Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
3681/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lauraspämmäjä on yli 50vuotias mt-ongelmainen kaiken elämässään hävinnyt "mies", joka tunkeutuu näihin naisten viihdeohjelmaketjuihin. Nykyään eläkkeellä, sitä ennen sosiaalituilla elänyt syrjäytynyt. Jokainen nainen on sen jättänyt ja purkaa naisvihaansa täällä yrittäen saada toiset provosoitumaan. 

Aikoinaan, ja vieläkin kuvittelee olevansa Suuri taiteijija ja sanaSeppo, Mitään ei vain saanut aikaiseksi , eikä kuuluisuutta tullut. Tärkeintä elämässä on nykyään vauvapalstalla trollaillu, sekä kaikessa oikeassa oleminen. 

Otan osaa.

Vierailija
3682/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kumpi voittaa sillä toinen finaalikaksikon naisista on ystäväni. Huvittavaa ollut lukea kommentteja täällä. Kyllä nuo niiden "arkivaatteet" on ihan niiden omia vaatteita, kun joku väitti että tuotanto pukee. Ruususeremoniassa mekot eivät ole omia mutta ovat saaneet vaikuttaa millasen haluaa päällensä.

Mä oon lähinnä ihmetellyt sitä, miksi niin monella naisella on ruususeremoniassa iltapuvun kanssa hiukset auki. Kaikilla on tainnut ainakin kerran olla. Musta se näyttää hyvin epäsiistiltä.

No, mites sen sun ystävän hiukset.

Tuotanto kyllä pukee Tilinteko-ohjelmaan.

Mikä sun pointti oli? Meni multa ainakin täysin ohi? Väitinkö mä tossa viestissä että mun ystävällä ei olis ollut hiuksia auki juhlapuvun kanssa? Mähän kirjotin että KAIKILLA naisilla ollu jossain vaiheessa tukka auki juhlamekon kanssa. En tiedä oliko sun kommentti jotenkin olevinaan joku näpäytys, mut helvetin huono sellanen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osui nyt jossain silmään, että Laura on 22. Oon luullut naaman perusteella, että lähemmäs 30. Nuoruuden hehku puuttuu yrmyltä 😎

Vierailija
3684/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin itse siirtää ja siirsin mutta ei avaudu mulle😏

Vierailija
3685/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään toimi päivämäärän siirrolla, se oli vaan huijausta.

Vierailija
3686/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Futuristi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirsin laitteeni päivää ja aikaa eteenpäin niin näin nyt Bachelorin viimeisen jakson ja tilinteon. Ei voi muuta sanoa kun että huh.

Kiitti vinkistä. Niin siinä sitten kävi, tuskin kukaan ois uskonut  :o ja huh HUH

Samat sanat! En ymmärrä kuinka bätsw teki tollasen lopullisen päätöksen. Onnea loppuelämälle, jolleivät ole jo eronneet 🙄

Harmi kun ei täällä voi spoilata, tekijänoikeudet ymv., vois vaikka joutua vaikeuksiin.

Mutta kai nyt sen verran, että Tuomas puhui pitkästä matkasta, minkä aikana hän on joutunut tutustumaan syvällisesti itseensä. Ja yllättynyt hiukan itsekin matkan tuomasta heräämisestä.........

Nyt hän ymmärtää aikaisempia ratkaisujaan.........

Sydän särkyy yhdeltä jos toiseltakin, ja eräs hajoaa totaalisesti.

Vahva osoittautuu odotettua heikommiksi,  ja heikoksi luullulta löytyy yllättäviä voimavaroja ja ymmärrystä.

Eräs viiksekäs sivuhenkilö nousee yllättäen päärooliin......

Voih, nyt on pakko lopettaa, kiusaus käy liian suureksi.

Vierailija
3687/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään aivan loistavia käsikirjoittajia. Tehkää elokuva, kun tota mielikuvitusta tuntuu piisaavan. :)

Vierailija
3688/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kerro kerro kuka kuka?😁

Vierailija
3689/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki se oli

Vierailija
3690/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Tumppi ja Ninja jo eronneet?

Vierailija
3691/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kerro kerro kuka kuka?😁

X-Files 

[(Päähenkilö ei olekaan alunperin, se ketä hän esittää. Vaan lentoemo nimeltään Tuulikki. Monien pitkien ja vaiherikkaiden elämäntapahtumien seurauksena, hän halusi muuttaa elämänsä suunnan.

Hän halusi lentokapteeniksi! Sovinistiset työnantajat eivät kuitenkaan kunnioittaneet eteenpäin pyrkivää ja kunnianhimoista Tuulikkia. Mikä avuksi?

No miksi koikkaroida korkkareissa, kun voi pukea ylleen kunniaa herättävät HOUSUT ja puvuntakin.

Naama nätti, mutta pääsee oikeuksiinsa komean koppalakin alla.

Pikkuhiljaa Tuulikki omaksui miehiset käytöstavat ja alkoi myös kulkea jalat tukevasti harallaan.

Ura urkeni, mutta petos kaihersi koko ajan takaraivossa. Naiset lakosivat polvilleen komean kapteenin nähdessään. Mutta joku puuttui, INTOHIMO!)]

............. 

Vierailija
3692/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikkea tapahtunutta ole pakko näyttää ohjelmassa. Ehkä Veera on pyytänyt kaikilta nöyräst anteeksi, laura kiukutellut kun sen mummu on sairastunut suomessa ja tuomas on pannut ninjan paksuksi. Mistä me tiedetään mitä oikeasti on tapahtunut. LK oli harrastajanäyttelijä ja ydinfyysikko, joka oikeasti asuu hollywoodissa. Editoimalla sadoista tunneista puoli tuntia ohjelmaa, mitä tahansa voi väittää todeksi. Alaskan Bush people realityn väki asuu oikeasti hotellissa, ei metsässä, kuten väitetään.

Vierailija
3693/4635 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy melkein jo sääli Lauraa, kun kuuntelee miten Tuomas puhuu sille. Toinen haaveilee romantiikasta ja toinen juttelee elämänvalinnoistaan kuin terapeutille. Ei nää nyt kovin intiimit deitit ole.

Kävikö raivo-Laurakin yön yli deiteillä vain onko sinne päässyt/joutunut vain Ninja?

Vierailija
3694/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen, että Veera ja Laura ovat itse tällä palstalla puolustamassa itse itsejään. On tää sen verran pieni maa ja AV sen verran vaikutusvaltainen palsta. Kunpa tajuisivat myöntää virheensä, pyytää anteeksi ja lopettaa selittämästä.

Vierailija
3695/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käy melkein jo sääli Lauraa, kun kuuntelee miten Tuomas puhuu sille. Toinen haaveilee romantiikasta ja toinen juttelee elämänvalinnoistaan kuin terapeutille. Ei nää nyt kovin intiimit deitit ole.

Kävikö raivo-Laurakin yön yli deiteillä vain onko sinne päässyt/joutunut vain Ninja?

Ninjahan tämän kunnian vain sai. Sinänsä kumma, että Tuomas ei valinnut sydämenvalittuaan noille deiteille ;)

Vierailija
3696/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara-aaa kirjoitti:

Yritin itse siirtää ja siirsin mutta ei avaudu mulle😏

Saara Aalto

Vierailija
3697/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkea tapahtunutta ole pakko näyttää ohjelmassa. Ehkä Veera on pyytänyt kaikilta nöyräst anteeksi, laura kiukutellut kun sen mummu on sairastunut suomessa ja tuomas on pannut ninjan paksuksi. Mistä me tiedetään mitä oikeasti on tapahtunut. LK oli harrastajanäyttelijä ja ydinfyysikko, joka oikeasti asuu hollywoodissa. Editoimalla sadoista tunneista puoli tuntia ohjelmaa, mitä tahansa voi väittää todeksi. Alaskan Bush people realityn väki asuu oikeasti hotellissa, ei metsässä, kuten väitetään.

Ei nuo tuolla niin kauan olleet, että joka jaksoon olisi ollut satoja tunteja raakamateriaalia.

Vierailija
3698/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lauraspämmäjä on yli 50vuotias mt-ongelmainen kaiken elämässään hävinnyt "mies", joka tunkeutuu näihin naisten viihdeohjelmaketjuihin. Nykyään eläkkeellä, sitä ennen sosiaalituilla elänyt syrjäytynyt. Jokainen nainen on sen jättänyt ja purkaa naisvihaansa täällä yrittäen saada toiset provosoitumaan. 

Aikoinaan, ja vieläkin kuvittelee olevansa Suuri taiteijija ja sanaSeppo, Mitään ei vain saanut aikaiseksi , eikä kuuluisuutta tullut. Tärkeintä elämässä on nykyään vauvapalstalla trollaillu, sekä kaikessa oikeassa oleminen. 

Otan osaa.

On siis joku sun läheinen, kun tiedät noin tarkkaan. Otan osaa myös.

Vierailija
3699/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen, että Veera ja Laura ovat itse tällä palstalla puolustamassa itse itsejään. On tää sen verran pieni maa ja AV sen verran vaikutusvaltainen palsta. Kunpa tajuisivat myöntää virheensä, pyytää anteeksi ja lopettaa selittämästä.

Ei hitto, tää oli hyvä!!  " AV on sen verran vaikutusvaltainen palsta... " :D :D

Vierailija
3700/4635 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Tuomaksen instaa. Täytyy myöntää, että ei millään muotoa mun tyyppinen. Kato mun kroppaa, tässä mä skimbaan, nyt mä veneilen, kato mullon urkka-auto, joku vosu kainalossa, gaiffareita, kuoharii, pintaliitoo, yybersiidee, nyt mä oon ulkomailla, nyt mä oon täällä raflassa. Free Palestine ja mee lukee joku kirja. Pinnallista!!! Toisaalta mä en katsokaan sarjaa Tuomaksen takia vaan niiden hupsujen tätien takia, jotka nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen. 

Ketju on lukittu.