mitä asiatonta oli siinä klipistä litteroidussa keskustelussa. Modet voisi vähän skarpata tuon poistattamisen kanssa. Jos keskustelu oli asiaton, niin mitä se teki televisiossa?

Missä on keskustelu?

Vierailija
3975/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Ninjan instanimi?

Kato ohjelman instasta

Mikset voinut suoraan kertoa instanimeä? Tuon lauseen kirjoittaminen vie enemmän aika kuin ig:n kertominen.

@n_inja

Vierailija
3976/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on keskustelu?

Joku litteroi keskustelun, joku toinen poistatti. Oli edellisellä sivulla.

Vierailija
3977/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato ohjelman instasta

Mikset voinut suoraan kertoa instanimeä? Tuon lauseen kirjoittaminen vie enemmän aika kuin ig:n kertominen.

@n_inja

Minä olen sen tänne laittanut jo kahdesti. Poistatettu kummallakin kerralla, kiitos katkeran kanssakatsojan.

Vierailija
3978/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J@nnitt@@kö?

Jännittää!On tämä niin raastavaa viihdettä että ostin viiniä ja ajattelin vetää Bachelor-kännit.

Vierailija
3979/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato ohjelman instasta

@n_inja

Minä olen sen tänne laittanut jo kahdesti. Poistatettu kummallakin kerralla, kiitos katkeran kanssakatsojan.

Kuule täällä poistaa mode ei kanssakatsojat. Ainakaan minä en ole pyytänyt kuin kaikkkein pahimmat loukkaukset poistamaan pari kertaa että keskustelu olisi asiallisempaa. Laura on yhä mukana ei syytä katkeruuteenkaan eikä muutenkaan. Tiedän lopun :)!

Hohoijakkaa. Poistetuissa viesteissä ei ole ollut mitään asiatonta, vaan niitä on ilmoiteltu asiattomiksi. En ole ikinä nähnyt yhdessäkään ketjussa näin aktiivista viestien poistamista, joten ei ole vaikea arvata, mistä tai kenestä.se johtuu.

Jos todellakin luulet olevasi oikeassa, niin selitä esimerkiksi se, miksi litteroitu keskustelu poistui. Tai se, miksi minun neutraalit vastaukse minulle esitettyihin syytököksiin katosi kuin tuhka tuuleen. Miksi Lauraa ylistävät sekavat kommentit saa olla täällä? Miksi jouduin vappuna ilmoittamaan äärimmäisen alatyylisiä kommentteja Laura Karoliinaa koskien? Niinpä.

Vierailija
3980/4635 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😺❤️🏃 T:hymiöhuutis

Ketju on lukittu.