Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
No koska sen sano samaan että se on liian tasapaksu Tuomakselle ja juuri Tuomas sanoi että kaikki tyttöystävät on ollu samanlaisia ja löytönyt Lauran kautta uusia puolia. Jos osaa vähänkin rivien välistä lukea niin tajuaa!!
Eikö se ollut Laura itse, joka puhui niistä uusista puolista, siis oletti että ehkä Tuomas etsii jotain muuta kuin ennen? Ei Tuomas!
Ja siinäkin ajattelussa voi olla se erhe, että se erilainen voi yhtä hyvin tarkoittaa Ninjan kaltaista rauhallista tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on julkaissut Instassa pikakuvakkeen, missä kuva Nikke Ankaran sinkun kannesta... Biisin nimi on Pisamat... Viittaako Lauraan?
Myös Ninjalla on melkoisen mojovat pisamat.
Mitäköhän Tuomas mahtaa Lauralle sanoa ku se hymyilee klipin lopussa?
Hei onko kukaan käynyt kommentoimassa bacheloretsuomi kuvaan mokasta?
Vierailija kirjoitti:
Sen huomas myös siitä että Ninja voittaa ku siel mis laura istu pöydäl oli vaan kirjoja ja siel mis Ninja istu on Vähä herkkuja ja pullo kylmässä
Hups. Noihan on amatöörimäisiä virheitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on julkaissut Instassa pikakuvakkeen, missä kuva Nikke Ankaran sinkun kannesta... Biisin nimi on Pisamat... Viittaako Lauraan?
Katsopas tarkemmin, on niitä pisameja Ninjallakin!
Pisameja :DD Piisameja?
Molemmilla on piisamit...
En minä ainakaan nähnyt klipeissä mitää outoa :) Toivon Ninjan voittoa, mutta luulen, että valitsee Lauran. Laurasta saa sellaisen "kuinka äläpussi kesytetään" kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Hei onko kukaan käynyt kommentoimassa bacheloretsuomi kuvaan mokasta?
Joku oli kommentoinut videon vaihtumista ja tuotanto vastasi: Kaikki eivät tiedä. Jos joku luulee tietävänsä, älköön spoilatko muiden iloa. Ymmärrätte varmaan. Kiitos ja pus! ❤
...Hehe :D
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan nähnyt klipeissä mitää outoa :) Toivon Ninjan voittoa, mutta luulen, että valitsee Lauran. Laurasta saa sellaisen "kuinka äläpussi kesytetään" kuvan.
No sit oot nähny vaan sen päivitetyn version.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Ninjan instanimi?
Kato ohjelman instasta
E usko, että valitsee Ninjaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ninjan voitto varmaa?
On
Kyl se ninjan voitto aika varmaon ku kattoo mitäsiinäpöydällä on
Vierailija kirjoitti:
Kato uudestaan se klippi ni Lauran vieressä pöydällä on vaa kirjoja ja ninjan vieressä pöydällä herkkuja ja pullo kylmässä :)
mikä on ninja instagram? voitteko kertoa, en löydä?
Vierailija kirjoitti:
Kyl se ninjan voitto aika varmaon ku kattoo mitäsiinäpöydällä on
Niin ja ne tyynyt.
Tajusikon Ninja jo skumppapullon nähdessään, että voitto on tullut kotiin? Ja vitsit toivon, että jutut yhteisistä aamupaloista on totta!
Vierailija kirjoitti:
mikä on ninja instagram? voitteko kertoa, en löydä?
No mene sinne ohjelman instaan
Sen huomas myös siitä että Ninja voittaa ku siel mis laura istu pöydäl oli vaan kirjoja ja siel mis Ninja istu on Vähä herkkuja ja pullo kylmässä