Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Ettekö vieläkään tajunneet :)! Olen Laura :)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninjalla ja Tuomaksella on samanlaiset smoothiet aamupalana instastoorissa😍😍😍
Myös molempien kuvissa niitä samoja mustia lautasia (no on niitä tietty monilla, mutta... ) ja Ninjalla myös elokuussa otettu kuva jossa näkyy Tuomaksen pöytä sekä pöytätabletti.
Kyllä, minulla oli tylsä hetki mutta siitä tulikin vallan jännittävä trilleri tuntemattomien lautaskuvia vertaillessa. Tämä se on vasta elämää. Eiku.. ei, on se joo!
:D ihana!
Minkä takia noi nyt höpisee keskenään tuolla? Eiköhän äidin vinkit olis pitänyt antaa jo vähän aikaisemmin. Asiaan!
Ettekö jo arvaa??? Siis tikullako pitää kertoa:? 👉🏽🏋️♀️
Vierailija kirjoitti:
Olen Laura :)!
Ei vaineskaan. Olen Matti Mylläri :)! Laura on upea korkeine poskipäineen. Valloittava neito!
Eikä Laura Mylläri olisi lainkaan huono nimi :)!
Mä katsoin jakson loppuun. Sen näkee nyt jo kokonaan.
Ninja vei! Jes!
Vierailija kirjoitti:
No onpas täällä vaikeaa kun pitää kiusia:)! Älkää nyt viitsikö....
Ninja sujahti tosi luontevasti pöytäseurueeseen <3
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin jakson loppuun. Sen näkee nyt jo kokonaan.
Ninja vei! Jes!
Vieläkö tulee kymmenes sanomaan samaa?
Tuomas ja Laura on kuin kaveruksia.
Naisen jolla on noin kamalan isot käsivarret ja kämmenet kuin Ninjalla ei kannattaisi levitellä niitä noin laajasti (kun halasi Tuomasta). Tähän yhdistettynä huono ryhti, koholla olevat hartiat, apinamainen sekä kulmakarvaton naama ei kyllä anna kovin sivistynyttä ja kaunista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka just tollasta typerää hymiöiden liikakäyttöä voisi odottaakin.
No eihän sitä saa spoilata.
Tuntuu vähän siltä, että äiti ja kaveri ei innostunut Laurasta läheskään niin paljoa, kuin Ninjasta. Esim. Ninjaa Tuomaksen äiti halasi, Lauraa kätelläkseen ei edes noussut viltiltä. Ja kun Laura sanoi, että on kiva tutustua, kumpikaan Tuomaksen läheisistä ei sanonut että samoin tms., vaan tuo kaveri taisi sanoa "voin kuvitella" :D
Näyttää siltä että Tuomas oli jo päättänyt ennen Lauran treffejä. Puhuu ympäripyöreästi ja välttää katsekontaktia.
Tuomas on Lauran kanssa rennompi.
Laura pysykööt nykyisessä työssään. Ei tarvii tulla Jorviin!
Toivottavasti ei tän illan jälkeen tarvii enää nähdä Lauran ja Veeran ynseetä naamaa.
Ninja väritön ja hajuton mutta silti toivottavasti Ninja.