Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa Tuomaksen instaa. Täytyy myöntää, että ei millään muotoa mun tyyppinen. Kato mun kroppaa, tässä mä skimbaan, nyt mä veneilen, kato mullon urkka-auto, joku vosu kainalossa, gaiffareita, kuoharii, pintaliitoo, yybersiidee, nyt mä oon ulkomailla, nyt mä oon täällä raflassa. Free Palestine ja mee lukee joku kirja. Pinnallista!!! Toisaalta mä en katsokaan sarjaa Tuomaksen takia vaan niiden hupsujen tätien takia, jotka nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen.
Joo, ja kovasti tuntuu olevan "kaveri"piirissä jos jonkinnäköistä vosua, parikin Miss Helsinki kilpailijaa ja ties mitä fitness pimuja. Mutta joo, minä olenkin jo niin vanha, etten ymmärrä nykynuorten elämää. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomen web-tilastojen viikkoluvuissa Vauva on Suomen 11 verkkosivu. Sivustolla on 750 000 kävijää viikoittain, joista 75 % vierailee useita kertoja viikossa.
Vauvan edellä on Iltikset, YLE, HS, oikotie, Foreca, tori ja muutama muu. Keskustelupalstojen ehdoton ykkönen. Joten todellakin, tämä on suomen vaikutusvaltaisin palsta.
Vaikutusvalta tulee vierailuluvuista, ei sisällöstä? Uunna vuonna 2016 oli Hercule Poirot katsotumpi kuin presidentin uuden vuoden puhe, enemmän vaikutusvaltaa? Ja palstan vaikusvaltaa kuvastaa hyvin nykyiset ketjut: apua kusen housuun, vaimon pimpistä löytyi kampiakseli ja pettääkö Roope Saraa.
Pakko vielä jatkaa, että miehen seksikkäin piirre on aina äly, tokana huumori. Ei auto, posse, harrastukset tai hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomashan asuu ihan naapurissa. Just huomasin, kun katsoin sen instaa.
Lähtispä treffeille, jos joskus eroaa Ninjan kanssa. Ninja on tv:n perusteella ihan huippu vaihtoehto ja toivottavasti ei eroa.
Mut niin olisin mäkin ;) !
En oo golddiggeri.... ;)! (Asun isommassa omassa asunnossa kuin se, mut mun auto ei vedä vertoja tuolle sen liian hienolle mun makuun...) Kiinnostus heräsi ihan vaan persoonan ja ajatusten puolesta...
No kerrohan nyt sitten asuuko se Leppävaarassa kerrostalossa vai jossain hienossa rivarissa?
Jos hän asuu tuossa asunnossa mikä instassa on ja jossa lukee kuvatekstinä "home sweet home", niin ei se rivari ole.... Mutta sen kuvan otosta on kulunut aika kauan, joten on saattanut muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtispä treffeille, jos joskus eroaa Ninjan kanssa. Ninja on tv:n perusteella ihan huippu vaihtoehto ja toivottavasti ei eroa.
En oo golddiggeri.... ;)! (Asun isommassa omassa asunnossa kuin se, mut mun auto ei vedä vertoja tuolle sen liian hienolle mun makuun...) Kiinnostus heräsi ihan vaan persoonan ja ajatusten puolesta...
Joo et varmaan goddiggeri. Unohda koko juttu ei Tuomas susta välitä jätit jo älykkyysosamääränkin kun stalkkasit. Tuomaskin voi vaikka lukasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrohan nyt sitten asuuko se Leppävaarassa kerrostalossa vai jossain hienossa rivarissa?
Jos hän asuu tuossa asunnossa mikä instassa on ja jossa lukee kuvatekstinä "home sweet home", niin ei se rivari ole.... Mutta sen kuvan otosta on kulunut aika kauan, joten on saattanut muuttaa.
Jättäkääpä Tuomas Rauhaan ette ole osa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt noin voit sanoa, kun ihailemasi Laura on myös kiinnostunut Tuomaksesta?
Vierailija kirjoitti:
Suomen web-tilastojen viikkoluvuissa Vauva on Suomen 11 verkkosivu. Sivustolla on 750 000 kävijää viikoittain, joista 75 % vierailee useita kertoja viikossa.
Vauvan edellä on Iltikset, YLE, HS, oikotie, Foreca, tori ja muutama muu. Keskustelupalstojen ehdoton ykkönen. Joten todellakin, tämä on suomen vaikutusvaltaisin palsta.
Vilkkain, suosituin varmaan joo, mutta vaikutusvaltaisin? Vaikutetaan siihen, että joku keskustelu uutisoidaan viihdesivustolla?
Mahtaa Tuomasta harmittaa, jos on valinnut Lauran ja nyt seuraa minkälainen se on ollut kulisseissa. Jopa kanava ja tuotanto kettuilee raivareista. Ei ihan sitä söpöä kotirouvamatskua ja ikävä kolaus puhtoiseen lentäjäimagoon.
Eipä ne Veeran omatkaan jutut niin korkealentoisia aina ole esimerkiksi blogipostauksessaan Still happily single? http://veerand.blogspot.fi/2016/08/still-happily-single.html kohta valmistuva hammaslääkäri täräyttää esimerkiksi ihmisen perustarpeiden olevan: " ravinto, seksuaalinen tyydytys ja hyväksytyksi tulemisen tunne", mikä kyllä ei nykytieteen mukaan pidä lähellekkään paikkaansa.
Itse en kyllä tälläiselle lääkärille menisi, kun jo ala-asteella opitut yksinkertaiset asiat ovat noin hakoteillä. Surullista jos nuoret lukevat blogia ja alkavat kuvitella, ettei ilman hyväksytyksi tulemisen tunnetta tai seksuaalista tyydytystä voi elää.
Jassoo, hymiohuutomerkki-tyyppi esittää nyt olevansa Tuomaksen naapuri o.O
Itse olen ajatellut Instan sellaisena paikkana johon jaetaan erilaisia kivoja paikkoja, tilanteita ja juttuja. Lauralla on vain miljoona kuvaa itsestään. Edestä, takaa, sivuttain. Masentavaa katsottavaa, jos ihmisellä ei ole muuta kuvattavaa kuin itsensä?!
Ninjan Instassa on heti eri fiilis niinkuin joku täällä joskus aikaisemminkin sanoi. Kertoo paljon ihmisestäkin: elämässä on muutakin sisältöä kuin oma naama.
Laura on kurppa. Just sellanen Veeran kuvailema pubiruusu. Näyttää nelikymppiseltä!
Totta toi Insta-juttu!
Miten kukaan jaksaa katsella toisen naamaa päivästä toiseen, oli sit kaveri tai sukulainen. Ilmeisesti Lauran elämään ei mahdu muuta kuin oma pärstä. Surullista!
Vierailija kirjoitti:
Laura on kurppa. Just sellanen Veeran kuvailema pubiruusu. Näyttää nelikymppiseltä!
Onhan Laura nyrpeän näköinen ja ikävä ihminen, mutta jotain rajaa nyt. Tuohon et usko itsekään. Ei tosiaan näytä nelikymppiseltä eikä edes kolmekymppiseltä. Veera sen sijaan voisi olla jo 30.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Mustakin Laura on vanhan näköinen, hämmästyin kun kuulin iän!
Ninja näyttää muistelevan Bätse-taivaltaan humoristisesti ja hyvällä mielellä. Joko kävi hyvin tai sitten on sinut sen kanssa, että kävi vähemmän hyvin.
Tai ehkä tässä lajissa tappiokin voi olla voitto, jos miettii palkintoa ;)
Vierailija kirjoitti:
Ninja näyttää muistelevan Bätse-taivaltaan humoristisesti ja hyvällä mielellä. Joko kävi hyvin tai sitten on sinut sen kanssa, että kävi vähemmän hyvin.
Tai ehkä tässä lajissa tappiokin voi olla voitto, jos miettii palkintoa ;)
Juu niin näyttää. Varmaan voittaa kisan. Mutta ovatko vielä yhdessä? Se lienee arvoitus.
Eikö ole vieläkään selvinnyt kuka voittaa?!